5.rész

182 14 0
                                    

Mert....Mert nem akkart semmi se elsijetni. Nem akkarta ,hogy ő is csak egy legyen a sok közül. Dzsudzsi furán nézzet rá.Nem értete miért ellenkezik Viki.Talán valami roszat tet? Vagy roszat mondot? Lehet félre értete Vikit? Nem hiszi!
B.: Mi a baj?
V.:Semmi,semmi.
B.: Akkor miért nem akkarod, hogy megcsókoljalak?
V.: Figylej! Nem akkaom ,hogy engem is a többi közé sorolj mint "elbaltázot szerelem".
B.: Csak ,hogy tudd téged soha nem sorolak és sorolnálak oda.
V.: Ezt ,hogy értsem?
B.: Mindegy.Mennem kell.
V.:Jó.Szia.
B.:Szia.
Majd Balázs mögött a szél becsapta az ajtót.Pont mikor Balázs vissza nézzet Vikire.
Majd elhajtot.Viki bánkodot, nagyon nem akkarta ezt.Majd ráirt Balázsra.Balázs megnézzte de nem válaszolt...Majd rá párnapra ráirt Vikire.Viki ennek nagyon megörült.
Majd másnap találkoztak.Dzsudzsi tudta ,hogy gyors volt.Viki meg sajnálta ,hogy elhajolt.Egy kelemes éstét töltötek el együtt.Balázs haza kisérte Vikit az ajtoig.Majd Viki várta történyen valami. De nem volt semmi. Ezért hát lábuj hegyre állt és megcsokolta Balázst.Balázs csak nézzet, hogy most akkor mi is van?Majd mikor Viki lereszkedet talpra.Balázs csak megszeppenve nézzet Vikire.Viki majd megfogta a kezét és bevite. Ittak egy-kettőt majd felvitte a hálószobába. Lefektete Balázst, betakarta majd puszit addot neki és kiment.Lefeküdt a kanapéra és tv-t nézzet.Reggel Viki Balázs puszijára és palacsinta illatra kelt fel.Oda ült az asztalhoz majd Balázs Viki felé fordult és.....

"Szeretlek!"Dzsudzsák és..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora