Merhabalar efendim ben geldim.Heryeri rutubet kokan bir o kadarda acının hisleriyle var olan gecekondunuza geldim.Geldim çünkü gitmiştim.Giden dönmüyor efendim yani dönmezmiş bize öyle ögretildi çünkü ama ben geldim efendim.Geldim çünkü insanın gitmesi için önce gidecek bir yeri olması gerekiyormus.Benim gidecek yerim yok efendim.Zihnimdeki sizin gecekondunuz dışında kaçamağım yok benim.Sahi efendim ben yokken ne yaptınız her zaman ki gibi tütün dumanında düşüncelerinizde mi kayboldunuz?Yoksa tütünün hakkını vermek için tütünde mi kendinizi kaybettiniz?Efendim hiç tahmin ettiniz mi geri dönecegimi?Yani gerci bir insanın gidişinden dönüp dönmeyeceği belli olur ama benim gidişimden dönecegim belli miydi efendim?
Sorular efendim bunalttı bugün sizi sanırım.Ne yaptığımı merak ettiniz mi gittiğimde efendim?Merak etmediyseniz bile ben kelimelerimle sizi biraz meşgul etmek istiyorum.
Efendim gittiğimde herkesinde gidebilecegini anladım.Çünkü insanlar gitmek için gelirler.Peki efendim insanlar gelmek için giderler mi?İşin doğrusu gidenler öyle bir gitti ki gidişlerinden dönmeyecekleri belliydi.Ama efendim bazen diyorum ki belki…Belki…Biliyorum siz belkileri sevmezsiniz.Lakin efendim bazen insanın beklilere ihtiyacı oluyor.Düşüncelerimde kanser gibi büyüyen bu bekliye ihtiyacım var efendim.Özür dilerim ıhtıyacım vardı.Şuanda bile bazen belki diyorum ama beklilerde kendimi kaybetmeyecek kadar kayboldum.Kaybolan bir şey yeniden kaybolamaz.Sanırım.
Bilmiyorum efendim.Gerçekten bilmiyorum.Herşeyin hiçbirşey olduğunu biliyorum sadece ha birde kendimin kaybolduğunu biliyorum.Onun dışında iliklerime kadar bilinmezliğin içine doğru sürekleniyorum.Sanki efendim bir karadelik görmüş misali düşünceleri merak ettim ama şimdi efendim düşüncelerim olay ufkunun ötesinde ve ben bilinmezlikte dışarıdan bakılır bir sonsuzluk eşliğinde ilerliyorum.Noluyor efendim birileri gidiyor birileri bağırıyor aşağı yukarı sag sol anlamıyorum?Olay ne efendim?Herşey olabildiğince gürültülü ve ben efendim bu gürültüde kanayan ruhumun küçük çığlıklarını duyuramıyorum.Ben ölürken gürültülerin rahatsızlığı canımı acıtıyor.Ve efendim ben gitmek için hazırlanırken zaten herkesin gitmiş olduğu gerceği bir bıçak gibi ruhumu deşiyor
Gece karanlık,gün soğuk ve ben gidiyorum efendim.Herkesin aksine giden geri döner demek için gidiyorum.İYİ GECELER EFENDİM.Gidşim dönüşümün garantisi sizde bu sırada güzel bir müziğin eşlinde tütünğn dumanında kaybolun.İYİ GECELER EFENDİLER…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efendim
RandomKafasındaki kişiliklerle yaşayan bir kızın zihninden beyaz bir kağıda dökülen diyaloglarını barındırmaktadır. Ben şizofren değilim. Ben hastayım,ben deliyim,ben anormalim,ben aptalım ama şizofren değilim.