Be free :$ -7- Si kurva, jak všetky ostatné !

686 39 3
                                    

* Z pohľadu Caitlin *

,,To je všetko ?" sklamane sa ma spýtal. Nebolo to všetko, samozrejme, že ma to len nemrzelo. Bola som z toho strašne smutná, pretože Justin z babou menom Caitlin nechce mať už nič spoločné. Takže moje nádeje byť s ním sú beznádejné. Veľmi som z toho smutná ale on sa tak rozhodol a ja to budem rešpektovať. Ja niesom ako tie ostatné, ale keď si to on myslí, tak je chlapec na omyle. ,,Veď ty si sa tak rozhodol." obraňoval som sa.

,,Ale ja som sa tak rozhodol, pretože ďaľšiu takú sviňu by som vo svojom živote už nezniesol." povedal podráždene.

,,Ibaže smutné na tom je, že ty si myslíš, že keď ťa zradili dve, tak už ďaľšie sú také isté, ibaže to bola len zlá náhoda...vieš? A predstav si, že ja by som ti to nedokázala urobiť, pretože ja taká niesom....kurva a sviňa, ako si všetci myslia." povedala som už smutne. Justin mi zobral bradu medzi palec a ukazovák a zodvihol mi ju do úrovne jeho krásnych očí.

,,Ja si o tebe nemyslím, že si sviňa a kurva, ale ja to nedokážem.....prepáč." to posledné slovo už zašepkal.

,,Ja to chápem a aj rešpektujem." postavila som sa a ľahla si na svoju posteľ.

,,Cait...ja by som tak strašne chcel, ale nejde to." začal plakať.

,,Tak to aspoň skús." už aj ja som bola zúfalá.

Namiesto odpovede len pokrútil hlavou.

,,Už na to kašli, aj tak je to jedno." odfrkla som ale pri tom mi začali tiecť slzy. Bola som k nemu otočená chrbtom, takže to nevidel.

,,Takže je to jedno?!.....dobre ako chceš...zabudni čo som ti pred chvíľou hovoril, myslel som si, že si iná, ale mýlil som sa, si taká kurva, jak všetky." povedal a krútil pri tom neveriacky hlavou.

Tak toto som už nevydržala a otočila som sa na neho.

,,Tak za prvé Bieber....nieje mi to najľahšie ti povedať, ale robím to pre tvoje dobro, za druhé nezabudnem na to čo si mi povedal, a za tretie ja niesom kurva, piča, štetka a sviňa. Len aby bolo jasné, ja som nikdy nespala s niekým, žeby som chcela ale ja som bola nútená a znásilňovaná." kričala som po ňom jak sprostá a zadúšala som sa pri tom plačom. Nechápem, ako mi toto mohol povedať.

Už som si myslela, že je normálny ale zase som sa mýlila.

,,Prepáč" zašepkal.

,,Vieš čo,...choď si do riti s tým prepáč.

,,Ja som to tak nemyslel, Cait...odpusť mi to .....prosím !!!" začal ma prosiť.

,,Hovoríš, ako keby ti na tom odpustení naozaj záležalo." ironicky som sa zasmiala.

,,To bude v tom, že mi na tom naozaj záleží." úprimne povedal.

,,No to uurčite." zasmial som sa.

,,Smrteľne vážne" zasmial sa.

,,Cait- ...začal, no ja som ho prerušila.

,,A nevolaj ma Cait...Bieber !" Neodpovedal, bol ticho. Asi toto nečakal. No zrazu ma zozadu objal a začal ma bozkávať na krku.

* Z pohľadu Justina *

Prišiel so k nej, objal som ju zo zadu a začal ju bozkávať na krku. Počul som, že zadržiavala vzdychy.

Potom som si ju otočil k sebe a začal ju vášnivo bozkávať na pery.

Najprv ostala zaskočená, no potom začala spolupracovať.

Be free :$Kde žijí příběhy. Začni objevovat