Δυόμιση μήνες μετά.

22 0 0
                                    

Γειά σας. Με λένε Μαρία. Είμαι 14 και μένω στην Αθήνα σε ένα διαμέρισμα με τους γονείς μου και τον αδερφό μου. Έχω σχετικά μια βαρετή ζωή αλλά όχι φυσιολογική όπως των άλλων παιδιών στην ηλικία μου. Θα σας πω τον λόγο χδ. Καταρχάς οι γονείς μου με τον αδερφό μου είναι φουλ ομοφοβικοι με αποτέλεσμα στην 1η μου σχέση με κοπέλα *ναι είμαι bi* να το μάθουν *δια μαγειας* και να φάω ΤΟ κράξιμο της ζωής μου. Η φετινή χρονιά στην 3η γυμνασίου θα είναι κάπως βαρετη γτ η κολλητή μου και στην πορεία υπήρξε και κοπέλα μ *ναι η 1η σχέση που ελεγα* μετακόμισε. Με αποτέλεσμα να φύγει από το σχολείο και να χωρισουμε. Μετά τον χωρισμό μας φυσικά θέλαμε ακόμα η μία την άλλη αλλά εμένα κάτι με τραβούσε πίσω. Νόμιζα ότι δν ήταν σωστό. Τέλος πάντων. Δεν χάσαμε επαφές εφόσον μετακόμισε φέτος καλοκαίρι. Μάλιστα προσπαθήσαμε και οι δύο να προχωρήσουμε *σε θέμα φάσης & σχεσης* αλλά δεν το πετύχαμε. Μετά από δυόμιση μήνες που ήμουν διακοπές *ναι ούτε εγώ ξέρω πως αντεξα* είπα να κανονησουμε με αυτη την κοπέλα. Ελένη την λενε by the way. Ε βγήκαμε λοιπόν. Δεν είχε αλλάξει. Αλλά μου φαινόταν πανέμορφη. Τα κάστανα της ματιά που έλιωνα για αυτά, τα μαλλιά κλασσικά κότσο με κάτι τούφες να εξεχουν χδ. Φορούσε και την αγαπημένη μου μπλούζα που είναι μαύρη και εχει επάνω έναν χαρακτήρα από Anime. (Για εσάς που δν ξέρετε τι είναι "anime" ΨΆΞΤΕ ΤΟ ΕΊΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ 21 ΑΙΏΝΑ).. Την είδα με είδε. Πηδηξε πάνω μου με αγκάλιασε. Την έσφιξα πολυυυ δυνατά. Μετά δεν έλεγε να κουνηθεί από πανω μου ΛΟΛ. Ήταν γλυκιά μωρε. Εε τα είπαμε κλπ κλπ πέρασε η μερα και γύρισα σπίτι. Μετά από 3 μέρες ήθελα να την ξανά δω. Εκείνη φυσικά είπε ναι αλίμονο δηλαδή :ρ. Εκείνη την μέρα κάτι είχε αλλάξει. Οι ματιές μας για την καθεμιά γυαλιζαν προκλητικά. Μου ζήτησε να πάμε καμιά βόλτα χωρίς τόσο κόσμο. Πήγαμε σε ένα λύκειο *ήταν καλοκαίρι οπότε ήταν κλειστο*. Περπατούσαμε ώσπου κάτι λέγαμε και με εκνεύρισε και της φώναξα "ΣΚΑΣΕ ΓΑΜΩ ΣΟΥ " εκείνη κατευθείαν άρπαξε την ευκαιρία με πήρε και με κόλλησε στον τοίχο. Εκείνη την στιγμή ΝΑΙ ΚΌΣΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ξανά ένιωσα τα χείλη της μετά από δυόμιση μήνες. Δεν αντιστάθηκα, ήξερα κατά βάθος ότι το ηθελα πολύ.  Γενικά ΤΗΝ ήθελα. Από εκεί που το ξεκίνησε με ένα φιλί κατέληξε σε φάση. Όταν κατάλαβα το έγινε τραβήχτηκα κάπως πίσω .Εκεί μου ζήτησε συγνώμη . Με εκνεύρισε πολύ που μου ζήτησε συγνώμη. Που να ήξερε ότι την ήθελα κ γω πολύ εκείνη την στιγμή. Εε και εκείνη τη μέρα πήγα σπίτι . Το σκεφτόμουν όλο βράδυ αυτό.  Όπως και εκείνη. Μετά έκανα 2 εβδομάδες να την δω .σε αυτές τις δύο εβδομάδες προσπαθήσαμε και εγώ και η Ελένη να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι μας άρεσε κάποια άλλη .ΑΛΛΆ ΟΥΠΣ. Και οι δύο είχαμε φάει σκάλωμα μεταξύ μας. Αλλά πάλι κάτι με τραβούσε πίσω. Κάτι δν θεωρούσα σωστό. Εκείνη την περίοδο δεν μπορούσα να μιλησω για αυτό σε κάποιον. Ήθελα όμως τόσο να το βγάλω από μέσα μου. Εντομεταξυ η μαμά μ δν θέλει να ξέρει ότι έχω ΚΑΝ επαφές με την Ελένη. Οπότε όταν θέλω να την δω αναγκάζομαι να της πω ψέματα. Αφ. Κούραση.  Όταν τα είχα με την Ελένη με είχε πληγωσει αρκετές φορές αλλά και πάλι. Ήταν τα πάντα και είναι ακόμα τα πάντα για μένα. Είχαμε περάσει παααααρα πολλά μαζί. Δεν μπορούσα απλά να τα αγνοήσω. Δεν ήξερα τι θα κάνω μαζί της. Μετά από 4 μέρες μαθαίνω κάτι και η ψυχολογία μου γαμιεται . Έμαθα ότι η καλύτερη μου φίλη είναι λεσβια. *δν με πείραξε αυτο* με πείραξε το γεγονός ότι τα είχε με την Ελένη όταν ταυτόχρονα τα είχα και εγώ με την Ελένη. Και τα έλεγα στην φίλη μου στο φβ. Πχ. "ΡΕ θέλω τόσο την Ελένη δν ξερω αχ"..και εκείνη πήγε και έκανε φάση μαζί της. Αχ ...καταστράφηκα. μετά από τα πολλά σουξου μουξου της έδωσα 2η ευκαιρία. Όπως και στην ελενη. Η Ελένη εντομεταξυ μου άρεσε ακόμα. Όταν αποφασίσαμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να είμαστε μαζι, η φίλη μου μου λέει ότι την γουστάρει ακόμα την Ελένη .εγώ απλά την αγνόησα. Την αγαπάω τόσο την φίλη μ αλλά για την Ελένη δν αφήνω να μπει τπτ ανάμεσα μας. Πλάκα πλάκα. Ένα μπουρδελο με τις σχέσεις και τις φάσεις. Αχ. Θα τα βγάλω πέρα? Μόλις γυρίσω Αθήνα *ναι έφυγα για 3 μέρες ανδρο* θα δω την Ελένη και θα τα "φτιαξουμε" ..ναι ήθελα από κοντά και όχι από τσατ. Αχ είμαι χαππι...αλλά ανησυχώ για να μην το μάθουν για δεύτερη φορά οι γονείς μας. ΦΑΚ. Και τώρα που η Ελένη μετακόμισε θα είναι πιο δύσκολο να την βλέπω ..κάτι θα βρω...Που θα πάει ..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'm here for a hugWhere stories live. Discover now