Ez a naracssárga ruha kisüti a retinám. Komolyan ,minek ilyen színű? Na mindegy. Inkább csak az udvaron lèvőket tanulmányoztam. Egy kerítés választotta el a nőket és a férfiakat de a női börtön az alapból másik épület. Csak egy udvar van. Persze ilyenkor mikor a rabokanak szabad járása van akkor megerősítik a védelmet. Mindeütt őrök és némelyik a pisztolyát is elővette. Vannak akik fent vannak az ilyen megfigyelő mi francokba a fal tetején. Ilyen...nem is tudom. Nem torony hanem ilyen kis...nem tudom ,hogy fogalmazzak. Na értitek. A falon is van egy járkálós rész ahova csak az őrök tudnak felmenenni. Tegnap este a szomszédomtól hallottam ,hogy voltak szökési kísérletek de egyik se vált be. Nem tudtak megszökni. Elég vékonyak a falak szóval hallottam amit a szomszédom mondott. Valami Styles. A vezeték nevét nem volt hajlandó elmondani. Elmondta ,hogy miért került be. 10 év börtön bütetését üli már 5 éve és kezd begolyózni. Megerőszakolt egy 12 évest...vagyis nem is egyet...mit is mondott...Vagy öt 12 évest és egy 15 évest. Mind a hat lány psziológus járt. Persze azóta azok a lányok 18-19 évesek. Vagyis...annyi mint én. 19 éves vagyok de jövőhéten leszek 20. Legjobb szülinapi ajándék: kerülj dutyiba.
Na de vissza térve Stylesra. Elég kemény alak ha 6 -akkor még kicsi-lányt megerőszakolt. Én meg szimplán rongáltam ittasan és máris két èv. Nem tudom ,hogy Styles, hogy fogja ezt kibírni. Én már most begolyózok például ettől a ruhától.Néztem ahogy a kerítésnél a lányok meg a faszik mondogatják egymásnak ,hogy mit is tennének egymással az ágyba vagy ahogy két faszi smárol. Csak ott ültem azon az egy szem padon és ültem mint egy rakás szar.
Életembe először nem tudom mit kéne tenni. Én, Michael Clifford...itt vagyok a börtönbe, rongálás miatt, anyám szégyene, és csak annyit tudok tenni ,hogy vágyakozom az börtön őröm után. Apropó Luke...hol van? Bámulni akarom a jó seggét. Körbekémleltem és hamar meg is találtam. Épp Hoodot vonszolta vissza a cellájába. Ezzel a Hood gyerekkel mindig van valami feszkó? Kezdek kíváncsi lenni pedig még csak egy napja vagyok itt. Felálltam és utánnuk mentem. Most megtehetem mert szabad idő van és nem loholnak őrök a nyakunkon. Báár...Luke az loholhat utánnam. Neki megengedem. Ahogy követtem őket a lépcsőn megbámultam Luke feszes hátsóját. Ez a szűk fekete nadrág meglehetősen kiemeli azt a markolni való segget.-Engedj el Hemmings!-morogja Hood miközben ránt egyet a karján.
-Lófaszt foglak elengedni. Minek verekszel folyton. Ja és Clifford. Mi kéne ha volna?-kérdezte az utolsót tőlem. Felértünk majd belöki Hoodot az első cellába majd gyoran be is zárja.
-Engedj má' ki!
-Kuss! Na?
-A seggednek örülnék. Kurva jó popód van.-kacsintottam rá mire csak szemet forgatott.-Amugy csak Hooddal akartam beszélni de ha így bezártad...
-Ki és miért akar velem beszélni?-mondta az ajtó túloldalán Hood azon az eszelős hangján. Kezd belegebedni szerintem az itt létbe.
-Én, Michael. Na akkor beszélgethetek vele?
-Sie...-nem tudta befejezni a szöszke mert megint megszólalt az adóvevője.
-Hozd le Cliffordot. Látogatója van.
-Viszem.
Ezzel fogta magát majd megfordított és összebilincselte hátul a kezem. Ahogy megfogta a csuklóm egyből éreztem ,hogy ott lent a lábaim közt igen csak gondok keletkeztek. Elkezdtett maga előtt lefele tólni és én mentem is mert nem állt szándékomba pofára esni. Lementünk a lépcsőn majd végig egy hosszú folyosón. Lefordultunk balra és ott voltak azok ahol lehet beszélni a látogatókkal. Rajtam kívül még hárman voltak itt. Leültem az egyikhez de előtte Luke levette a bilincset. Leültem majd Ashtonnal találtam szembe magam. Haja hátrakötve, ruhája a szokásos. Fekete trikó és skinny jeans. Akkor később beszélek Hooddal.
Megfogtam a telefonkagylót ahogy leültem majd ő is.
-Szia. -köszön.
-Csá!-köszöntem vissza.
-Annyjra sajnálom.-mondja szánakozva.
-Kijutok esküszöm megverlek titeket ,hogy ti közmunkával megusztátok.-kicsit dühös votam emiatt.
-De azért nem olyan borzasztó, úgye?
-Hááát...-húztam el a szót. Borzasztó de Luke miatt annyira nem. Nem ismerem de annyira dugni valaó segge van.
-Ne mond ,hogy a valakit ki pc-ztél már?-forgatja meg a szemét.-Legalább szép lány?
-Nem lány.
-Tessék?-kerekedett el szeme.
-Tudod van egy jó kis dugni való szöszi...-fordultam hátra a drága őrömhöz aki a falnak támaszkodva várt. Rákacsintottam de ő csak bebumatat.-Ezer örömmel cicám.-mondtam egy huncut mosollyal neki. Ash is hallotta szóval hangosan a kagylóba fújjólt.
-Ne előttem flörtőlj már egy zsernyákkal. -hajtotta le a fejét.-Csak öt percet kaptam mert nemsokára mennem kell közmunkázni.
...
Na meghoztam a reszt. Kommenteljetek nyugodta hogy erdemes e folytatnom. A helyesirasi hibak miatt bocsanat.
YOU ARE READING
Colorful Haired Prisoner (MUKE) (SZÜNETEL)
FanfictionNos a cím mindent elárul szerintem. Csak egy kis esti szórakozásból indult az egész ,két haverjával. Persze a fiú nem számított arra ,hogy a rácsok mögött végzi.