°•Nastavak•°

310 21 0
                                    

Sela sam na stolicu.Ona je uzela neke papire i pruzila mi u ruku.
-Ovo su pravila.
Rekla je.Uzela sam papir i pocela da citam.
-Sto se tice tvoje proslosti....duboko je uzdahnula i napravila pauzu lomeci prste ciji se zvuk glasno cuo neces otkriti sve odmah.
Srce mi se steglo,zguzvala sam deo papira u ruci.Zagrizla sam donju usnu i uzdahla.
-Mada to ne treba da te brine.
Prekrstila je ruke iza ledja i krenula da seta po kancelariji.Svaki njen korak se cuo.Blago sam se znojala.Atmosfera je napeta i napeta.Cujem otkucaje sopstvenog srca.Uhh,ko su li moji roditelji uopste?!
-Da se vratimo na temu,u sobi si sama.Sutra imas casove u devet.Nemate rucak,samo dorucak i veceru.Soba ti je na drugom spratu.Skola je mala jer nema mnogo ucenika.Tacnije...
U sobu je usla devojka crne kose sa bordo karminom.Bila je uzrujana.
-Direktoricee!
-Sta je bilo Doris?
Direktorka je podigla obrvu.
-Knjiga je nestala!!
-Knjiga je sta?!
Rasirile su joj se zenice.Stavila je ruke na glavu.
-Pobogu nadjite je!!
Doris je klimnula glavom i izasla je napolje.Pomogla sam direktorici da sedne na fotelju.Pruzila sam joj casu vode.Polako je ispijala svaki gutljaj.
-Da li ste dobro?
Upitala sam je.Ne izgleda dobro.Trebala bi otici kod direktora.Direktorka je drzala ruku na srcu duboko je disala.Ustala sam i uzela papire.
-Bolje sam.
Rekla je smirenim glasom.Ustala je sa mojom pomoci.Prislonila se na sto.
-Ovako,ovo nije tako bas obicna skola kao sto sam vec pomenula.Moras znati jedno,uvek budi na oprezu jer ljudi su blizu i ako te spaze gotovi smo.
Klimnula sam glavom.
-Slobodna si.
Osmehnula sam se i izasla napolje.Krenula sam da trazim sobu broj 4.Penjala sam se niz stepenice i citala pravilnik.Nista se ne razlikuje od stare sugave skole.Na hodniku sam srela onog degena.Hmm, kako se bese zove?A,da Ian.Prolazio je i pravio se vazan.
-Uh,kako me to nervira!
Prosiktala sam kroz zube ne obracajuci paznju na njega.Okrenula sam glavu i stala.Ian je stao pored mene i krenuo da se cereka.
-I dalje me ne volis?Buhaha.
Zlobno se nasmejao.
Namrstila sam se i pruzila korak ka svojoj sobi.Ian me je uhvatio za ruku.Jako me je stegao.
-Pusti me!!
Krenula sam da otimam ruku ali previse je jak.Stisla sam zube.On se samo smesio kao budala.
-Iane!
Okrenuli smo glave.To je Alan.Ian mi je pustio ruku.Ohh,sva je crvena!
-Boze sacuvaj!!!
Proderala sam se i nastavila da idem ka sobi.Hodala sam brzo i ugledala broj cetiri.Uhvatila sam kvaku i povukla ka dole....

*******************
Evo i nastavka.Nisam pisala zbog skole i sad sam bolesna tako da je nastavak U-Z-A-S!Ali svejedno stisnite VOTE i komentarisite!Bajj 💝💝💝

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora