Toți se adunară în fața vilei, la locul denumit "Truth Or Dare". Proprietarul vilei își făcu simțită prezența chiar înainte de începerea jocului, verificând dacă oaspeților nu le lipsește nimic. Și se pare că a venit degeaba, adică nu chiar, atrase privirile Ayshei după el. Poate era din cauza băuturii degustată de papilele sale gustative, sau poate era doar dorința tentantă da a-i vedea trupul proprietarului puțin mai lite, așa mai fără haine.
Ce nu știau ei era că frumosul lor deținător a plasat în diferite locuri ale vilei camere video. Poate a omis să le spună, sau poate vrea să surprindă ceva mai mult decât gătit și dormit, ceva mai incitant.
Într-un final se adunară toți pentru a începe seria de adevar sau provocare, fără să uite ce au pățit data trecută când au făcut asta la hotel. Acum avea să fie altfel. Regulile se schimbaseră.
Acum lipsea partea cu adevărul, provocările fiind scrise pe bilețele *fiecare scrie câte provocări îi trec prin minte*, iar toate se plasează într-un bol și fiecare cu norocul lui.
După 15 minute de gândit și scris...au început.
Kara se riscă și își băgă mâna în bol, răscolind cu degetele multitudinea de hârtii împăturate neuniform. Degetele ei se opriră la una micuță ce părea inofensivă. O deschise.
"LASĂ JUCĂTORUL DIN DREAPTA TA SĂ ÎȚI DEA JOS UN ARTICOL DE ÎMBRĂCĂMINTE, FOLOSINDU-ȘI DOAR DINȚII."
În dreapta ei se afla chiar Raven.
-Bine punctat, Karma te-a scăpat ușor.
Spuse Raven îndreptându-se spre masă. Își turnă niște vin roșu în paharul înalt și subțire pe care îl ținea cu o delicatețe care o dădu de gol când își turnă conținutul pe gât ca pe un shot. Apoi se îndreptă spre Kara, care purta niște boxeri scurți de baie și un tricou ce acoperea partea superioară a costumului de baie.
-Aleg tricoul, momentan. Spuse Raven și trecu la treabă.
Kara își desfăcu picioarele, ca să-i facă loc lui Raven, care deja era lângă ea.
Apucă ușor cu dinți de baza tricoului și îl ridică ușor. Deja i se vedea sutienul. Când Raven începu să-l tragă brusc, Kara își ridică mâinile pentru a-i ușura treaba. Când tricoul sări de pe corpul ei, aceeași mișcare o executară și sânii ei, atrăgând atenția băieților, care își mai turnară un pahar.
Următoarea era Raven. Luă grăbită un bilețel, pentru că nerăbdarea o cuprindea repede.
"ÎNOATĂ ÎN MARE DEZBRĂCAT/Ă"
Raven începu să râdă.
-Mai mult n-ați putut?
-Ba da, dar norocul ține cu tine azi. Spuse Aysha.
Raven alergă spre mare și se aruncă în primul val, care era destul de mare. Acesta îi aruncă sutienul la vreo 2 metrii, fără ajutorului ei. Își trase și chiloții tanga puțin mai jos, apoi alunecară ei singuri pe pielea palidă până când făcură contact cu nisipul.
Sări în alt val pentru a arăta "publicului" că și-a respectat provocarea.
Mai înotă așa vreo 2 minute, după care ieși din apă, iar pe mal își luă costumul ud înapoi, pentru a fi puțin mai decentă pentru început.
Următorul era chiar Chad. Se uită în altă parte și își introduse mâna în bolul plin cu provocări.
"GUSTĂ-I SÂNII FETEI CARE E A 3-A DIN DREAPTA"
Vai, aceasta era Aysha, care încerca să pară dezgustată, uitându-se la Chuck. Chad oftă și luă un pahar de vin în același timp cu Kara, care fierbea de gelozie, mai ales că provocarea era scrisă chiar de ea, negândindu-se ca se poate întâmpla asta.
Chad se ridică ușor și se îndreptă spre Aysha care își ridică tricoul după care își desfăcu sutienul, sânii atârnându-i pe pieptul care afișa la final tendoanele umerilor ei fini și perfect rotunjiți. Se citea pe chipul ei că nu era animată de cele mai bune intenții, cel puțin asta citea Kara.
Chad trecu la treaba. Îi luă sânii în palme. Sânii ei erau albi ca laptele momentan. Până în urmă cu o zi nu văzuseră lumina soarelui, razele acestuia nu le atinseseră niciodată pentru a le colora suprafața, era o parte corporală virgină privind lumina zilei.
De aceea detalii precum pulsații roșii și negre ale vaselor de sânge se puteau observa și de cineva care nu-și dedica atenția asupra lor. Aceste detalii îl incitau pe Chad, dorindu-și din ce în ce mai mult contactul cu gândurile cenușii ale Ayshei și cu aceste minunate părți ale corpului, iar din cauza vinului rațiunea nu mai era acolo să îi oprească aceste gânduri ce-l duceau la ispită așa că din plăcere îi mușcă sânii și îi gustă cu cea mai intensă poftă trupească.Dansa cu limba pe ei în ritmurile pulsului ei. Îi strângea și-i despărțea mai ceva ca Chuck atunci când îi despărțea picioarele în timpul partidelor brutale ce aveau loc săptămânal. Dar acum Chad era cel care-i simțea corpul din ce în ce mai mult.
Acesta își băgă capul între sânii ei și își continuă treaba. După ce termină fu uimit să vadă ce mirați erau toți uitându-se la el și ce încordate erau buzele Ayshei. Se ridică, conștient de păcatele comise și merse la loc. Era rândul lui Chuck. Își trânti mâna în bol și...
Xoxo.💋
CITEȘTI
❌About Last Night❌
Fiksi RemajaAdolescenţi.Seara balului va fi marcată de o aventură la hotel in care 5 dintre ei pleaca pentru a-si reorganiza plăcerile. Alcoolul va dicta intreg decursul serii, ceea ce va duce la intenții vinovate. 4 băieţi si 3 fete isi propun să-și piardă ino...