tragiczne życie Nikol

32 2 1
                                    

Pewnego dnia na świat przyszła mała dziewczynka, rodzice nazwali ją Nikol.Z czasem Nikol zaczęła dorastać, była akceptowana i lubiana w klasie znajomi jej zazdroscili rodziny i zycia na dostatku w dniu 15 urodzin w zyciu nikol cos sie zmienilo rodzice przestali ja zauwazac mniej czasu jej poswiecali i dziewczyna nie czula sie tak kachana jak kiedys wiedziala ze wielu ludzi oddalo by wszystko zeby miec takie zycie jak ona lecz nikol pragnela czegos innego jej pragnieniem byla milosc ktorej jej brakowalo w zyciu lecz wszystko mialo sie zmienic.Pewnego dnia w zyciu nikol pojawil sie pewien chlopak wraz z pierwszym wejzeniem nikol poczula naplyw szczescia radosci i co najwazniejsze milosci w jednej chwili zapowniala o smutkach i zalach juz nie czula gniewu bo wypelnialo ja uczucie wieksze od innych tym uczuciem byla milosc na nastepny dzien chlopak do niej zagadal mowiac ze pierwszy raz jak ujzal nikol serce bilo mu jak szalone i niemogl oderwac od niej wzroku zakochal sie w niej nikol wyznala mu milosc ktora czula do niego.Byli szczesliwi razem niepatrzeli na czas kiedy bili razem nic sie dla nich nieliczylo tylko oni pewnego dnia jedno zdarzenie mialo zadecydowac o ich milosci . Nikol jechala na badania bo wykryto u niej raka jechala ponad godzine autem z rodzicami i chlopakiem nagle za zakretu wylonil sie inny samochud w jednej sekundzie karzdy pomyslal o najgorszym nikol jako jedyna mila zapiete pasy ktore uratowaly jej zycie rodzice nikol trafili w ciezkim stanie do szpitala niestety nibylo dla nich ratunku chlopak nikol mial duze obrazenia przez ktore popadl w spiaczke z ktorej nigdy sie niewybudzil nikol wiedziala ze jej dalsze zycie niemialo sensu wypelnial ja gniew przez ktory niepanowala nad soba zadawala sobie proste pytanie czemu ona po wyjsciu ze szpitala wrucila do pustego domu wziela cos ostrego kartke i dlugopis pobiegla do pokoju zamknela napisala list w ktorym oznajmila ze niechce juz zyc niestety zrobila cos czego nie powinna  podciela sobie zyly z mysla ze spotka swoja rodzine i ukochanego w innym swiecie lecz niedalo sie uratowac ja nikt niewie czy spotkala ich daleko tam czy spoykala ja nicość.......

Pozdro madzia :* sorki za bledy

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 09, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

jak stracila wszystko w jednej sekundzieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz