4.bölüm☂

69 20 2
                                    

👠👠👠

İçtiğim içkiden mantıklı düşünemez ve dünya benim için fıldır fıldır dönerken otuduğum  soğuk banktan kalkmaya çalıştım.Saat çok geç olmuştu.

Bir yandan da bilinçsiz bir şekilde gülümsüyordum.Düşmeyi kesip sonunda ayağa kalkabildim.

Barış'ın karşısına geçip"Beni eve götürebilir misin lütfen"diyebildim zorlukla.Ayakta duramıyordum çünkü.

Başını sallayıp ayağa kalktı.Arabaya doğru yürürken denizden ayrılmak istemiyordum aslında.

O sürücü koltuğuna oturup bana baktığında ben de yanında ki yerimi çoktan almıştım.
Kemerimi taktım hemen.
"Evin nerde bakalım"derken o da kemerini takmaya çalışıyordu.

"ofisin iki sokak arkasında sen git ben tarif ederim"diye cevapladım.

Yüzüme vuran rüzgar eşliğinde huzurla giderken az önce konuştuklarımızı düşündüm.
Dediklerinde ciddi miydi ki.
Bir süre sadece bunu düşünüp mantıklı bir cevap aradım kendime.

Hem böyle bir şeyi düşünse bile neden benden istesin ki etrafında bir sürü kız var.

İçimi kemiren soruyu sonunda dile getirebildim.

"Az önce dediklerin" biraz duraksadım  ister istemez "ciddi miydin"  vericeği cevabı çok merak ettiğimden başımı ondan tarafa çevirdim.

Arabayı yol bomboş olmasına rağmen çok dikkatli kullanıyordu.Ama bir saniyelik de olsa başını çevirip gözlerimi gözleriyle buluşturdu.

"Bak nasıl anlatsam buna ihtiyacım var
ben çıkan magazin haberlerinden Nihal'den annemden hepsinden sıkıldım hem böyle devam ederse itibarımı tamamen kaybedicem"

Biraz durup devam etti."Biliyor musun ben aslında hukuk fakültesi mezunuyum"başını eğip yola bakmaya devam etti. " yani oyunculuk eğitimini sonradan aldım.Annem babam dedem hepsi avukat benim de onların izinden gitmemi istediler bir kere bile fikrim sorulmadı".direksiyonu biraz daha sıkıp devam etti.
"Hayallerimin peşinden gitmeme izin verilmedi hatta oyuncu olduğum için ailemle aram fazla iyi değil"

Bu nasıl bir aile be."Şimdi hakkımla çok çalışarak buraya gelmişken bundan vazgeçemem"başını salladı"he evet sorabilirsin madem bu kadar önemliydi  mesleğin neden böyle haberlerin çıkmasına izin verdin" onaylayarak başımı salladım.

"Farkındaysan haberlerin tümü bar çıkışlarında tabi herkes eğlenmeye gittiğimi düşünüyor,  oysa ben babağımın bana olan uzaklığını, annemin göstermediği şefkati biraz olsun unutmak için gidiyorum.
Evimde neden içmiyorum biliyor musun" hayır anlamında başımı salladım.
"Çünkü benim evim yok her seferinde kapımı açtığımda başıma üşüşen insanlardan magazincilerden bıktım hergün farklı bir otel benim evim"
"Evet bu hayatı ben seçtim ama şu an pişman olup olmadığımı bile bilmiyorum.
Ben sadece dinlenmek istiyorum çünkü çok yoruldum."

Omuz silktim."Şu an kafam allak bullak sonra konuşsak sana yardım etmek elbette isterim ama şu an doğru düzgün düşünemiyorum"
Bana bakıp başını salladı."tamam"

Gözlerimi kapatıp rüzgarı biraz daha hissetmeye çalıştım.
"Teşekkür ederim"dedi hiç beklemediğim bir anda."Yani dinlediğin için"omuz silkip başımı önemli değil anlamında salladım.

Uzanıp radyoyu açtığında 'Pera'nın sensiz ben şarkısı yankılandı.

Bulutların ÖtesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin