Bogdan POV.
Dupa ce am terminat orele eu si cu Darius ne-am urcat in masina lui si am plecat spre casa.
-Cum de o cunosti ? Ma intreaba Darius in timp ce baga cheile in contact.
-Pe cine ?
-Nu face pe prostul cu mine...pe urata aia. Cand aud asta imi intorc privirea spre el si ma uit urata la el.
-Urata ? Am vazut cum o privai la cantina. Ii spun si dupa imi aduc aminte cum a analizat-o din cap pana in picioare apoi a zambit.
-Ea e cea care a dat peste mine ieri si a avut tupeul sa si comenteze. Imi spune nervos si eu incep sa rad. Deci fata de ieri era ea..
-Doamne sa te fii vazut ieri..ii spun si incep sa rad si mai tare.
-Nu m-ai rade..imi spune nervos. Deci de unde o cunosti ? Ma intreaba iar.
-Ea..ea e..spun si încep să zâmbesc...ea cea mai minuta fata pe care o cunosc. Spun si el se uită ciudat la mine ? Ce e ? Îl intreb confuz.
-Pai si Alexia ?
-Ce-i cu ea ? Îl intreb confuz.
-Pai e iubita ta..si acum îmi spui că aia e cea mai minuta fata pe care o cunoști ..cum dracu sa fie aia minunata ? O iubești ? Spune si eu încep sa rad ca un nebun. Ce e ? Ma întreabă si eu râd iar si mai tare .
-Daca o iubesc ? O iubesc ca pe ochii din cap...ii spun si el frânează brusc. Ce s-ar întâmpla ?
-Ok..spune-mi dracu ce se petrece ca eu nu înțeleg prietene...
-Stii când ne-am împrietenit ca ți-am povestit de o fata..?
-Da..fata aia care îți e cea mai buna prietena , care ai făcut cele mai nebune chestii cu ea..ce e cu ea ?
-Ea este ea...ii spun si se uita confuz la mine..fata de care ti-am povestit este eleva cea nouă , Kayla. Ii spun si el începe sa rada. Ce e ? Îl intreb si îmi dau ochii peste cap.
-Cum naiba sa fie ea ? Când mi-am povestit de ea parcă îmi povesteai de un înger dar ea e un dracus. Îmi spune si eu încep să râd. Frate serios acum..cum dracu ? De când a dat peste mine nu o suport deloc. O urăsc.
-Frate vezi ca de la ură pana la iubire e un sigur pas. Ii spun si el începe să rade cu lacrimi.
-Da..Da..Da..cum sa nu..spune si rade iar...cand o sa ma îndrăgostesc eu de o asemenea arătură o sa ma arunc în cap. Spune si rade iar.
-Ai grija cum vorbești de ea...cum am spus daca cineva se i-a de ea îi rup capul. Ii spun si el se uită serios la mine.
-Serios ?
-Da..de azi încolo vreau sa ii vorbești frumos...nu m-ai vreau sa sufere. Ii spun si el de uita ciudat.
-Ce vrei sa zici cu asta ? Ma întreabă confuz.
-Nimic...hai acasă. Ii spun si el pornește Masina.
CITEȘTI
Kayla
Romance-De ce imi faci asta ? Il intreb speriata in timp ce ma injunghie in abdomen. -Tot n-ai inteles draga mea ? Imi spune razand in timp ce se joaca cu cutitul in mana. Parintii tai te vor moarta..imi spune in timp ce se apropie de mine si ma saruta p...