" yukaridaki medyadaki kisi yakısıklı 'DYLAN ' "
elenor ilk trenle transilvanya ya gitmisti bende disarda kutsal su aramaya koyuldum bir anda aklima kilise geldi kosarak etrafimda kilise aramaya basladim o anda ormana yakin bir kilise gözüme carpti iyide kiliseler genelde yola yakin olurdu cok tuhaf neyse hemen kosarak iceriye girdim icerde nefes nefese rahibeye bisiler diyordum " S- SU KUTSAL SU " dedim agzimdan ilk cikan kelimeyle nefesim düzelince rahibe yanima gelip beni oturttu sonra arkasini dönüp elindeki kücük siseye kutsal suyu doldurmaya basladi sise tamamen dolunca bana döndü " NE ICIN LAZIMDI ? " dedi. ona tuhaf bakarak " ÖNEMLI BIR IS ISTE " dedim. elindekini uzatti bana bende alip kapiya dogru ilerledim arkami dönünce rahibe bana tuhaf tuhaf bakiyordu onla göz göze gelmemek icin basimi hemen cevirip ciktim tekrar kosmaya basladim kostum kostum sonunda eve gelmistim nefes nefese cama yapistim o sirada derek camdaydi aceleyle cami acti elimdekiyle nefes nefese yere yigildim derek beni oturttup " NOLDU SANA KIM KOVALIYORDU SENI NIYE BU KADAR COK KOSTUN " dedi. " SUSTA GIT BANA SU GETIR AGZIM KURUDU " dedim. gülerek mutfaga gitti o sirada lara yukariya cikip yanima geldi " GETIRDIN MI " dedi. " GETIRDIM LARA AL " dedim. derek gelip suyu uzatti hemen icip bardagi masaya koydum lara yanima oturdu derekte onun yanina lara " IYIDE SEN NIYE BU KADAR NEFES NEFESIN " dedi. laraya dönüp kaslarimi catip " NEDEN MI LARA BENI KILISEYE GÖNDERDIN ORDAKI RAHIBE COK TUHAFTI BANA SALDIRCAKMIS GIBI BAKIYORDU BENDE HIZLI HIZLI KOSTUM KORKUDAN " dedim. ikiside kahka patlatti " AYRICA BANA NE ICIN LAZIM DIYE TUHAF BIR SEKILDE SORDU GENELDE RAHIBELER SORMAZDI BÖYLE SEYLERI " dedim lara gülmeyi kesip " ONA BISE SÖYLEMEDIN DIMI " dedi. " HAYIR SÖYLEMEDIM SADECE ÖNEMLI BIR IS ICIN LAZIM " dedim. bir anda rahatladi dereke bakip " SANA HERSEYI ANLATTIMI LARA " dedim. derek " EVET TATLIM PLANI ANLATTI GÜZEL BIR PLAN ISLER " dedi. o anda kristeni görmek icin etrafa bakindim sonra " KRISTEN NERDE " dedim. derek " MERAK ETME KRISTEN KENDINE BIR ARKADAS BULDU DISARDA ONLA SOHBET EDIYOR " dedi. ayaga kalkip " NEEEE ! ? TANIMADIGI BIRISIYLEMI ONU TEK BIRAKMAMALIYDIN " dedim. derek " SAKIN OL TANISTIM KONUSTUM BENDE GAYET IYI BIR ERKEK COCUGU " dedi. " NEE BIDE ERKEK MI TANRIM ! " dedim. bahceye cikip onlara baktim "KRISTEN ? " diye seslenip yanina gittim kristen arkasini dönüp " AH GEL ANNE SENI ARKADASIMLA TANISTIRIYIM " dedi. yanindaki cocuga tuhaf tuhaf bakiyodum o sirada cocuk elini uzatarak " MERHABA BENIM ISMIM DYLAN " dedi elini sikarak " BENDE MINA KRISTENIN ANNESI " dedim. dylan " AHH MEMNUM OLDUM BENDE DIYORUM BU GÜZEL KIZI DOGURAN ANNE KIM " dedi. gülümsedim kristen " DYLAN KESERMISIN SUNU UTANIYORUM " dedi fisiltiyla kristene dönerek " COK FAZLA GEC KALMADAN EVE GEL " dedim. arkami dönüp eve girdim o sirada dereke sinirli baktim gidip bos bir kanepeye oturdum derekte laraya baktiktan sonra tekrar bana bakti ben hala ona sinirli bakiyodum derek " TATLIM NE VAR BU KADAR ARKADASLAR " dedi. ben " BEN SEN SUS BUNU BANA DAHA ÖNCEDEN DIYCEKTIN AYRICA BANA NIYE DANISMIYOSUN SEN " dedim. derek " AH YAPMA AMA HAYATIM SAKIN OL TAMAM O KONUDA HAKLISIN AMA BAKSANA KIZIMIZ MUTLU GAYET " dedi. kafami cevirip kristene ve yanindaki dylan denilen cocuga baktim ikise konusup gülüyorlardi sonra bakislarimi dereke cevirerek " HERNEYSE " dedim elimi salliyarak lara konuyu kapatarak " SIMDI BIZIM SADECE YAPMAMIZ GEREK SEY ELENORUN TRANSILVANYADAN GELMESINI BEKLEMEK " dedi. laraya bakip " ARASTIRMA YAPTIN MI HERHAN GIBI BISE BULABILDIN MI ? " dedim. lara " EVET YAPTIM AMA SUANLIK BISE YARIYCAK BISE BULAMADIM " dedi. bir anda aklima kitaptan silinen en güclü büyü geldi ayaga kalkip " KITAPTAN SILINEN BÜYÜ SAVASTA BIZIM ISIMIZE YARIYABILIR " dedim bagirarak. lara gözlerini acip bana gülümsedi ve " AHH DOGRU MINA AMA O BÜYÜYÜ NASIL GETIRICEGIMI BILMIYORUM " dedi. o sirada kristen iceri geldi kapayi kapatip oturdu ona baktim " KRISTEN YENI ARKADASIN GITTI MI " dedim. kristen " EVET ANNE GITTI AMA COCUGA ÖYLE BAKMASAYDIN COCUK BENI SEVMEDI DEDI BANA " dedi. kahka attim " SEVMEDIM TABI " dedim. o sirada derek ıhımm hım yapti dönüp " YANI SEVDIM SEKER COCUK " dedim arkasindan kristen bana anlamsizca bakarak " NEYSE " dedi. kristen odasina cikti bizde konusmaya devam ettik nerde kalmistik hee " LARA BELKI YAPABILIRSIN O BÜYÜYÜ GERI GETIRIRSEK GÜCLENIRIZ " dedim. derek " AYNEN BASKA CAREMIZ YOK ANNE " dedi. lara " ÖYLEDE YORGUNUM BÜYÜ YAPICAK HALIM YOK YARIN HALLEDELIM " dedi. ben " TAMAM SORUN YOK NASIL OLSA VAKTIMIZ VAR " dedim. derek " PEKI ELENOR NE ZAMAN GELICEK " dedi. lara " BILMIYORUM AMA EN YAKIN ZAMANDA DÖNÜCEK " dedi. lara ekliyerek " BEN YATMAYA GIDIYORUM " dedi. ben " BIZDE ÖYLE" dedim. ve odaya ciktik derek odaya girdi ben kristene bakmak icin odaya girdim kristen cam kenarina oturmus disarisini izliyodu benim geldigimi farkedince dönüp bakti kapiyi kapatip yanina gittim " TATLIM NIYE YATMADIN " dedim. kristen aglamaya basladi sasirip kalmistim " KRISTEN NELER OLUYOR ANLATMAK ISTERMISIN " dedim. saclarini oksadim " A-ANNE " dedi kekeleyerek " EFENDIM BITANEM " dedim. " ANNE BEN ASIK OLDUM " dedi. bir an elimi cektim bana bakti gülümsedim " BU COK GÜZEL BISE PEKI KIME " dedim. " DYLANA " dedi. o anda can verdim şaka şaka onu öptüm " HIM KIZIM ASIK OLMAK COK GÜZEL AMA BENI YANLIS ANLAMA DYLANI PEK GÖZÜM TUTMADI " dedim. kristen aglamayi kesmisti gülümsedi ve " NEDEN COK IYI BIRISI ANNE ÖYLE DÜSÜNME " dedi. " EMINIM ÖYLEDIR AMA O COCUKTA SINSILIK VAR " dedim. kristen " SANMIYORUM " dedi. tekrar sacini oksadim " BIR DAKIKA CIKMIYOSUNUZ DIMI ? " dedim. kahka atti " HAYIR ONA HISLERIMI SÖYLEMEDIM DAHA " dedi. " PEKI AMA ASIK OLMANA SEVINDIM SENI SEVIYORUM KRISTEN " dedim. kristen " BENDE SENI ANNE " dedi. simsiki sarildik birbirimize sonra ayaga kalkip " SIMDI UYU TATLIM UYKUSUZ KALMA BUNLARIDA DÜSÜNME " dedim. ciktim bizim odaya girdim kapiyi kapattim derek uyumamisti beni bekliyordu " NERDE KALDIN NEREYE GITTIN " dedi. gülümsiyerek yataga girdim " KIZIM ASIK OLMUS " dedim. " AHAHAH NE BU COK GÜZEL " dedi. " EVET ÖYLE HISLERINI DAHA ACIKLIYAMAMIS AMA " dedim siritarak derek güldü " AYY BIZIM KIZIMIZ CEKINGENMI AY AYY " dedi dalga gecerek koluna vurdum " KES DALGA GECMEYI " dedim. bunlari konustuktan sonra uykuya daldik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler
Vampirebu sabah keyifli bir şekilde uyandım kahvaltımı yapmak için mutfağa indim ne yiyeceğime karar verdim o sırada kapı çaldı açmak için yanına gittim kapıda ise eski sevgilim jonathan duruyodu jonathan senin burda ne işin var dedim elini kapiya koyarak...