פרק 5❤️

1.6K 86 4
                                    

היהתי בהלם הוא פשוט יתנשק עם בחורה!
הבנות ראו אותי וישר באו ״אל תיתייחסי״ ליאן אמרה לי ״הוא סתם הוא לא שווה את זה״ נטע אמרה ״כן סתם ילד מטומטם״ ליאן אמרה ״הוא טיפש הוא וויתר עלייך״ נוי אמרה ואז הוא בא..
״בנות תלכו דקה אני רוצה לדבר עם שי״ הוא אמר והבנות יסתכלו עליי סימנתי להם שילכו עם העניים.
״מה?״ שאלתי אחרי דקה של שתיקה ״סתכלי״ הוא סובב את היד שלו והיה איפה שהוורידים (אם ככה כותבים את זה) ציור של אין סוף (אין פיניטי) ובאמצע כתוב love במחובר ובסוף השם שלי היה חתום באנגלית shai נגעתי בזה זה היה ממש מושלם.
״למה עשיתה את זה?״ שאלתי ״בשביל להוכיח לך שאני לא יפגע בך״ הוא אמר זה היה פשוט מושלם ״זה יפיפה לא היהתה צריך לעשות את זה״ אמרתי ״תביני שאולי אני לא ממש מכיר אותך אבל אוהב אותך ביב שלי״ ממתי ערס אומר ביב ״אני מרגיש הומו״ הוא מלמל לעצמו ״הכי גבר שיש״ אמרתי וחיבקתי אותו

״נו ירין״ אמרתי ״לא״ הוא ענה ״מה הבעיה שלך״ שאלתי ונאנחתי ״לא יהיה לך שום חבר״ הוא אמר ויצא מהחדר שלי בטריקת דלת.
יתקשרתי לליאן מי שלא שם לב או יודע מכל החבורה ליאן החברה הכי טובה שלי ואני שלה ״אה שישו״ היא שאלה מבעד לקו הטלפון ״לילו בואי אליי״ אמרתי לה ״טובי שלוש דקות אצלך״ היא אמרה וניתקה.
ואחרי כמה דקות היא ניכנסה לחדר שלי כנרא ירין פתח לה ״מה קורה״ היא שאלה וחיבקתי אותה ״הדפוק לא מרשה לי לצאת עם אביה״ נאנחתי בעצבים ״ראית את הקעקוע החדש שהוא עשה?״ היא שאלה והיננתי בראשי לחיוב ״הוא כזה מושלם״ אמרתי וככה השיחה בנינו נימשכה השעה 7 בערב וליאן הלכה כבר לבית שלה.
קיבלתי הודעה:
אביה בעלי לעתיד💞:בא לך לצאת איתי לדייט
את/ה:אני מצטערת. ירין לא מרשה לי😒❤️
אביה בעלי לעתיד💞:אם הוא יתן לך? את תיצאי איתי לדייט אחד
את/ה:אתה לא תצליח מאמי ועם כן אז בסדר
אביה בעלי לעתיד💞:ביי אישה שלי❤️
את/ה:לילה טוב גבר שליי
אביה בעלי לעתיד💞:לילה טוב😍
הלכתי לישון בחיוך גם אני אולי מרגישה אליו משהו אבל ירין מעצב וחרא ילד!
״בוקר טוב״ שמעתי קול מוכר ״לירן!״ צווחתי וחיבקתי אותו ״יתגעגעתי״ אמרתי לו ״גם אני אלייך יפה״ הוא אמר ועשיתי את סידורי הבוקר שלי.
הלכנו כולנו לבית הספר וישבתי עם החברה ״שי אפשר לדבר איתך?״ אביה שאל והיננתי קמתי והלכנו טיפה רחוק.
״נו מה ירין אמר?״ שאלתי ״כלום״ הוא ענה ונאנחתי בעצבים ״אז מה נעשה?״ שאלתי ״אין הזין לא נותן״ הוא אמר ״זה עדיין אח שלי״ אמרתי ״למה אז יתנשקתה עם הבחורה ההיא״ שאלתי בחשד רק עכשיו נזכרתי ״בשביל לימשוך צומת לב ממך״ הוא אמר וציחקקתי ״תחמן״ אמרתי והוא חיבק אותי חזרנו לחבורה ואני ליאן נוי ונטע ניכנסנו לשיעור וככה עבר היום.
״שישו״ ירין קרא לי ״לך תמות לא מדבר איתך״ אמרתי והוא ניכנס ויתחשב ליידי ״תביני אני עושה את זה כי אני דואג לך״ הוא אמר ״אבל בבקשה ירין״ אמרתי ״שי יש לך אור ירוק אבל דירבאלק אתם עושים דברים ואם הוא פוגע בך הוא מת״ ירין אמר וקפצתי עליו ״אני מתה אלייך״ אמרתי והוא חייך ישר יתקשרתי לאביה...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
אוקי אז אני מעריכה ואוהבת כל אחד שיושב שם מאחורי המסך וקורא את הסיפור שלי! אין עליכם (גם אלה שלא מצביעים) באמת שאתם מדהימים❤️...
תצביעו.תגיבו. והכי חשוב שתיהיה לכם קריאה מהנה😌!
עוד קצת ומרתון תיהיו סבלניות הכל שווה ותכתבו לי למטה מה אפשר לשפר אוהבתת מלאאא E|V|E (איב) שבת שלום ומבורכת🙌🏾!

מאויב לאוהב❤️Where stories live. Discover now