Sahi neydi vefa?
Hiç bulunamayan bir yerlerde saklanan gün yüzüne hiç çıkmak istemeyen karanlık kuytularda gizlenen kalpleri katran olmuş insanlara hiç ugramayan mıydı yoksa vefa ?
Bu kadar mı korkuyordu bu insanlardan, bu kadar mı kaçmak istiyordu onlardan..
O da mı istemiyordu onların içinde bulunmak o da mı kirletilmekten bir daha kendini bulamamaktan bu kadar mı çok korkuyordu ama vefaya ihtiyaçları vardı her birinin daha fazla kaçarsa ve onların içinde bulunmazsa bizde bile vefa bırakmayacak kadar gözü dönmüş insanların içinde bizi yalnız bırakmamalıydı,yoksa hep batacak ve bir daha asla vefaya ulaşamayacaktık..
Tamı tamına 1 hafta geçmişti o olayın üzerinden mirzadan ne ses vardı ne soluk, her karşılaşmamızda görmemezlikten gelip çekip gidiyordu görmüyordu resmen beni umursamıyordu bu konakta yokmuşum hiç olmamışım gibi davranıyordu..
Yine agayım ben egosunu üzerine yerleştirmişti hiç bir zaman eksik etmedigi egosunu..
1 haftadır hiç bir şey yeyip içmiyordum çok zayıflamıştım bir şey yemeye kalksam hemen geri çıkarıyordum midem almıyordu daha fazla bu işkencelere dayanamıyordum psikolojikmen çökmüş durumdaydım tek yaptıgım kayınvalidemden azar işittikten sonra odama çıkıp aglamaktı, hergün beni azarlamayı rutin haline getirmişti sanki ve buda beni yeni bir güne başlamadan önce yerle bir ediyordu..
Ve yine o günlerden birtanesindeydik...
"Bana bakasın gelin hanım! Sen oglumu memnun edemirsen , her sabah yüzü düşük evden çıkıp gidiyor aslanım, ona istediklerini veremirsen kendine gel gelin hanım ! Yoksa getirmesini biliriz haberin ola! "
"Tabi veremiyor hanımagam baksanıza şuna hıh! eti yok budu yok,neresini açacak mirza agamızada gösterip verecek .."
Şuan geçen hafta mutfakta kavga ettigim ve ayrıca tokat attıgım kız karşıma geçmiş benden söyledigi sözler ile tekrar tokattan fazlasını istiyordu ama şuan kayınvalidem vardı birşey yapamazdım ama bu kız hanımagası varken ona nasıl söz düştügünü anlamıyordum nasıl bu kadar rahattı ki ? Şuan kendimi tutamayıp kızı yine tokatlayabilirdim..
"Haklısan elvan kızım , bunun eti ne budu ne de oglumu aslanımı mutlu edecek onun istediklerini ona verecek pehh ! "
" Hanımagam valla bu en son gerdek gecesi girdi agamızın yatagına daha hiç agamızı onun yatagına giderken görmemişem bu da demek olur ki gelin hanım agamızı tatmin edemiyor istediklerini veremiyor hanımagam "
Şuan çok sinirlenmiştim bu mahrem konuların konuşulmasının ayıp oldugunu bir kenara bırakın bu hizmetçi bizimi takip ediyordu geceleri ve nerden buluyordu konuşacak bu hakkı ? Daha fazla susarsam delirecektim..
"Veriyorum !! Duydun muu ! Veriyorum.."
"Hah ! Veriyormuş o yüzden mi agamız gece senin yatagına gelmiyorda direk kendi yatagına gidiyor gelin hanım hah ! Buna cevabın ne olur ? Yalan konuşuyor hanımagam bu kız agamızı tatmin etmeyi bırak yatagına bile yatamıyor.."
"Sen kimsin ki hizmetçi parçası ! Sen nasıl benim hakkımda böyle konuşursun terbiyesiz sana mı kalmış bu meseleler ! Hem sen ne hakla geceleri bizi takip ediyorsun hiç mi utanma yok sende.."
"Tuvanaa ! Dogru konuşasın elvan kızım senin o hizmetçi parçası dedigin amcamın kızı bizimde sag kolumuzdur ! Terbiyesiz seni sen yokken o vardı ahh mirza isteseydi de senin gibi şırfıntıyı başımıza bela almak yerine elvanı alsaydık ! Ah dilcan ah senin suçunu biz çekiyoruz akılsız kızım aslanım kendine feda etti bir töre için de şu şırfıntıyı evimize sokmak zorunda kaldık ahh ahh.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDELMİŞ ! Devam edecek
Teen Fiction"Sessizlik hüküm sürüyordu ama ardından bir tiz çıglık kopuyordu yüregimin en derinlerinden çocuklugumu bastıramadıgım o ince tiz çıglık kopup geliyordu içimden dur diyordum ama durmuyordu çıkmak için can atıyordu parçalıyordu bütün organlarımı yırt...