Hoofdstuk 6

77 8 0
                                    

Harry p.o.v

Ik ben echt benieuwt hoe Julia er uit ziet. wat nou als ze heel knap is. Ik kom er snel genoeg achter want het is nu 5 voor 6. dus ze zijn er zo wel.'yoo, Harry waar zit je met je kop? ik vraag je wat.' ik kijk Louis raar aan. vroeg hij me wat? 'wat vroeg je Louis?' ' of dat je wist hoe laat we weg moesten?' waarom denkt Louis nu al over weg gaan? we hebben nog geen eens gegeten. 'Louis, we hebben nog geen eens gegeten en zijn nog niet naar binnen geweest en je vraagt je nu al af wanneer we gaan?' hij kijkt me raar aan. 'is dat zo erg dan? stel dat ze totaal niet aardig is, dan zitten wij dus de hele avond met haar opgescheept.' ergens had Louis is gelijk, maar ik denk niet dat ze onaardig is. 'Louis, ze is niet onaardig.' 'hoe weet jij dat nou?' 'anders neemt Niall haar toch niet mee. Niall is daar altijd heel streng in. over de aardigsheid factor dan. als dat al niet goed is dan word het ook niks.' 'je hebt gelij Harry, ik moet me niet zo aan stellen. misschien is wel een hele lieve meid en heb ik slecht over haar zitten denken.' Louis stelt zich inderdaad heel erg aan. hallo?! Niall die iemand mee neemt. en het is nog wel een meisje. dat komt echt niet vaak voor. dacht ik nou vaak? ik bedoelde niet. TRING TRING aaah daar komt Niall aan met Julia, nu gaan we er dus achter komen of dat het waar was wat Louis dacht. niall stopt voor onze neus. er zit een mooi meisje achter op. meestal zijn de mooie meisjes niet aardig dus ik verwacht er niet zoveel van. Julia stapt af. en loopt samen met niall mee om haar fiets weg te zetten. ik neem aan dat het haar fiets is. want niall was met de auto. ze komen terug lopen. 'h h hallo ik ben Julia.' 'harry.' en ik steek mijn hand uit. ze schud hem. 'louis.' en ook hij steekt zijn hand aan. ze neemt hem aan. 'julia.' 'uhm niall, waarom heb je haar mee genomen?' 'gewoon, mag dat niet dan?' 'jawel natuurlijk wel.' zayn en liam geven haar meteen een knuffel, rnormaal doet louis dat ook, alleen nu niet. vreemd. 'zullen we naar binnen gaan, ik heb honger.' 'niall, je hebt altijd honger.' lach ik. en we lopen naar binnen. we gaan aan een tafel voor zes personen zitten. ze is echt een knap, lief meisje. niet verwacht, dat niall zo'n meisje mee zou nemen. 'waar denk je aan?' o uhm, dat het eten echt lekker was.' louis kijkt me Cheeky aan. oke als je het niet wilt vertellen hoef dat niet.' Ik kijk hem dankbaar aan. Hij kent me echt goed.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 31, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu