Hoofdstuk 1. Het begin.

22 2 0
                                    

                                                                          POV. Emily



Het is weer eens een normale dag. Een saaie school dag. Gewoon zoals elke dag. Ik zou willen dat mijn leven een boek was. Eens wat spannender. Een keer niet hetzelfde.  Altijd het is het hetzelfde. Opstaan om 7 uur. School. YouTube. Netflix. En slapen om 1/2 uur 's nachts. Leuk he? Nee niet echt. Normaal zou het een best wel chill dagje zijn. Maar nah, not really. Naar school gaan, de plek waar mensen je uitlachen omdat je ''anders'' bent. Ik heb wel een paar vrienden, nou ja, vrienden? We zijn in een groepje van 5 en ze laten me steeds alleen. Kan je dat vrienden noemen? Ik weet het niet. Nou ja, het is beter dan niets he? Vandaag begint het nieuwe schooljaar, Dat betekend nieuwe mensen en nieuwe kansen. Terwijl ik dit verhaal vertel kom ik bijna te laat voor school. Shit! 


Oke eerste schooldag. Heel leuk, niet dus. er zit wel een nieuw meisje bij me in de klas. Ze heet Quinty. Ze is zo aardig! We hebben de hele dag samen gechillt. Ze is wel een beetje anders, maar ik voel me wel heel comfortabel met haar. Het is best raar. Ook heb ik meteen alles over mezelf verteld tegen haar, dat doe ik normaal nooit?! 


Wat ik vergeten ben te vertellen, Ik heb een crush, oeeeh. Het klinkt leuk, alsof alles kleur heeft dit dat, but no. Ook hij vindt me raar omdat ik zoveel YouTube kijk, dus ja, kut leven. Al heeft hij het volgens mij nog niet opgemerkt dus dat is wel een voordeel? I don't know.


Ik ben nu onderweg naar huis, Quinty woont een paar straten verder, en is dus al weg. Ik ga straks Weer YouTube kijken, zoals altijd. Daarna Harry Potter kijken, Harry Potter is love.





Different.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu