het klopt dat ze het ene moment Katie heet en het andere moment Kath maar daar moet je je niet aan storen ik verwissel dat soms sorry!!
_____________________________________________________
Kath Lorys POV
het is zo raar je knuffeld je ex de jongen die met iemand anders naar bed is gegaan. Daar denk ik nu de hele tijd aan. Was het wel de goede keuze om het met hem uit te maken????? Dan hoor ik iemand naar ons toe lopen het is Harry. Hier Babe zegt hij en geeft me het flesje water.
Harry Styles POV
Ik loop naar Katie toe. Terwijl ik naar haar toe loop denk ik de hele tijd aan dat ik moet vertellen dat ik iets met haar heb. Ik weet dat Zayn haar nog steeds een beetje leuk vindt, hoe zou hij reageren??? Hier Babe zeg ik en geef Katie het flesje water. Moest ik haar wel Babe noemen???? Dan zie ik dat Louis en Liam naar ons toe komen lopen.
Zayn Malik POV
Terwijl Katie mij knuffeld denk ik aan de tijd dat we nog iets hadden hoe ze dan net zo als nu haar gezicht in mijn borst drukte en hoe ik haar dan een kusje op haar kruin gaf. Dan zie ik Harry er aan komen lopen Hier Babe zegt hij. Waarom noemt hij haar Babe hebben ze iets met elkaar??? Ik duw Katie van me af. Jongens ik moet iets vertellen zegt Harry als Louis en Liam er ook zijn. Wat is er zeg ik. Harry begint zenuwachtig met zijn handen te spelen. Ik hoe ga ik het zeggen.... Ik heb iets met Katie maar dat is niet het belangrijkste Leona is ook weer bezig en ze weet dat Katie Niall's zusje is zegt Harry snel. Wat hij heeft iets met haar!! Hij heeft iets met MIJN Katie dat is het enigste dat door mijn hoofd spookt. Ik ben even weg zeg ik en loop naar buiten. Ik loop naar de auto en trap er tegen aan. Dan pak ik een sigaret en steek hem op. Ik ben zo boos ik wou dat Niall er was hij had met wel weer rustig kunnen maken. Dan zie ik dat Liam naar me toe komt rennen. KOM MEE zegt hij en hij trekt me mee naar binnen. Ik gooi me peuk op de grond en ren mee naar binnen.
Kath Lorys POV
Ik ben even weg zegt Zayn en hij loopt naar buiten. Dan komt er een dokter naar ons toe. Hoe gaat het met hem vraag ik snel. Rustig zegt Louis en hij duwd me weer in de stoel. Het gaat niet echt goed zegt de dokter rustig. Hij is best wat bloed verloren en de tak heeft veel breuken en kneuzingen in zijn lichaam aangericht. Harry pakt mijn hand en ik knijp er in om de tranen tegen te houden. Misschien kan een van jullie als het mogenlijk is bloed af geven want we weten niet hoe snel hij nu nog bloed aan maakt. Welke bloed groep heeft hij vraagt Louis. A zegt de dokter. Ik kijk Louis gelijk aan en zeg Zayn. Liam rent naar buiten om Zayn te halen. Zayn heeft bloed groep A zeg ik tegen de dokter. Is die meneer op dit moment ook hier vraagt de dokter. Ja zeg ik hij wordt nu gehaald. Dan zie ik Zayn en geef hem gelijk een knuffel en fluister in zijn oor: 'my hero'
________________________________
weer een nieuw stukje omdat ik weer inspiratie had
ik ga in iedergeval weer verder als ik 54 comment heb net zo als eerst
x'jes Aurora
JE LEEST
I change my life (one direction fanfiction)
Fiksi Penggemardit verhaal gaat over Kath. Kath is het zusje van Louis Tomlinson. ze wordt altijd gezien als het zusje van... en niet als Kath Tomlinson. Ze is er helemaal klaar mee. Na veel overleg veranderd ze haar naam en verft ze haar haar. ze begint een nieuw...