Şimdiki Zaman
Artık her şey güzel gidiyordu. Okulumda tiyatro kulübündeyim. Evde de birbirimize gayet alıştık. Cenk ile olan ilişkimiz çok güzel gidiyordu. Yan komşularımızla samimi bir hâl aldık. Berkeye gelirsek Serenaydan hoşlandığını söylemişti fakat Serenay ona karşı bir şey hissetmediğini söyledi. Aslında o da hoşlanıyor da gurur meselesi. Berkeyi peşinden koşturuyor o kadar.
Yatakta Cenk'i uyurken izliyordum. Neredeyse 2 senedir yani hemen hemen beraber uyuyorduk. Bugün pazartesi olduğundan okul vardı. Duvardaki saate baktığımda 6:40 olduğunu gördüm. Alarmın çalmasına vardı. Cenk'e dönüp elimi yanağına koydum. Sakalları çıkmıştı ve saçları uzamıştı. Sakallarını okşamaya başladım. Yanağına uzanıp öptüğümde geri çekilecekken ensemden tutup dudaklarımı öpüp ensemi bıraktı. "Bunu tercih ederim"sırıttım"Günaydın"cenk hemen uyanan tipdi. "Günaydın yalnız günaydın öpücüğümü beğenmedim"sırıttı "Seni sanki her sabah öperek uyandırıyorum"bana dönüp saçlarımı okşamaya başladı."Böyle uyandırmanı tercih ederim"göz devirip "Yaa tabi"cenk'in yanında hiçbir şekilde utanmıyordum daha doğrusu erkeklerden utanmıyordum.
"Hadi kalkalım bugün gösterim hakkında öğretmenle konuşacağız. Nasıl heyecanlıyım anlatamam" bugün gösterim için başrol arkadaşımla tanışacaktım. Cenk gözlerini devirip "Fazla heyecanlanma" Yataktan kalkıp odama gittim. Hemen üstüme okul kıyafetlerimi giyip saçımı topladım. Daha sonra Melis'in odasına girip onu uyandıracaktım.
Melis hiç değişmemişti. Yine aynı fizik aynı uykuculuk. Yatağa atlayıp onu gıdıklamaya başladım."Melis kız kalk hemen üstünü giy sonra kahvaltı yapıp çıkalım" Daha fazla devam edersem gülmekten çatlayacaktı."Ya tamam bırak çatlayacağım" geri çekilip üstünden kalktım. Yatakta otururken o karnını tutuyordu."Ne bu sabah sabah. Alışık değilim kızım yapma" ayağa kalkıp "Benim gösterim için öğretmen birini bulmuş onunla tanıştıracak. Hadi kalk erken gitmek istiyorum"yatakta daha çok yayılıp"Ya Açelya kendin git işte ne diye beni kaldırıyorsun sanki"
"Sana soruyor muyum gidiyoruz kalk. Eğer kalkmazsan gelip yine seni gıdıklamaya başlarım" Melis puflamaya başlayınca odadan çıkıp mutfağa gittim. Ceyda abla mutfakta kahvalti hazırlıyordu."Günaydın" bana dönüp güldü "Günaydın" işine devam ederken sandalye çekip oturdum. Acaba nasıl biriydi meraktan çatlayacaktım. Öğretmen benden daha iyi olduğunu söylemişti. Kapı çaldığında "Ben bakarım" deyip mutfaktan çıkıp kapıyı açtım. Tabiki Berkeydi. Serenay'a kendini sevdirmeye çalışıyordu. "Selam Serenay'a daha kalkmadı" içeri girdiğinde "Günaydın neden kalkmadı?"
"Seni bekliyordur" sırıttım "Sana benim hakkımda bir şey diyor mu?" umutsuzluk içinde bana baktı. Berke her sabah buraya geliyordu ama Serenay'a ona yüz vermiyordu. Artık bende umudu kesmiştim biraz. Bu aralar onu kendine hiç yaklaştırmıyordu. Tiknisir gibi bakıyordu. Ne olduğunu ona soramamıştım. Bir ara sormalıydım. Berkeye olan uzaklığı sanki bizde de olmuştu pek konuşmuyordu bizle. "Bilmem aslında bizle de konuşmuyor" Berke bana baktı üzgünce gülüp "Ben bir konuşayım sanırım son konuşmam olacak umudumu kesiyorum" omzuna elimi koyup "Bence biraz daha uğraş bende onunla konuşayım sonra sana gelir söylerim" kafasını sallayıp Serenay'ın odasına doğru gitmeye başladı.
*******************
Okula geldiğimizde öğretmenler odasına gittim hemen. Öğretmenimiz gördüğümde ona doğru yaklaşıyordum. Beni gördüğünde bana yaklaşıp "Günaydın Açelya" öğretmenim gerçekten samimi birisiydi. Onunla tiyatro oyunları sarıyordu. Ezberlerken çok yardımcı oluyordu. "Günaydın şey beni tanıştıracağınız arkadaş için gelmiştim" başını iki yana sallayıp"Açelyacım o bugün gelmedi" büyük hüsran yaşıyordum şuan onunla tanışmayı çok istiyordum bu okulda olmaması onu merak etmemi sağlıyordu. "Bir sorun mu oldu? Niçin gelmedi?" soruları sıralarken sanırım fazla ileri gittim neden onu fazla merak ediyordum saçma."Yok işleri olduğunu söyledi ama yarın gelecekmiş" tamam anlamında kafamı sallayıp odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN GİBİ
Roman pour AdolescentsKiraz dudaklarıyla kız çok çekici görünüyordu.Onları öpmemek veya ona sahip olmamak cehennem ateşi gibiydi.Kız benim değildi.Ama bu benim olmayacağı anlamına gelmez değil mi? Unutmayalım şans bize bir gün güler, peki banada güler mi?