Παρασκευή 3 Σεπτεμβριου
Δεν το πιστεύω! Η μάνα μου με ανάγκασε να γράφω αυτο το "τετράδιο" ή ότι είναι! Γιατί σου το λεω είσαι πολυ ροζ για μένα! και γιατί να εχεις φτερά γύρω σου? τζιζ! Επειδή η μάνα μου, λέει να γράφω σε εσένα δεν σημαίνει οτι θα το κανω κιόλας! ιλίθιο ροζ.....πράγμα!
Τριτη 7 Σεπτεμβριου
Ντάξειιιι ξέρω τι είπα! παραδέχομαι οτι μου έκανε καλό που ξέσπασα καπου! Συγνώμη για ότι είπα! Εφόσον κάναμε μια νέα αρχη να σου γνωριστώ λοιπον! Με λένε Ζωή είμαι 15 χρονών, είμαι κανονική στο ύψος εχω καστανά μάτια και μαλλιά και το στύλ ντυσίματος μου είναι αν δεν φοράω έστω μαύρο πάνω μου δεν μπορώ! αλλά φοράω και αλλα χρώματα! εκτός απο ΡΟΖ!!! Να σου και λίγα λογια για την ζωή μου! Είμαι μοναχοπαίδι και ζω με την μαμά μου και ο πατερας μου άφησε την μάνα μου όταν ειμουν άκομα πολυ μικρή! δεν είμουν ουτε 1! δεν τον έχω δει ποτέ μου! ναι αποφάσισε μολις είδε την φάτσα μου να φύγει! Πηγενω σε ενα ιδιωτικό σχολείο και αναγκάζομαι να φοράω κάθε μέρα φούστα "-_- εξαιτίας της στολής που πρέπει να φοράμε. Μένω στον Καναδά αλλα πηγένω σε ελληνικό σχολείο, μιας και εγω δεν ήθελα να πάω σε κανονικό σχολείο του Καναδά, έτσι λέει η μάνα μου δηλαδή,η οποία αυτή είναι απο Ελλάδα για αυτό ξέρω καλά ελληνικά. Εκεί η παρέα μου είναι η Χριστίνα 15 χρονών ψιλή καστανόξανθια(βαμένα το φυσικό της είναι καστανό) με καστανά μάτια, ο Άρης 15 χρονών ξανθός με μπλέ μάτια πολύ ψιλός και αρκετά γυμνασμένος και ο Χρίστος 15 χρονών μαυρομάλλης με πράσινα μάτια κανονικός και στο ύψος και στον όγκο. Γνωριζόμαστε απο τότε που βγήκαμε απο την κοιλία των μανάδων μας! Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρις αυτούς!
YOU ARE READING
Ξυπνα
AdventureΗ Ζωη ειναι μια 15χρονη κοπελα που εχει μια 'νορμαλ' ζωη αλλα μια μερα θα καταλαβει οτι εχει αλλαξει η ζωη της ριζικα.Η πρωταγωνιστρια μας τα διηγητε ολα μεσο του ημερολογιου της!