Bab 4

203 8 0
                                    

Zaharuddin ternampak Syuhaila yang tengah marah kerana tayar keretanya itu.Zaharuddin adalah rakan sekerja Syuhaila.

"Hai Syuhaila.kenapa ? Tayar pancit ke ? Mana Farhana ?"

"Hai Zahar , ya . kerja budak nakal tu . Farhana dah balik awal tadi sebelum saya nak balik . saya balik lambat sikit sebab ada meeting"

"Owh,nak saya tumpangkan?" Kata Zaharuddin

"Eh,takpelah.nanti saya call je orang tolong bantu ,terima kasih"

"Betul ni tak nak ? Ke awak tak nak sebab saya pakai motor ?"

"Eh , bukan macam tu lah . saya tak nak menyusahkan awak"

"Tak susah pun,takpelah .meh , saya tumpangkan"

Syuhaila tidak mampu menolak kerana telah di tanya beberapa kali oleh Zaharuddin.

"Kalau macamtu okey lah , terima kasih ye Zahar."

"Okey sama-sama"

Zaharuddin menurunkan Syuhaila depan rumah syuhaila.Syuhaila mengucapkan terima kasih kepada Zaharuddin kerana telah menumpangkan dia balik.

"Wuu , boyfriend ke kak ?" Kata Rykal . "Bukanlah , dia tumpangkan aku je.eh dahlah malas nak layan" Syuhaila menjeling ke dua badan bertubuh sasa itu.

"Mak ai , lambat nye kau balik.mana kereta kau?" Kata Farhana."Tayar kereta aku pancit" . " Macam mana bole pancit ?" Tanya Farhana . "Ape lagi , dua budak nakal tu lah" kata Syuhaila.

Bersambung...

Jodoh Sebelah Pintu (Raihana Version)Where stories live. Discover now