19.časť-Cara Delevingne? o.O

266 12 2
                                    

Túto informáciu moj mozog nedokázal prijať.Vedela som že Harry ma ma rád ale to že ma ľúbi to nie.Nad tým všetkým rozmýšľaním som zaspala.

UTOROK

Zobudila som sa sama od seba.Zobudila som sa vo svojej posteli.Trochu som bola mimo pretože si pamätám že som bola v obývačke a teraz som tu.Harry musel mať odvahu preniesť ma sem. Hodiny na mojom nočnom stolíku ukazovali čas 8:27. Vstala som teda z postele,šla do kúpeľne a vykonala rannú hygienu.

,,Lis si tu?''spoznala som ten hlas bol to Liam.

,,Hej poď.''zakričala som s kúpeľne.

,,Niesi nahá?"počula som už z izby.

,,Nie prosím ťa čosi to by som ťa sem nepustila.''vbehla som do izby.

,,Tak to je fajn.Dnes ideš na to fotenie?''usmial sa na mňa a sadol si na posteľ.

,,Hej idem niekoho fotiť.''prisadla som si k nemu.

,,Tak to je super.Ja som vedel že z teba niečo bude."

,,Noo zas to neprehaňaj veď idem prvý krát iba tam.Ale to všetko vďaka tebe a vďaka tvojmu veľkému srdcu.Si ten najlepší brat a stále aj budeš."objala som ho.Cítila som jeho pevný stisk a následne sme sa v objatí zvalili na posteľ.

,,Ty hovado no čo ako vám to ide s..?"zasmial sa.Podoprela som si hlavu rukou a pozerala sa na neho.

,,No neviem je to konplikované ale tebe to vravieť nebudem veď zabiješ tých chlapcov.''zakryla som si oči.

,,No to máš pravdu.Ja si na vás posvietim.''vzal moje ruky do tých svojích a pevne ich stisol.

,,Hlavne buď opatrná princezná.Ja ťa budem opatrovať až pokým nezomriem.''pobozkal mi ruky.

,,You are my hero.''znovu som ho pevne objala.

,,For u everything.''šepol mi.

,,Liaam si tu?''vbehla do izby Dan.Radšej som sa od neho odtiahla aby si to Dan zle nevysvetlila aj keď sme súrodenci ale v tej chvíli to nevyzeralo len ako súrodenci.

,,Hej kde by som bol?Čo sa deje?''vstal z postele a šiel za Dan.

,,Ten debil Louis mi povedal že si sa na mňa nahneval a išiel si si skočiť z mostu.Ja som mu uverila hovoril to tak presvedčivo.''sklopila hravu.Liam sa na mňa pozrel a obaja sme sa začali hrozne smiať.Dan nadvihla hlavu a hodila vražedný pohľad na Liama.

,,Ale nie zlato poď ku mne.''objal ju. ,,To si mu vážne toto uverila?Ty si šialena nabudúce sa Louisa radšej nič nepýtaj.Ako keby si ho nepoznala už dosť dlho."znovu sme sa začali smiať no Dan stále nič.

,,Vy ste.hrozný nieste rodina?!"zamračila sa a odišla preč.Liam si sadol naspäť za mnou.

,,Nepojdeš za ňou?''

,,Nie ju to prejde.''zasmial sa.

,,No Liam.''buchla som mu do ramena.On sa postavil a zobral ma na ruky.Prevesil si ma cez rameno.

,,Aaa Liam pusť maaaa.''kričala som a buchala som mu rukami do chrbta a trepotala som nohami.

,,Ty si retardovanyy.''stále som kričala.Prešiel cez dvere a zišli sme dole.

,,Sme tuuu pristaaavamee.''položil ma na zem Liam keď sme zastali.

,,Aj ja chceeem Liaaaam.''prišiel pri Liama Louis.

,,Louis zabudni."vyplazil mu jazyk.Všetci si začali smiať.

,,Ale Louiii.''prišla som pri neho a pohladila som ho po lici.

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now