Distractie mare(cap 9)

13 2 0
                                    



Cum ies pe intrarea improvizata, dau nas in nas cu Alex care radea cu lacrimi.

-De ce dracu razi ?

- Priveste si invata     ლ(ಠ益ಠლ)

In secunda doi, copilul batut de soarta ia o scandura care avea un cui in ea si i fute "creaturii" tot slobozu' .

- Mor, da si mie  つ ◕_◕ ༽つ

- Mnu, tu gaseste alt mod in care sa scapi de ei.

- okay, priveste-ma.

Incarc cele doua tevi ale pustii, scot ciocanul din buzunar si fug in mijlocul haitei.

- TE-AI TACANIT ? INTOARCE-TI CAPUL, E UNUL LANGA TINE !

Ii infig rapid ciocanul in cap, lasandu-l sa cada pe jos, iar celui mai apropiat de mine, ii bag pusca in gura si trag.

- Foarte fain, dar ce faci cu restul de 13 din spatele tau ?

Imi intorc privirea si vad 3 dintre ei venind spre mine foarte rapid. Scot 2 gloante punandu-le in STG si incerc sa apuc manerul ciocanului dar ma trezesc cu un "batran" plin de bale in fata mea.

Mickey.. ce m-as face fara el ? Mi-a scos un pistol din buzunar si i-a zburat creierii chestiei ingrozitoare de langa mine.

- Hai repede inauntru !

Intram toti si tragem prin geamul spart, lasandu-i sa se apropie cat mai mult pentru ca nu putem trage de la distanta, asta este prima oara cand am folosit o arma in felul asta.


*dupa vre-o 30 de minute de tintit spre capatana*

- Astia-s toti ?

- Cred ca da.



 Ceau pisi, sper ca ti-o placut capitolul 


MORȚII LOR DE MORȚI VIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum