Po dvou letech
" Luku můžeš bušit na ty dveře jak chceš ale do koupelny tě nepustím!" zasmála jsem se.
Za tu dobu se toho stalo dost. Už rok tady s Lukem bydlíme sami. Cal a Zuzka si našli svůj dům ,ale vše funguje při starém.
"Kim odemkni ty dveře. Jsem tak nadržený že pokud je neotevřeš tak je vyrazím a prošukám tě skrz na skrz" začne zase bouchat do dveří.
"Po sluš si" zasměju se mu.
"Ty se mi ještě budeš smát!" zavrčí.
"Luku nevím co máš za záchvat hormonů ,ale mě se dneska už šukat nechce" zase se musím zasmát.
Poslední dobou je strašně nadržený.
"To není záchvat. Můj kamarád má rád tvojí kamarádku. A to hlavně když je mokrá a může jí dělat dobře"
"Zapomeň lasenko" otevřu okno koupelny.
"Já ty dveře vyrazím tak uhni!" Ještě že máme koupelnu ze které se dá vylézt na střechu.
Vyskočím na rám okna který je dost úzký takže někdo jako Luke by tady vylézt nemohl. Zase mám výhodu. Opřu se kousek od okna a zapřu se abych se vysadila na kus střechy.Když se usadím uslyším strašnou ránu.
"Kim! Kam jsi zase zmizela?!" pousmála jsem se.
Chvíli šlo slyšet že se dívá všude v koupelně a nakonec vystrčí svou blond hlavu z okna.
"Kim! " zvýší hlas.
"Pojď zpátky. Spadneš a něco se ti stane" v očích měl menší zděšení.
"Neboj. Ale ještě se mi nechce" pošlu mu vzdušný polibek.
"Prosím. Sex mít nemusíme a vědě bych že kdyby se ti něco stalo bylo by to kvůli mě ,protože jsem tě sem vyhnal"
"Nejsem tady poprvé a je tu pěkný výhled" beru to z lepší stránky.
"Prosím , lásko" zase má o mě strach.
"Dobře už jdu" pomalu slezu zase na římsu a jdu k oknu.
Jen co se chci sehnout a seskočit dovnitř. Chytí mě za nohy a vtáhne do náruče.
"Prosím, strašně moc tě prosím už nikdy tam nechoď. Nechci tě ztratit"
"Neboj se pořád o mě . Nikdy tě neopustím a to jsem ti slíbila " dám mu pusu na líčko.
"Každý den s tebou. Každý polibek a dotek je jako poprvé. Stejně krásný jako poprvé a taky stejně tak účinný. Budoucí slečno Hemmings" polibek mi oplácí ale na rty.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
A bohužel jako u každé knihy zazvonil zvonec a příběh Luka a Kim je konec.
Řekla jsem si že už je načase ukončit tuto knížku když už má 54 kapitol. Ale pokud budete chtít ještě dneska nebo zítra už vydám novou knihu taky o Lukovi . Tak snad se bude líbit. Napíšu to zase tady kdy bude na mém profilu a jak se jmenuje ;)
Hlavně chci poděkovat všem co jste mojí knihu četly a dáváte jí hlasy, přečtení a komentáře. Díky vám se posouvám vpřed v psaní.
poslední kapitola je věnována všem co jste jí četly a vžívaly se do jejich rozhořčené lásky a dramatu.
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanfictionPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...