הגענו לבית לפנות בוקר ישר נשפכתי למיטה עם הבגדים עם הכל.
קמתי בבוקר בשעה 1 בצוהריים...
לא היה לי כלכך מה לעשות אז פתחתי את הוואצאפ וגלשתי באינסטגרם וואצאפ ועוד ... וראיתי תמונה של אביתר הוא דוגמן אז יש לו תמונות של בוק.
גלשתי וראיתי תמונה שלו מלפניי יומים מיתנשק עם בחורה ככה הוא רוצה לשחק את המשחק.
יתלבשתי יפה יסתרקתי וניקתי את הפנים מהאיפור של הלילה שמתי בושם דורדאורנט ויצאתי... עם אדון אביתר בוזגלו משחק ככה אז גם אני יכולה!
הלכתי אליו לא לא לירן הלכתי לאלירן אלירן שהיום ידיד טוב שלי פעם היהנו כמו אחים ממש ואז יתאהבתי בו והוא בי ויתרחקנו ביגלל זה אלירן היה אהבה ראשונה מכיתה ז׳ עד החופש הגדול שהיה לפני חודש.
תיקתקתי בדלת ואז אלירן פתח לי את הדלת (אין לו אחים) הוא היה בלי חולצה ועם מיכנס של אדידס הוא היה נירא טוב כרגיל.
״שיי מה קורה״ הוא שאל ״בסדר״ אמרתי ״שבי״ הוא אמר שעלינו לחדר שלו שהיה ענק ישבתיי בצד המיטה והוא מולי ...
״מה רצ..״ הוא בא להמשיך וקטעתי אותו בנשיקה הוא תפס את מותניי והצמיד אותי אליו ״מה זה היה עכשיו?״ הוא שאל שיתנתקנו ״לא הבנתה?״ שאלתי ״הבנתי אני פשוט רוצה שתסבירי שוב״ הוא אמר ונישקתי אותו אני לא משחקת בו, ביכלל לא! פשוט כן אני מרגישה אליו משהו אהבה שהיתה לי אליו לא תעלם בחיים וכיף לי איתו אז למה לא עם יש מישהו שגם אוהב אותי.
״יפה שלי בואי נלך לאכול למה אני רעב מת נודר אני עוד רגע מת״ הוא אמר ונאנחתי ״יאללה ישמנהה״ הוא אמר ״יאו סתום ימכוער״ אמרתי לו ״נודר נדר שלא יאללה קומי כבר כמו האח הזין שלך שתיכם בטטות״ הוא אמר ומשך אותי מהייד ויתקדמנו למכונית שלו.
הגענו למסעדה וניכנסנו ואיזה מלצרית באה ועשתה עניים לאלירן מה נירא לה?
״אני שיראל מה תרצו להזמין״ היא שאלה יאו איזה מכוערת ״לי תביאי סטייק עם צ׳יפס וקולה״ הוא אמר ״ולך״ המלצרית שאלה ״אני לא רעבה״ אמרתי לעבר אלירן ״היא רעבה עזבי אותה תביאי לה כמוני״ הוא אמר ״מה זה עזבי אותה אלי אני לא רעבה״ אמרתי ״אז תואכלי בכח״ הוא אמר ״היא לא צריכה יותר להשמין לא מספיק היא מכוערת היא תיהיה גם שמנה״ המלצרית מלמלה ״מה אמרת?״ אלירן סינן לגבייה פאק זו שיתנשקה עם אביתר איכס איזה מכוערת היא ״אמרתי שהיא מכוערת״ שיראל אמרה לו והוא קם לפנייה ״יזונה עם לא תעופי מפה אני נודר לך בהכי יקר לי שלא תשאירי בחיים ימסכנה דומה לגבר ישמנה״ הוא אמר לה בטון רגוע והיא יסתכלה עליו מלמטה כן הוא גבוהה גם אני מסתכלת עליו מלמעלה והיא יותר גבוהה ממני היא הינה וברחה משם.
היה כיף בסך הכל אחריי זה הלכנו לסרט שאני בחרתי😊 וטיילנו בקניון והוא שילם עליי למרות שלא רציתי כי אני לא מסכנה ולא חסר לי כסף והוא קנה לי צמיד יפיפה כסוף עם סוגר זהב של פנדורה שעליו יש 4 צ׳ארמים
בפנדורה בלי החרוזים:ואז העלתי תמונה עם אלירן וכתבתי ״אהבה שלעולם לא תאכזב אהובי שלייי תודה על יום מושלם❤️״ כולם עשו לייקים והגיבו הלכתי לאלירן ואז היה מאוחר ״ביי חיים שליי״ אמרתי לו ונישקתי אותו בשפתיים ״ביי אהובה שלי בואי אני יקח אותך״ הוא אמר ונעמד ״אתה רציני אני גרה שתיי בחיים ליידך״ אמרתי לו ״נו עדיין בואי״ הוא אמר ״לא נו אלירן בא לי לינשום אוויר״ אמרתי והוא נאנח ״אב..״ אמר אבל קטעתי אותו ״ביי אהוב״ ויצאתי.
בדרך פגשתי ב...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
שבוע טוב!
במהלך השבוע לא ממש יוצא לי לעלות פרקים כי בכל זאות גם לי יש חיים...
בקרוב יכנסו דמעות חדשות אל תדאגו אביתר ושי ישלימו מתי שהוא במהלך הסיפור!
אני אוהבת אותכם מלא❤️
תודה לקרואים👌🏾
למצביעים⭐️
ולמגבים👇🏾
מעריכה ואוהבת מלא.
קריאה נעימה😌
YOU ARE READING
מאויב לאוהב❤️
Chick-Litשי ילדה חייכנית שלא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת כל מה שבא לה יש לה 4 אחים וכולם בנים היא רקדנית מוצלחת מאוד שמובטח לה עתיד זוהר בתחום ההורים שלה עובדים בארצות הברית וכסף זה לא הבעיה שלה ... אביתר האיש והאגדה דוגמן לחברת בגדים מוכרת ושחקן כדורגל בבית...