CLASA A 8-a :
Aud sunete puternice din spatele casei mele , ma ridic nedumerita din pat si observ ca alaturi s a mutat o familie noua . Trimisa de catre mama ma duc sa le ofer placinta cu visine preparata din ultimele noastre provizii . Am cea mai buna mama , sufletul ei este asemeni unui inger , dar ascunde o durere mare decand tata ne a parasit pierzand toti banii la jocuri de noroc...
Usa locuintei mi a fost deschisa de o doamna blonda inalta , trecuta de prima tinerete , dar era aranjata avand la gat perle asortate cu hainele ce erau semnate de cei mai mari creatori de moda . Ma pofteste inauntru cu mare bucurie , casa era imensa , puteai a te pierde in multimea de camere , iar candelabrele cu pietre preioase iti luau ochii.
Incep a purta un dialog cu ea afland ca are o fata de varsta mea , care va incepe cursurile la aceeasi scoala ca mine ; ochii ii sclipesc cand isi lauda fiica , se vede ca o iubeste .
Discutia ne este intrerupta de un trantit de usa .
Intra o fata blonda zglobie , plina de viata , era defintia perfectiunii .
— Mamaaaaa! Am venit de la ora de pian ! A fost superb ! Mi a placut extrem de mult !
—Danica, ea este Mya , vecina noastra ! Sper ca va ve-ti intelege bine , nu iti strica niste prieteni noi !Si asa a si fost , eu si Danica eram prietene bune , ne distram , cantam , era prima mea prietena fata ... Golul din inima mea ( Andi ) se mai diminuase de la venirea Danicai , i am spus toate se secretele mele...
La scoala ea fusese repartizata in clasa cu Andrew , asa ca i am povestit de el si de prietenia pe care am avut-o . A doua zi ea si brotacul se tineau de mana razand impreuna , in momentul acela am realizat greseala pe care o facusem in a termina orice legatura cu Andi , gelozia mea infantila mi a distrus prietenia , dar ii era mai bine fara o "influenta proasta" , cel putin asa zicea mama sa .
Danica mi a fost aproape , am avut o prietenie frumoasa , si acum tin minte ca ne imbracam la fel sau ne luam apararea una alteia cand se isca o cearta cu colegele "populare" . Ea m a facut sa imi doresc mai mult si m a ajutat sa invat pentru examen .
La afisarea rezultatelor Andrew a luat o in brate si a pupat- o pe obraz si invers . Acea scena a fost timparita in mintea mea , deoarece atunci am realizat ca intre ei este mai mult decat o simpla prietenie , dar eram fericita , nu exista fata mai perfecta ca Danica !—Mya, Mya ! Cat ai luat ? Ma intreba Alex vizibil fericit de rezultatele obtinute si de prietenia' sa cu Danica
— Ăăă... 9,56 ! Spun eu amutita de intrebarea lui
— Haideee , Mya! Cat timp o sa ma mai ignori ? Nu se merita a nu ne mai vorbi ... Te rog.. Tie nu iti este dor de vremurile vechi ?
Imi intinde mana , iar eu ma gandesc deopotriva ce as putea face .. Dar nu am rezistat asa ca il apuc si eu .
Radiam de fericire ca ne am impacat !
Vara a fost momentul cand noi 3 ne am apropriat mai mult ca niciodata!Prezent:
Gandurile mi au fost intrerupte de venirea asistentei .
— Mya , nu poti sta aici mereu ... Iesi din casa esti tanara ai 20 ani , totul merge inainte ... Maine vei avea 21 ...fa ca aceasta varsta sa fie noul tau inceput ..
Pe fata mi se scurge o lacrima , imi intorc capul si imi trag scaunul pana intr un colt al camerei ..Andrew povesteste :
Este chiar el ! Micutul Max !
Dar el nu este asa fericit sa ne vada pe mine si Danica .. Oare ce s a intamplat ?
Danica se duce al imbratisa dar el se retrage scarbit .
Gasesc o scuza pentru a putea iesi din camera de hotel si fug dupa " fiul meu candva"
— Max ! Stai ! Ce se intampla ? De ce esti asa ? Vreau sa vorbesc cu tine !
— Ce cauti cu acea persoana ? Puteai sa ai totul! Acum ai pierdut tot ! Sper sa ai o soarta crunta ! Te urasc si pe tine si pe Danica !
— Totul a fugit si nu vrea sa ma mai vada vreodata ! Totul e de negasit ! Te rog spune mi daca s a intaplat ceva ! A trecut un an si jumatate .. Ma arde sa nu stiu nimic .. Te rog daca sti ceva spune mi .
— Dragul meu "Tata" eu cred ca ar trebui sa iti intrebi sufletul pereche ! Stai calm nici eu nu am auzit de Mya ! ... Tu si Danica sunte ti meniti ! Sa nu mai luati contact cu mine . O viata la fel de frumoasa ca sufletul vostru!
Il vad pe pustiul de 16 ani cum pleaca ... Avea ochii in lacrimi ... Nu inteleg nimic .. Sunt asa confuz... Dar Mya nu a vrut sa ma mai vada si ii accept decizia ... Cu bune cu rele Danica este viitorul meu si oricat as incerca a fi cu Mya nu a fost sa fie .. Dar imi e asa dor de ea ! Tot ce tine de persoana ei ! ....
Tin minte prima zi de liceu ... Era asa frumoasa ! Toti erau morti dupa ea ! Inclusiv eu ...*****************
—Alo , Mya ? I am vazut ! Te rog vorbeste cu mine doar pe tine te am avut si te am ...
—Da Max ... Sti cat de mult pot tine la tine , dar chiar nu pot face fata la orice lucru din vechea mea viata ?
— Si noua ta viata ? Cine e ?
— Scaunul cu rotile si asistenta ... Imi pare rau sa spun asta , dar e adevarul ! ( se aud plansete)
— Mya te rog! De ce nu ma lasi sa i-o platesc Danicai? Nu neaparat eu , dar legea! Tot raul trebuie pedepsit ! A distrus cea mai buna "mama" pe care am avut - o , chiar daca nu avem acelasi sange , niciodata nu a contat asta .. Din momentul cand m ai salvat ... Si Valmont a intrebat de tine .. Era ingrijorat .. Poate e momentul sa afle toti ...
— Max .. Nu face nimic necugetat .. Vreau ca el sa isi traiasa viata ...
—Doar lasa ma sa te vad maine ! E ziua ta .. Te tog lasa ma sa iti iau cel mai frumos cadou .. Vreau sa te vad !
— Nu .. Nu pot , Nu pot !!!Danica vorbeste :
—Da iubitule .. Ai grija sa nu afle nimeni .. Incearca sa imi schimbi numele mai repede .. Este singura mea rugaminte , iar apoi nu o sa te mai poti ridica din patul meu din iubirea pe care ti o voi da , trebuie sa inchid!
Oare ce face Andrew ? Pe unde se afla? Acea pacoste mica cred ca stie ! Trebuie sa scap de el intr-un fel sau altul! Nimic nu va mai putea a imi sta in cale ! Andrew e doar al meu si asa va fi pentru todeauna !
Il vad intrand pe usa usor debusolat......
Mi-a spus că Parisul nu mai este potrivit pentru el și că ar dori să se întoarcă în America.
Dar nu-l pot lăsa să se ducă acolo deoarece dacă se va întâlni cu acea ființă eu voi avea de suferit și încă cum...
Mă prefac că îmi este rău și că am nevoie de îngrijiri medicale .Simt că totul se năruie în planul meu trebuie cumva să îl pacalesc ! Sunt dusă la spital acolo doi medici au grijă de mine în am găsit leac "boli" de care sufăr. Mi se fac niște analize amănunțite și primesc cea mai frumoasă veste din viața mea !!!!Aflu că sunt însărcinată cu omul pe care îl iubesc de când l-am văzut prima dată...omul pentru care am luptat atât omul pe care nimeni nu îl va avea în afară de mine... Nu pot să cred că această boală falsă m a facut sa aflu cel mai frumos lucru posibil , ne întoarcem la hotel unde pregătesc o cină romantică perfectă unde aș putea să îi dau vestea cea mare și nu cred vom mai părasi Parisul! Acea târfuliță nu va avea niciodată parte de asta și nu-mi pare rău și nici n-o să-mi para , deoarece întotdeauna ea crezut că între ei doi este ceva !
Se aude un mesaj pe telefonul lui ,îl privesc și nu îmi vine să cred ochilor este chiar ea trebuie să-l șterg neapărat și să iau măsuri în ceea ce-o privește așa că angajez un asistent fals pentru a avea grijă de "cea mai bună prietenă a mea" ... M am gandit la milioane de solutii , dar sa se indragostesca de cineva pus de mine mi se pare o idee excelenta !Mulțumesc tuturor care au citit cartea , sunt profund recunoscătoare și de-abia aștept să adaug capitole noi ! Acesta este dedicat persoanei care m-a inspirat cel mai multCatsoline ❤️
CITEȘTI
Locul Tău e cu Mine ( You belong with me )
Novela JuvenilAm fost infectata cu o boala incurabila numita dragoste... Nu sunt sigura ca voi iesi invingatoare acestei batalii...Toul se schimba, anii trec... Iar viata este un fir de ata al unui veșmânt fara sfarsit. Se spune ca daca apuci sa cunosti pe cineva...