2. Podejżenia

320 12 3
                                    

*Cole*

Wracamy właśnie z misji na której nic nie zrobiliśmy .
-Ej ! Czy wy też uważacie , że to podejżane , że samuraj wiedział tak dużo na temat Szatana i mistrza szmaragdu ? - Zapytał Kai my nic na to mu nie odpowiedzieliśmy ale Zane musiał oczywiśće go poprawić .
-To jest mistrzyni szmaragdu nie mistrz Kai nie Słuchałeś tych diabłów (dobrze odmieniłam ? Serio polski-lerze martwa na ziemi -dop.autorki) ? I tak . Uważam że to jest podejżane . -Powiedział Zane a my mu przytakneliśmy .
-Może śledźmy samuraja i dowiedzmy się kim on jest ? -Chlapnoł głupio Jay .
-Nie Jay to jest zły pomysł . Jak zechce to nam powie kim tak naprawdę jest . -Powiedział Loyd .
-Loyd ma rację Jay to jest zły pomysł . Powinniśmy mu zaufać . -Powiedziała Nya z powagą w głosie -No dobra lećmy szybciej bo zaraz będzie patać , a przypominam że Cole nie może dotknąć wody ! -Krzykneła a ja jak strzała wszystkich prześcignołem i w 3 minuty byłem już na Perle Przeznaczenia .
-Jak dobrze że już je... A gdzie pozostali ? -Zapytał się Sensei widząc że tylko ja jestem na pokładzie .
-Za moment będą po prostu Sensei nie chciałem zmoknąć. -Ostatnie słowo powiedziałem pokazując na niebo palcem.
'2 minuty po słowach Cole'a pojawili się ninja a Cole poszedł pod pokład bo zaczeło kropić'

*Seliel*

Ciekawe co ten Szatan chce ? Pewnie znowu zorganizuję imprezę z alkocholem , fajkami , dopalaczami i nikotyną . Gardło mnie potwornie boli . Po co się tak wydzierałam ?!
-Seliel chodź na obiat ty mała pokrako ! -Krzykneła Marika . Po chwili byłam w kuchni .
-Nie jestem głodna . -Powiedziałam ledwo słyszalnie przez ból gardła
-Widzę że ktoś tu się wydzierał na całe gardło ! Dobrze ci tak i masz zjeść bo cię powieszę ! -Wrzasneła chyba na całe Ninjago City .
-Nie jesteś moją mamą . A groźby śmierci mnie nie ruszają , ponieważ mogę jedynie umrzeć ze starości . -Szepnełam ale ciszej i poszłam do pokoju spać .
'5 minut później Seliel śpi jak zabita'

*Jay*

A ja tam wiem swoję będę śledził błękitnego samuraja tak długo aż się nie dowiem kim tak naprawdę jest !

I jak się podoba rozdział ? Jak się czujecie ? Jak tam w szkole ? U mnie masakra . Dobra bajo dziśaj sprubuję napisać jeszcze 1 lub 2 rozdziały ! Motywójcie a będzie ich więcej ! Pa pa

Przygody Seliel (Odwieszone : Troche Bardzo Bardzo Wolno Pisane)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz