Hogy verjem mindegyikbe a fa...! Két évet kaptam mindössze mert ittam és...kicsit rongáltam kb úgy mindent. Bezzeg Ash meg Dave megúszták fél év közmunkával. Akkor én miért is megyek börtönbe? Állítolag én csak "belevittem őket a bajba" ezért kaptam én a legsúlyosabb büntetést. Hát remek. Két évet poshadhatok a dutyiba mert ittam.
Esküszöm, mihelyst kijutok onnan tuti első dolgom lesz megverni Asht meg Dave-et. Hogy a pusztúlat szárítaná ki a rizs főggyüket'! Ajánlom ,hogy látogassanak vagy ha nem akkor a szart is keverem belőlük. Az nem igazság ,hogy ők csak takarítanak. Na de vagy 5 zsernyák kellett ahhoz ,hogy betömjenek a járőrkocsiba. Nem adtam magam egykönnyen. Rúgtam, csaptam, vágtam, hiába voltam megbilincselve. Csak azt remélem ,hogy nem egy olya dutyiba visznek ami tele van öntelt izomagyakkal. Az út szinte óráknak tünt pedig csak fél óra az egész. Elég robosztus épület. Persze megvan a 10 méteres betonkerítés, a tetején sűrő drótrács. Az utolsó reményem ,hogy a börtön őröm legyen normális. Na de kiszáltam a kocsiból és elkezdtek a zsernyákok bevezetni a két éven át lévő "otthonomba". Eskü meg fogok bolondulni itt. Nem tetszett ahogy rángattak....
Luke Hemmings.
Még egy kölök jön ide. Elég ide már ide Hood meg az a Styles gyerek. Mondjuk igaz én se vagyok egy aggastján de legalább nem vagyok bűnöző. Én meg a kollegám, James előre mentünk. Én leszek az őre ennek a kölöknek. Az egyidősekhez mindig engem osztanak be, mondván "te megérted ezeknek a gondolkodását." Hát mondom kössz. Csak azt nem értem ,hogy miért hárman kellenek egy kölökhöz. Nem hinném ,hogy olyan veszélyes. De aztán megkérdeztem és eleve vagy 5-en kellettek ahhoz, hogy gyáltalán a kocsiig el tudják vonszolni. Eléggé erőszakos lehet akkor. De nem félek. Egy fél éve is volt dolgom ilyen kis mitugrásszal. Na de nyílt a kapu és egyből megpillantottam az új rabot. Kb olyan magas mint én. Haja kócos és....Lila? Mi franc? Ez új. Zöld szemeivel kezdett vizslatni. Egy félmosolyra húzta ajkait majd rámkacsintott ahogy elhaladt előttem. Egy szemforgatással lerendeztem majd átvettem a vezető pórázta ami a bilincshez van rögzítve.
-Sok sikert. Ez a kölök valami nem normális.-mondta az egyik Kollega ahogy undorodva végignézett Cliffordon. Mikor megtudtam a vezeték nevét akkor olyan hatalmasat röhögtem ,hogy az egész épület tőlem zengett.
Na de elvezettem majd James is ment dolgára. A vezető pórázt szorosan fogva elkezdtem egy lépcső fele húzni magam után. Felmentünk a másodikra mert ott a cellája. Utáltam mikor a rabok olyanokat szólogatnak be neki ,hogy "Jó seggű! Gyere már egy menetre!"
"Új husi"
Nem az van ,hogy bejön hanem mert engem idegesít. Na de megérkeztünk a cellához. Beütöttem a kódot majd mikor sípolt akkor bevezettem.-Te leszel az őröm vagy mi a túróm?
-Igen.-Adtam az egyszerű választ mikor levettem róla a bilincset. Megkönnyebbülten sóhajtott fel majd megdörzsölte csuklóit.
-Mit ne mondjak elég cingár vagy. És mi a neved?-hajolt közelebb
-Luke...maradjunk ennyibe.-Morogtam mert minél hamarabb menni akartam.
-Szóval Luke. Tetszik.-Huzogatta szemöldökét. Ismét csak szememet forgattam.
-Hemmings! Segíts légyszíves! Hood már megint nem bír magával. -Szólalt meg az adóvevőm. Előkaptam majd megnyomva adtam is választ.
-Mindjárt megyek. Próbáld még kicsit vissza fogni.-ezzel vissza is raktam a helyére. -Na de te. Itt maradsz egy ideig. Este ,hozom a rabruhád. Maradj szépen a popódon.-Mosolyogtam gúnyosan de aztán kimentem és be is zártam az ajtaját. Rohantam is az udvarra ahol James épp Hood-ot próbálta vissza fogni. Ő drogos állapotba való rongálás miatt került ide. Már három éve itt lébecól. Pont olyan mintugrász mint ez a Michael gyerek.
...
Michael Clifford
Mit ne mondjak, ez Luke elég szép példány. Esküszöm, hogyha tudtam volna a létezéséről akkor most a hímszajhám lenne az biztos. Sebaj. Michael Clifford megszerzi amit akar még akkor is ha börtönbe csücsűl. És Michael most Luke szép kis popóját akarja. Tyűha ,ha már nézni ilyen jó akkor milyen lehet benne lenni? Ecsém nekem kell az a segg!
..
Elso resz. Kis rovid de ez meg csak nagyon az eleje. Ahogy haladunk hosszabb reszek lesznek.
Ha tetszett akkor vote+komment.
Szoval remelem tetszik.
Nem minden ugy lesz mint a valosagba lenne szoval ne lepodjetek meg ha valami furcsasagot irok.
YOU ARE READING
Colorful Haired Prisoner (MUKE) (SZÜNETEL)
FanfictionNos a cím mindent elárul szerintem. Csak egy kis esti szórakozásból indult az egész ,két haverjával. Persze a fiú nem számított arra ,hogy a rácsok mögött végzi.