Hoofdstuk 11.
Pov. Louise
Okay ik wachtte serieus anderhalve uur voor de sportschool voor nothing. De luna kwam toevallig langs en ik kwam haar natuurlijk vragen waarom ze me wou spreken. Zij snapte natuurlijk niet waar ik het over had. Ik kwam er uiteindelijk achter dat Kelly me weg wou hebben bij het kantoor. Ik ben nu onderweg naar de pakhuis in mijn wolvenvorm. Aangezien het pakhuis wel best een tijdje lopen is in mensenvorm. De pack is echt zo groot, tot nu toe ben ik nog niet verdwaald geraakt. Wat best goed is, denk ik. Nadat ik aangekomen ben loop ik de pakhuis binnen. Dat je het weet, ik kan gewoon met kleren en al veranderen wat zo handig is. Ik loop richting naar de 5e verdieping naar mijn kamer. Ik loop de velen trappen op, wat best vermoeiend is omdat ik heel soms erg lui ben.
Je bent altijd lui Louise...
~ *zucht* jij bent dan ook lui Alex aangezien je mijn wolf bent~
*zucht*...
Alexis sluit de link af en ik loop nu kalmpjes aan naar de 5e verdieping. Na wat traptreden ben ik aangekomen op de 4e verdieping. Nog maar 1 verdieping. *BLIJF HIER AI-* hoor ik een meisje roepen of schreeuwen, nou meer krijsen. Het geluid komt uit de bibliotheek. Ik besluit een kijkje te nemen aangezien ik niks beters te doen heb. Aangezien ik toch naar de bib ga, kan ik wat boeken meenemen over die ene vampierenkoning.. I don't know hoe hij okalweer heet.
Ik gooi de deur open en zie die ene fake vriendin van Kelly op de schoot van Aiden zitten. 'Oh hey Louise'
Pov. Aiden
De deur word plotseling open gegooid. Louise loopt naar binnen en kijkt naar Kate en naar mij. 'Oh hey Louise' zeg ik dan. Louise kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Hai..' zegt ze een beetje akward. Ze loopt naar de deur uit en grijnst.
Pov. Louise
'WHAHAHAHAHAHAHAHA' Ik lach me rot. Okay jullie zullen denken wtf enz. Maar Aiden had een hele mooie kleur lippenstift op zijn lippen. KNAL ROZE MENSEN... KNAL ROZE!!! 'WHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG HIJ HAD KNAL ROZE LIPPENSTIFT OP!!!'
Ik knal tegen de muur maar blijft door lachen. Er rollen tranen van het lachen over mijn wangen.
Er komt iemand op me af rennen. 'Louise!! Waarom lach je keihard? Ik kan je zelf buiten nog horen.' 'Oh hey Hunter. Ik-hahahhahahhahha' 'Louise?' 'Sorry hoor, maar Aiden heeft een hele mooie kleur lippen... *big grijns*' 'Wacht... Wat? Hij heeft wat?' Hunter loopt naar de deur en duwt hem open. Ik loop weer lachend naar de bibliotheek. Ik kijk naar Aiden maar ik moet weer lachen. Ik val op de grond van het lachen en er rollen weer tranen over mijn wangen. 'WHAHAHHAHHAHAHHAHAHA' 'Aiden.. Are you serious?' zegt Hunter hoofdschuddend. 'Hoe bedoel je en waarom zit Louise keihard te lachen?'
Ik loop naar Aiden toe en pak mijn telefoon om wat foto's te maken. Ik maak wat foto's van Aiden en die meisje die nog steeds op zijn schoot zit. Ik maak wat extra foto's van zijn gezicht en laat hem de foto's zien. 'Mooie kleur lippen heb je Aiden' zeg ik en knipoog naar hem. Aiden wordt rood en ik loop lachend de deur weer uit.
Ik ga naar de keuken om een glas water te drinken omdat ik eventjes tot rust wil komen. Serieus die lippenstift staat hem nog geweldig ook. Ik schenk een glas water in en drinkt het leeg.
~ HUNTER!!!~ midlink ik naar Hunter
{Ja?}
~ Kom naar de keuken en snel ~
Hunter komt in nog geen 10 seconden de keuken binnen gestormd. 'Jij bent snel zeg' 'Ja logisch toch? Je bent de toekomstige Luna van deze pack.' 'Luna? Nee dat nooit-Whahahah' '*zucht* Je word toch Luna of je het wilt of niet. Waarom liet je me nou eigenlijk komen?' Ik pak mijn iphone, ja ik heb een iPhone 7. Gekregen van de aardige luna. 'Nou om jouw die geweldige foto's te laten zien. En nog iets maar dat vertel ik wel nadat je de geweldige foto's heb bekeken' Ik laat hem de foto's zien. 'Wow.... Die foto's... Maar ben je niet boos op hem?' 'Jawel maar door die knal roze lippen.. Whahaha' 'Okay, maar wat is de 2e punt die je wilt vertellen?' 'Nou ik wil de foto's uitprinten en het overal in de pakhuis ophangen.' ' Okay 1 ding. Ik zal je graag willen helpen maar als ik dat doe vermoord Aiden me. Hij is wel mijn alpha' 'Nou nou.. Ik moet blijkbaar later luna worden dus je moet naar me luisteren' grijns ik. 'Okay okay we doen het' 'Mooi waar ligt de printer?' 'We kunnen het gaan printen in de grote bibliotheek? Daar kan je zelfs op A2 voormaat printen. Alleen waarschijnlijk zit Aiden Kate daar nog af te lebberen.' 'Boeiend.. Waarschijnlijk zijn ze al weg'
Ik duw Hunter de keuken uit en samen lopen we naar de grote bibliotheek. We lopen de bibliotheek binnen. Okay we gaan vandaag best vaak naar de bibliotheek. Nee, we zijn geen nerds als je dat zou denken. Aiden en die meisje die blijkbaar Kate heet zijn niet meer te bekennen. Hunter loopt naar zo'n grootte printer. Laten we zeggen kopieermachine. 'Louise mag ik je telefoon? Dan kan ik de foto's uitprinten. Van elke foto 30 kopietjes?' 'Ja is goed' Hij pakt mijn telefoon en laat de foto's op a2 voormaat printen. Uiteindelijk hebben we 450 a2 foto's.
'Hunter hebben jullie een instagram account van The Moonlight Pack?' 'Ja hoezo' 'Die foto's zullen daar mooi opstaan.' 'Ja ik en Jake hebben zo'n account. Geruchten_TheMoonLight_Pack' 'Kunnen we die foto's daarop zetten?' 'Ja tuurlijk ik zet ze erop en tag Kate en Aiden op de foto's'
'Zo dat is dan gedaan, we hoeven alleen nog plakbanderollen en scharen nodig voor de posters.' 'Dat heb ik al gepakt toen jij de foto's zat te printen' zeg ik. 'Mooi zo en nu de posters ophangen' 'Wel rond middernacht, dan kan iedereen morgen de posters aanschouwen. En weten ze hopelijk niet dat wij ze hebben opgehangen.' 'Ja dat is een slim idee maar het zijn 450 posters, ik vraag Jake wel even of hij wilt helpen' 'Ja dat zou handig zijn'
Hunter is nu in gesprek met Jake. Het duurt nu al zo'n 5 minuten...
Ik kan niet wachten hoe Aiden zou reageren als hij achter komt dat er honderden foto's van hem in de hele packhuis hangen.
~ Ik ook niet Alexis~
Omg het gaat echt geweldig worden
~ Ja ~
Ik sluit de link met Alex af.
'Mooi ben je nu ook klaar?' zegt Hunter. 'Jaja.. Komt Jake helpen vanavond?' 'Ja we hangen die posters om 2:00. Dat is over 3 uur.' 'okay we brengen nu de posters naar mijn kamer. Oh en we verzamelen bij mijn kamer om 2:00' 'Okay'
Hunter en ik lopen naar mijn kamer en leggen de spullen op mijn bureau. 'Bedankt voor het helpen Hunter tot over een paar uur' 'Hetzelfde' Hunter loopt mijn kamer uit. Ik kleed me om en ga douchen. Ik trek mijn pyjama aan en ga tanden poetsen..
15 min later..
'LOUISE DOE DE DEUR NU METEEN OPEN'
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...