"H..hoshi.."
Aku menggenggam kuat tangannya menahan geli.. aku dapat rasa bibirnya mula menyentuh leher ku..
"H-hyaa.. hajima.."
"wae? Bukan kau suka ke?"
aku cuba menolak tangannya.. Pelukannya amat kuat..
"Lepas lah.."
aku memusingkan tubuhku ke arahnya lalu menolak tubuhnya kuat..sayangnya tangannya terdahulu menarik semula pinggang ku lalu didakap erat.. Tanganku cuba menghalang dada ku untuk bertembung dengn tubuhnya..
"kau nak benda ni tak?"
dia mengeluarkan cermin mata ku dari poketnya..
"H..hyaa bagi lah" aku cuba merampasnya..
"Aipp.. Bagi aku lips kau dulu.. or.."
matanya mula turun melihat dada ku.. aku menepis kuat bahunya.. dia menggigit lenbut bibir bawahnya menahan sakit..
wajahnya didekatkan.. aku cuba menjaauhkan muka..
"Kau tak bagi cermin mata kau hancur.."
Cermin mata ku adalah segala-segalanya .. aku tidak mampu untuk membeli cermin mata yang baru..
"erghh!"
aku menolaknya sekuat hati lalu pergi meninggalkannya tanpa berfikir apa-apa..Walaupun Cermin mata aku..
♥♥♥
Aku tergelak kecil melihat telatah budak nerd ni.. aku sengaja menjatuhkan cermin matanya lalu ku pijak dengan senang hati..
"kau rasa lah hidup tanpa kaca mata.."
"eo?"
Aku terlihat sehelai sampul surat berwarna putih berada di atas lantai.. aku mencapainya lalu melihat isi landungan surat tersebut..
"Pindah? kau cuba larikan diri dari aku ke?"
kau tak akan terlepas dengan mudah..
♥♥♥
aku bergegas ke bilik guru..
"eh.. mana surat tu?? huwaaaaaa mana ?!"
aku mencari surat pindah ku di merata tempat.. tapi tak de..
"aishhh terpaksa lah ambil yang satu lagi.."
aku menggaru kepalaku lalu bergerak menuju ke locker..
"Nasib baik ada satu lagi.."
aku pergi ke bilik guru semulauntuk melapor diri.. aku akan berpindah ke sekolah tinggi Bulletproof esok..
aku dah bebas..
♥♥♥
"h..hyaaa palli.. kalau il balik nanti habis lah kita"..
"awak kata dia jaga library.. msti lah dia balik jam4 .. tak pon dye prgi jalan-jalan lagi"
aku membantunya untuk membuka uniform sekolahnya.. Yongguk.. body dia tak berubah..
YOU ARE READING
+Łïťťłë Høřñý 《K.S.Y》
Hayran KurguSEVENTEEN 새븐틴 MALAY FF 18++++++ WARNING -SIAPA YANG OTAK BYUNTAE JE LEH BACA KALAU RASA IMAN TU LEMAH JANGAN YE.. - "Aku benci kau" "Classmate" "Dia Jiran aku" "Musuh ketat" "Basah? kau mesti horny tengok apa yang aku buat" "H-hajimaa.." "Do it m...