Lea
Konečně je čtvrtek a my nasedáme do auta. Celý týden jsme se nebavili snad o ničem jiném než o nákupech. Terez si sebou vzala všechny peníze co si nastřádala za půl roku i já si vzala všechno. Táta u snídaně mi dal k tomu 500 euro, abych si za to koupila vše potřebné, co chci sebou. Na dnešní den jsem si vzala své oblíbené tričko a džíny na to jsem si dala můj červený kabát s dvojím zapínání. Má šest velkých knoflíků. Mám ho strašně ráda, je velice teplý a mám ho pod kolena. Nesmím ho zapomenout dnes zabalit. Ozdobila jsem kabát černým šátkem a černou čepicí, která my vždy spadne dozadu. Obula jsem si k tomu kozačky na malém podpatku, které mi jsou nad kotník. Terka si na dnešek vzala černé rifle a bílo černý svetr. K tomu dodala krémový kabát se stejnými knoflíky a bílou čepici a šátek také bílí. Jen si vzala svoje conversky. Obou nám to neskutečně seklo. Každý kluk se za námi otočí a povzdechne si jak jsme sexy. Jen té myšlence se nemůžeme přestat smát. Táta asi lituje, že jede s námi. Radši si pustil rádio a kouká na cestu, než aby se díval a slyšel nás. No měl s tím počítat. Poslední den s Terkou si musím užít a ona to cítí stejně.
Po hodině dorazili na místo. Leo a Terka šli rovnou do prvního obchodu s oblečením. Patrik Smith šel do restaurace U Medvěda na jedno nealkoholické pivo. Mají tam spolu domluvený sraz ve dvanáct hodin. Leo si zkusila dvoje kalhoty ale ani jedny ji neseděli, buď délkou nebo v pase. Hledali tedy dál než Terka našla světle modré na tělo. Lea si je hned vzala do šatny a zkusila si je. Velice jí padli a dělali jí pěknou postavu. Ne moc velký nebo malí zadek. Dále hledali nějaké tričko, halenku nebo svetr. Leo našla krásný svetr do krémové barvy. Měl na sobě černý nápis Stay Strong. Šla vše zaplatit a odešli do dalšího obchodu. Další věc na seznamu byl batoh a penál. Obě si koupili dámský batoh s velkými kapsami a velikým prostorem. Terce se líbil tmavě modrý s černým lemem, Leo zase bílý s tyrkysovými ornamenty. Penál si vzala každá do stejné barvy jako svoje baťohy. Terka potřebovala nové tenisky. Nedaleko byl obchod s obuví. Vklouzli do něj a rozhlíželi se po těch správných. Najednou Terez zavolala na Leu. „ Pojď sem tady jsou i pro tebe." A taky že byli. Kotníkové tenisky se zipem na straně. Zdobili je malé kamínky na patě. Byli šedivé s černými tkaničkami. Měli i její velikost. Terka si vzala stejné jen do černa s šedivými tkaničkami. Koupila si k nim kozačky nad kolena do černé barvy napůl kožené a napůl semišové a kozačky nad kotníky krémové barvy na vysokém podpatku s krémovými pásky. Právě bylo za pět dvanáct, co vyšli z obuvnictví. Lea má nakoupeno, kromě rámečků a Terka potřebuje ještě do svého pokoje polštář a knihu. Ale až po obědě. Táta se holek vyptával, co všechno nakoupili a co ještě potřebují. Mezitím jim donesli pizzu a pití. Když vše snědli a vypili, táta podal Leo dárek. Hned ho rozdělala a vydechla. „ Tati vždyť to je I-phone 5S." „Ano to je, ten tvůj mobil je starý a myslím, že si říkala, že se ti i seká." Táta mi ho nechtěl před měsícem k Vánocům koupit a teď ho mám. Nemohu tomu věřit. „Nastavil jsem ti tam moje a Terky číslo, Terka ti tam dala vaše společné fotky." Dodal. „Počkej Tery ti jsi o tom věděla?" Udiveně se ptám. Ona jen přikývla s úsměvem na tváři. Hned jsem si vyměnila SIM kartu a SD katru. Nastavila jsem si tam tapetu, čas a vyzvánění. Stáhla jsem si své oblíbené aplikace. S Terkou jsem si hned udělala šílenou fotku. A ještě tam něco bylo.
V obálce se nacházela kreditní karta. Táta jen k tomu dodal „Máš tam zatím 500 euro. Každý měsíc ti tam budu posílat po 100 eurech a každé narozeniny 500 euro. Aby si měla na jídlo, nákupy a další volné chvilky v Anglii." Lea na něj jen mlčky koukala a oči jí zářily radostí. Po chvilce ze sebe vyhrkla. „Moc ti za oboje děkuju tati, mám tě ráda." Všichni tři vyšli z restaurace a šli do knihkupectví. Potom šli do nábytkového centra. Lea si vzala tři malé a dva velké rámečky. Terka si vzala chlupatý polštář do žluta. Tak a teď mají všechno. Můžou jet domů. Docela to stihly rychle, protože se domů vrátily ve tři. Lea si do pokoje dala věci a dobalila si batoh. Do kufru si dodala oblečení a boty co si koupila dnes a svůj červený kabát s čepicí a šátkem. Sedla si ke stolu a podala si z tašky rámečky. Ze šuplíku vytáhla vytisknuté fotky. Jedna byla s tátou na jeho oslavě. Druhá byla s Terkou ze svojí oslavy šestnáctin. Třetí fotka pro ni byla důležitá, je na ní s mamkou, než zemřela. Zrovna na ní zdobí vánoční stromeček. V jednom z velkých rámečků měla společnou fotku třídy. Do druhého si dala dnešní s tátou a Terkou, nechala si ji vytisknout před odjezdem. Opatrně všechny rámečky zabalila do papíru a nesměla zapomenout i na dárek od Terky. Potom je ještě vložila do malé krabice s méďou a sněhovou koulí. Na nočním stolku si vzala svoji dřevěnou, malou, ve vnitř semišovou truhličku. Po celé truhličce jsou vyryté květiny a ptáčci. V této truhličce dostala svůj krystal a stále ho tam uschovává přes noc nebo při různých příležitostech.
ČTEŠ
Krystal života
FantasyŠestnáctiletá Lea žije se svým otcem od té doby co její maminka měla nehodu a zemřela. Před pololetními prázdninami se jí, ale život začal měnit. Jednoho dne se u nich doma objevila babička Elizabeth,kterou viděla poprvé. Otec jí posílá do jiné škol...