Bad Day.

41 7 3
                                    

Herkesee selaam! Beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın. Diceklerim bu kadar teşekkürler.

Ellerimi duvarda bulunan resimlerde gezdirdim. Koca bir oda tek bir kadına adanmıştı sanki. Boyut boyut, şekil şekil tuvallerde aynı güzel yüz duruyordu.

Duvar boyunca ilerledim. Büyük tabloya gelince durakladım ve önümde duran kadını hayranlıkla seyrettim. Saplantı? İçimden geçirmeyi dilediğim tek kelime. Belki öylesine bir kadın? İmkansız değil mi )

Kalbinde bana bir yer olmayacağını biliyordum. Fakat kalbinde başka bir kadının olduğundan bihaberdim. İmkansızlarla dolu muhteşem bir hayatta bana sunulan bir hediye olacak değildin ya. Bambaşka bir kadın. Hayatımızın tam orta yerinde öylesine büyük bir yerinde ve yıllarca bir hayalet kadar görünmez bir kadın. Kim bu kadın Justin?

Göz yaşlarım akmamak için direnirken kapıdan gelen sesini duydum. Her kötü anın yanında güzel kalan sesini. Neşesi kaçmış sesini. Boğazımda öylesine büyük bir düğüm oluştu ki. Arkamda durup söylediğin onca kelime birer özür mü yoksa itiraf mı? Bana birkaç saniye ver sevgilim. İdrak etmek öyle zor ki şu an. Kulaklarım buğulu sanki.

Arkamı dönmeye cesaret edemiyorum. Sanki yüz yüze geldiğim sen olmayacaksın. Kim bu Justin? Sahi sen misin? İhanet yoksa avunma mıydı onca yaşanılan. Ben var mıydım yoksa öylesine biri miydim senin için?

Omuzlarımda ellerini hissettim. Dokunuşun bir sevgiliden çok yaramazlık yapan küçük çocuğunu uyarmak için onu geriye çeken anne gibiydi.

"Özür dilerim" Ellerimle ellerini geriye ittim. Sanki yıllar gibi geçen yavaş bir dönüş yaşadım. Özrün sahte miydi çünkü gözlerin sonunda diyordu sonunda bu yükten kurtuldum.

Sanki suratından nefreti okuyabiliyordum. Sevgiyi okuyabiliyordum. Bir kitaptın her sayfan farklı bir dert, farklı birer döngü. Ben Justin bu kitabın neresindeyim?

"Sevmedin mi" Asıl korktuğumsa bu kitabın hiçbir yerinde aslında gerçekten var olmuş olmamaktı. Beni hayatına hiç kabul etmemiş olman. Çok korkuyorum sevgilim. Seni seviyorum Justin. Seni öyle çok seviyorum ki.

"Denedim. Pişman oldum. Seni yarı yolda bıraktığım için pişman oldum. Başaramadım affet beni. Her akşam rüyalarıma girerken sana seni seviyorum diyemezdim. " Kafamı salladım. Boğazımda oluşan büyük bir yumru beni yoruyordu.

Bir süre öyle bekledik loş odada. Kokun etrafımı sarıyordu. Senin şimdi bana uzak duran ve yabancıymış gibi bakan gözlerinin aksine kokun beni sarıyordu sanki. Justin ah sevgilim benim öyle acizdim ki aslında, bana sarılmana öyle muhtaçtım ki şu an.

Son kez yan yana durduğumuzu hissedebiliyorum. Bu karanlık odada biraz sonra yalnız bırakılacağım değil mi? Gideceğini anlamak zor değil ama terk edildiğimi bilmek öyle çok canımı yakıyor ki.

"Sanırım, gitsem ikimiz için de daha iyi olacak." Gözyaşlarım çoktan süzülürken aşağıya doğru ve gözlerim mükemmel bir buğu içerisindeyken temasımızı kesmedim. Beni böyle darmadağın bırakıp gidebilecek kadar mı sevmiyorsun sahi? Bana duyduğun bu şey öfke mi? Engel miyim senin için güzel günlere? Neden bu kaçışın?

Ellerine uzanmak istedim Justin. Kalmana öyle çok ihtiyacım vardı ki. İttin ellerimi. Sanki dokunursan zehirleyecek bir yılanmışım gibi davrandın bana. Kendimi o kadar değersiz hissettim ki o an. Korkun muydum? Tahammül gösterirsen büyüme mi kapılacaktın? Bana acıyacak mıydın? Acıma bana sevgilim. Sen mutluysan mutluluğu öğrenirim.

"Nereye" O kadar basitti ki cümlelerimiz. Söylensin ve bitsin dermişcesine, dinlene dinlene söyleniyordu her şey.

"Ona gidiyorum sevgilim" Bana sevgilim demenin bu kadar acıtacağını düşünmemiştim. O ve ben aynı cümlede yan yanayız Justin. Akılsızsın Justin.

"Bu bir veda mı" Saçlarının tek teline kıyamadığım adam bunu sana soruyor olmak öyle çok acıtıyor ki canımı. Affet beni sevgilim sana tüm aşkımı verdiğim için.

"Bu bir elveda" Kanım çekildi sanki o an. Bir market kuyruğunda arka arkaya gelemez miydik? Ya parkta yürürken karşılaşırsak birbirimize gülümsemeyecek miydik? Korkuyorum ve seni öyle çok seviyorum ki.

"Justin" Tanrıya yalvarıyorum sevgilim. Seni bana bağışlasın. Ah Tanrım yüce tanrım şimdi eğilsem ve tapınsam yerlere ve göklere. Bana bir şans daha veremez misin?

" Devam et sevgilim" diyebildim. Kafamda geçen onca şey beni delirtiyor gibiydi. Amen. Amen. Amen.  Bildiğim tüm duaları okusam? Annem ben çok küçükken kimi çok seversen onun kalbi için oku derdi. Özür dilerim okumadım değil mi? Yeterince okumadım. Affet beni.

Arkasını dönerken son kez konuştum. "Hayatına devam et ama seni ne kadar sevdiğimi unutma aşkım" Gözlerimde ki yaşlar hızlandı. Bir sel oldu ve sen o kadar hızlı çıktın ki odadan. Adımlarını hala duyuyorum. Kulaklarım çınlıyor Justin. Gittin mi sahiden yoksa bu bir şaka mıydı? Sana masalı yaşamak istiyorum demiştim. Sözlerini asla tutmazsın değil mi? Bir masal asla kötü sonla bitmez Justin. Aptalsın ve ben sana öyle çok aşığım ki.

Aşık olduğun kadının fotoğraflarıyla tek başıma kaldım. Artık benimde terk etmem gerekiyor değil mi? Kapıyı çarpıp çıkmalıyım biliyorum. Seni seviyorum Justin ve özür dilerim sevgilim seni mutlu edemediğimi göremeyecek kadar aptaldım. Affet beni.

Gitmeden duvarın sonunda orta boylu tuvalde duran yüzümü inceledim. Senin için öylesine küçük bir hafıza kaybıyım değil mi sevgilim? Unutmak için dönemeçli bir yolum daha fazlası değilim değil mi? Belki bir gün hatırına gelirim ve benim bir portremi daha yaparsın?

Bütün bu resimler içinde ruhumu kaybettim Justin ve sadece bu kadını ne kadar çok sevdiğini düşündüm. Bir oda armağan edilecek kadar. Sahi bu odada kaç tuval var? 70 mi? Daha fazla değil mi? Aylarca kapandığın şu küçücük odaya bir bak Justin. Günlerce çizemiyorum diye ağladığın resimlere bir bak. Ah Justin öyle çok aşığım ki sana kızamıyorum. Affet beni sevgilim.

Son kez resmime bakıp gülümsedim. Sana kötü bir anı bırakmak istemem sevgilim. Resmimi de alıp çıktım odandan. Odamıza gittim. Senin tarafına yattım yatakta resminide yanıma koydum. Kokun sarmış heryerimi, sabaha kadar ağladım.

İzin verdim ,

Kalbim milyonlarca parçaya ayrılırken,

Ve biz milyonda bir iken,

Ben sadece gitmesine izin verdim.

No I didn't think you would let me down that easy
Beni bu kadar kolay bırakacağını düşünmemiştim.

And I didn't think it was over
Ve bittiğini düşünmemiştim.

Until you walked away
Ta ki sen uzağa gidene kadar

Like it was nothing, baby
Sanki hiçbir şeymiş gibi bebeğim

And that moment was so hard for me to breathe
Ve o an benim için nefes almak zordu

'Cause you took away the biggest part of me, yeah
Çünkü bende ki en büyük parçayı alıp götürdün, yeah

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Farewell Darling. -Jdb-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin