》0.《

155 9 1
                                    

A nevem Sophia Anderson. Miután a szüleim elváltak anyával és a 8 éves öcsémmel Californiába költöztünk. Apám Los Angelesbe ment, ahol talált magának egy barátnőt akit nagyon bírok. Szünetekben apa értünk jön és megyünk vele LA-be. Na de, amit tudni kell rólam az annyi lenne, hogy 18 éves vagyok. Imádok enni, de nem hízok tőle. Nem szeretem a horrort, mert utána mindig félek, de szeretem a zenét. Többnyire popot és a rockot hallgatok. Most pedig épp az utolsó dolgokat rakom a bőröndömbe, ugyanis nemsokára indulunk nyaralni Sydneybe.

-Sophi!-kiabált nekem Jason.- Nem tudod hol van a kis rendőrautóm?-imád kisautókkal játszani és mindig ott hagyja őket a földön ezért mi szinte mindig rálépünk.
-Nem! De ha esetleg nem hagynád össze-vissza a cuccaidat, akkor lehet most tudnád hol van a kiskocsid!-kiabáltam neki vissza.
-Ne kiabáljatok már!-szólt ránk Rachel, apa barátnője.-Sophi segíts megkeresni Jason játékát!-nézett rám.
-Miért? Ő dobálja szét mindig a holmijait miért kéne pont nekem megkeresni?-kérdeztem felháborodottan.
-Jól van! Akkor hagyjad a francba! Nem is kell menni sehova. Pakolhatunk ki, Carlék meg majd elmennek egyedül.

Rachel általában nyugodt kedves nő, de nem ajánlatos felidegesíteni, mert akkor még lehet a szomszéd is meghallja a hangját. De velünk nem annyira szigorú... még.

-Megtaláltaaam!-kiáltott fel Jay.
-Háh! Ennyit arról, hogy segítenem kell keresni.-vigyorogtam.
-Most megúsztad. Na de gyorsan pakoljatok mert nemsokára itt vannak Haileyék és indulunk.-mondta Rachel.

Hailey a legjobb barátnőm Avary nagynénje. Amikor apa jön hozzánk akkor van, hogy elmegyünk hozzájuk. Hailey még a szüleivel lakik 25 évesen és egy általános iskolában informatika tanár. Carl és Andrea elváltak. Avary Carlal és Hannah,Avary kistestvére, pedig Andreaval , de ebbe nem is mennék nagyon bele. Na szóval, a lényeg, hogy ők is jönnek velünk.

-Hé Soph! Na ki vaan iiitt?-jött be tárt karokkal Avary. Egyébként csak neki engedem meg, hogy Soph-nak hívjon.
-Nem tudom! A húsvéti nyuszi?-kérdeztem.
-Igen, bazdmeg. A húsvéti nyuszi. Mindjárt tojást is tojik neked.-bólogatott.
-Sophiii!-szaladt be Hannah.
-Sziaa! Várod már, hogy induljunk?-guggoltam le hozzá.
-Ahaa! Ülsz majd mellettem?-nézett rám kiskutyaszemekkel.
-Sajnálom tökmag, már eligérkeztem a nővérednek.-Hannah szúrós szemmel nézett Avaryre, mire ő kinyútotta rá a nyelvét.

Amúgy ezen már egy csomószor gondolkodtam... hogy én Hannahval töl jól elvagyok és Jasonnel meg szinte csak veszekszek. De Avary is Hannaval veszekszik, Jasonnel pedig eljátszik. De végülis ez normális, hogy a saját testvérünkkel nyúzzuk egymást a másik tesójával pedig tök jól elvagyunk.

-Gyertek! Indulunk!-szakította meg apa a gondolat menetemet. Elhúztam a bőröndöm cipzárját és nagy nehezen lehurcoltam mind a 3 bőröndömet a földszintre. Rachel szokásosan végiggondolta elrakott-e mindent, mivel valamit szinte mindig itthon hagy. Apáék levitték a bőröndöket és berakták őket a két kocsiba. A Parker család beült az autójukba, ahogy mi is a sajátunkba. Mindenki bekötötte magát és indultunk is a reptérre.

Sziasztok!😊
Nos... ez lenne az első rész. Azt soha nem lehet tudni, hogy mikor lesz fent új rész. Változó... de két hónap kihagyás nem lesz azt megigérem. Most még az eleje, olyan semmilyen. Majd nemsokára eseménydúsabb lesz.
Na de, ha elnyerte a tetszéseteket ez a rész vote-tal, esetleg kommenttel jelezzétek😁😇😆

with all my love xx

Gyilkos társaság [5SOS]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن