"Λοιπόν, όπως είπα, φαίνεσαι σαν να χρειάζεσαι λίγο παρέα.". Η φωνή της ήταν τόσο ενοχλητική, αλλά φαινόταν αρκετά καλή. Δεν λέω ότι η Αμερικάνικες φωνές είναι ενοχλητικές, αγαπώ την προφορά τους, αλλά η φωνή της ήταν ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΉ! Ελάτε τώρα, όλοι ξέρουμε κάποιον, του οποίου η φωνή μας είναι ενοχλητική, έτσι δεν είναι;; Εεε λοιπόν, εγώ μόλις γνώρισα την δικιά μου.
"Όχι ακριβώς, είμαι μια χαρά, απλά έχει πολύ φασαρία εκεί μέσα." απάντησα και εκείνη στριφογύρισε τα μάτια της.
"Έλα Mr, πάμε να χορέψουμε!". Αφού με τράβηξε και σηκώθηκα όρθιος με έσυρε κυριολεκτικά μέχρι το σαλόνι, που πραγματικά ήταν το τελευταίο μέρος που θα ήξερα να είμαι. Τοποθέτησε τα χέρια μου γύρω από τον μέση της και τα δικά της γύρω από τον λαιμό μου. Έπειτα ξεκινήσαμε να χορεύουμε αργά, το οποίο έφερε πίσω αναμνήσεις.
~Flashback~
Την τράβηξα πολύ κοντά μου και έγυρα το κεφάλι μου στον ώμο της. Μου χαμογέλασε καθώς τα χέρια μας ενώθηκαν γύρω από την μέση της ναι ξεκινήσαμε να χορεύουμε αργά. Έκανε όλο μου τον κόσμο να εξαφανιστεί μέσα σε εκείνη την απίστευτη στιγμή. Τραγουδούσα τους στίχους σιγανά στο αυτί της.
"Oh, why You Look So Sad?
Tears are in your eyes
Come on and come to me now
Don't be ashamed to cry
Let me see you through
'cause I've seen the dark side too
When the night falls on you
You don't know what to do
Nothing you confess
Could make me love you less
I'll stand by you
I'll stand by you
Won't let nobody hurt you
I'll stand by you...". Δάκρυα είχαν ξεκινήσει να κάνουν την εμφάνηση τους στην άκρη των ματιών της, αλλά τα συγκράτησε για να μην χαλάσει το μακιγιάζ της.
"Οοο Nath, αυτό είναι όλο αλήθεια για μας!" σνίφαρε και εγώ χαμογέλασα.
"Το ξέρω, σου το είπα ότι είσαι διαφορετική... Νοιάζομαι για σένα τόσο πολύ...". Μετακίνησα το κεφάλι μου, ώστε το μέτωπο μου να ακουμπά πάνω στο δικό της. "Σου είπα 'don't be ashamed to cry', αλλά μην κλάψεις τώρα. Πολύ ευχαρίστως να σου χαλάσω το κραγιόν, αλλά ποτέ την μάσκαρα!". Μου χαμογέλασε και φιληθήκαμε μερικές φορές μέχρι που η μουσική άρχισε να ξεθωριάζει και τα φώτα να δυναμώνουν.
YOU ARE READING
Abandoned|| Book 2 -Sequel to Orphan
FanfictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς με τους Nenny (Jenny-Nathan!). Ο Nathan φεύγει και αφήνει την Jenny χωρίς καμία εξήγηση. Δεν ήξερε το γιατί, απλά ήξερε ότι κάτι της έκρυβε. Μια κρυφή σχέση;; Ένα παιδί;; Μια σοβαρή αρρώστια;; Δεν ήξερε, αλλά δεν ήξερε ε...