» „Keby som ťa teraz pobozkal, čo by si urobila?"«
Keď som sa ráno zobudila, mala som pocit, že som sa dusila a na chvíľu ma zachvátila čistá panika, ale potom sa mi srdce rozbúchalo úplne z iného dôvodu.
Tesne vedľa mňa ležal Calum, oči mal privreté a ústa mierne pootvorené, vlasy mal ešte kučeravejšie ako zvyčajne a ja som mala chuť mu cez ne prejsť prstami.
Jednu ruku mal jemne prehodenú okolo môjho pásu, presne, ako keď zaspával a ja som ledva dýchala.
Pomaly som striasla jeho ruku, tak opatrne, aby som ho nezobudila a vstala som z postele. Potom sa naňho zahľadela. To, ako ležal v posteli, jednu ruku mal pod hlavou a na perách mal malý úsmev, bolo také upokojujúce.
Dala som si na seba hrubú mikinu a rozospato som sa vybrala do kuchyne, aby som sa niečoho napila, pretože som mala úplne vyschnuté v krku.
Pomaly som otvorila hotelovú chladničku a vytiahla krabicu pomarančového džúsu. Potichu som si pohmkávala, keď som si nalievala džús, prišla mi správa od Layly, ktorá mi oznámila, že práve nastúpila do lietadla.
„Nevedel som, že si mala tak rada našu kapelu."
Skoro som pustila sklenený pohár na zem, keď som sa preľakane otočila a chytila sa za srdce.
„Cal! Toto mi už nerob!" vyhŕkla som, keď som si všimla, že stál na druhej strane miestnosti a pobavene sa pozeral na moju mikinu. Pozrela som sa dole a zistila som, že mala logo 5 Seconds of Summer. „Och, ani som nevedela, že mám na sebe mikinu s vaším logom," povedala som a snažila som sa ignorovať, že jeho hlas znel tak chrapľavo a mne po tele prešli zimomriavky.
„Jasné," povedal s úsmevom sarkasticky, ale potom sa zamračil. „Prepáč za ten včerajšok...nejak sa to vymklo spod kontroly. Ak som včera robil niečo divné, tak sa ospravedlňujem. Keď som opitý, som absolútne mimo."
Zasmiala som sa. „Bol si celkom v pohode. Vlastne...až na to, že si chcel, aby sme si uprostred noci púšťali Green Day," povedala som pobavene.
„No, Green Day by som si pustil vždy," vyhlásil Calum a potom si prešiel rukou cez kučery, ktoré sa mu roztomilo krútili.
„Za hodinu odchádzame do Tampy," oznámila som mu, keď si zívol. „Dáš si niečo na jedenie alebo na pitie?"
„Čo tu majú?" spýtal sa Calum a podišiel k chladničke. Otvoril ju a začal si prezerať jej obsah, až kým odtiaľ nevybral čerstvé jablko a s chuťou si do neho nezahryzol, akoby už mesiac nič nejedol, čo ma rozosmialo.
Zvedavo sa na mňa pozrel. „Čo?" spýtal sa na ma a hodil sa na sedačku.
YOU ARE READING
the great interview // calum hood
FanfictionOlivia je novinárka pracujúca v prestížnom časopise. Keď dostane novú, vzrušujúcu prácu - spraviť epické interview s jednou s najväčších kapiel na svete - 5 Seconds of Summer - snaží sa spraviť to čo najlepšie. Postupom času však zisťuje, že nie...