Megérkeztem a következő résszel! Tisztazzuk le, hogy ezentúl, heti kétszer jönnek, majd a részek! Vasárnap és szerdán! Remélem tudom majd tartani, de nem ígérhetek semmit!
Imádlak titeket! Puszi!.::Lily Smith::.
Megéreztem a térdem alatt egy meleg kezet, majd a hátamnál is egy másikat. Lustán nyitottam ki a szemeim, majd megpillantottam a legszebb dolgot az életemben. A férjem gyönyörű kék íriszét, ami tanúskodott róla, hogy mosolygott, hiszen csak úgy ragyogtak a szemei. Nekem is egy mosoly kúszott az arcomra. Azt kívántam, bárcsak vele élhetném le az életem, de ezt a lehetőséget gyorsan félre is söpörtem, ugyanis ez most nem lesz lehetőségem rá. Daniell be fogja tartani az ígéretét, miszerint tönkreteszi az életem maradék részét. És tudom, hogy nem engem bántana, mert tudja nekem az a legnagyobb fájdalom, ha a családomat tűzi ki célpontjának. Ott tud a legjobban belém szúrni, ott vagyok a legvédtelenebb. Ezt pedig ő is tudja. Tudom mire képes az a férfi, azt pedig senkinek sem kívánom. Nem hagyhatom, és nem is fogom hagyni, hogy kárt tegyen Louis- ban, vagy Emmában, esetleg a legrosszabb esetben Jacobban. Azt nem élném túl, ha esetleg komolyabb bajuk történne. El kell innen mennem, minél hamarabb. Bármit képes lennék megtenni Dan- nak, amit csak akar, akár még saját magam is feláldoznám értük. Bár abba Louis belebolondulna, hacsak nem belehalna a hiányomba...
- Mi a baj, kicsim?- kérdezte, miután letett az ágyra, én pedig csak a fejem ráztam. Úgy éreztem, ha most beszélnem kéne, menten elsírnám magam, helyette inkább behunytam a szemem, és még szundítottam egy darabig...
.::Melody Smith::.
- Duci, ébresztő!- hallottam meg egy kellemesem csengő hangot. Kinyitottam a szemem, majd megpillantottam egy gyönyörű mosolyt, és egy szőke hajkoronát. Nem mosolyogtam, inkább átfordultam a másik oldalamra, hiszen már pár napja nem aludtam. Most végre sikerült, de a vőlegényem nem hagyta, hogy visszatérjek az álmok világában.
- Niall, hagyj aludni!- nyöszörögtem.
- Vizsgálatra megyünk, Szívem!- mondta ellentmondást nem tűrő hangon.
- Nem akarok!- folytattam a kínlódást, azonban Niall még mindig nem hagyta annyiban.
- A múlt hónapban is kihagytad!- érvelt még jobban, de én meg sem mozdultam. Ahhoz túl fáradt voltam. Mondjuk nem is csoda, hiszen már legalább két napja nem aludtam, pedig rám férne már végre.
- Légyszi! Nagyon fontos lenne a vizsgálat, így az ötödik hónapban! Kérlek, kellj fel!
- Agh...- nyögtem fel, majd a lehető leggyorsabb módon próbáltam felállni, ami végre sikerült is. A hátam rettenetesen fájt már, a hasam pedig a szokottnál is nagyobb volt. Ha jól tudom Lily- nek sokkal kisebb volt a hasa, mint a kettő esetben, de azt is tudom, hogy ez esetenként változhat.
A fürdőszobában elvégeztem minden dolgomat, majd a gardróbba vettem az irányt. Kiválasztottam egy szürke felsőrésszel rendelkező fekete szoknyában végződő ruhácskát. Ezek után visszatértem a fürdőbe, ahol kisminkeltem magam. Nem vittem túlázásba, hiszen ez csak egy vizsgálat lesz. Belebújtam a világos rózsaszínű topánkámba, majd magamhoz vettem a telefonom, a Ray Ban mapszemüvegem, és a táskám is.
Niall az előszobába várt rám, zsebre tett kézzel. Szőkés haja enyhén a szemébe lógott, huncut kis borostája pedig csak még szexibbé tette. Gyönyörű íriszét, most egy napszemüveg mögé rejtette. Fekete farmert viselt egy fehér alapon, fekete csíkos pólóval. Ha ránéztem összefutott a nyál a számban.
..Fél óra múlva..
- Miss Smith kérem, fáradjanak be!- szól nekünk az asszisztens, majd beinvitál az orvosom rendelőjébe. A fiatal nő szélesen mosolyogva üdvözölt minket, majd kezet fogott Niall- al, hiszen ez az első alkalom, hogy itt van velem.
Szerintem jobban izgul, mint én. Látszik rajta, ugyanis kiverte a víz, gyakrabban nyel a szokásosnál, sőt a szemében is megcsillannak a jelek. Még azt is kinézem belőle, hogy fél is, pedig nem őt fogják ultrahangozni.
Mielőtt ráfeküdtem az vizsgálóágyra, gondosan levettem a ruhám. Lefeküdtem, majd a doktornő adott egy takarót a mellkasomra, és neki is látott a vizsgálatnak. Pár percig körözött a géppel, de még nem igazán lehetett semmit sem látni belőle. Niall lélegzetvisszafojtva figyelte a monitort, le nem vette volna róla a szemét.
- Úgy látom, minden rendben van! Szépen növekednek! Egészségesek!
ESTÁS LEYENDO
Story Of My Life
FanficLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.