Mergeam pe stradă...Era într-o zi răcoroasă de Decembrie, ţin minte că nu începuse încă să ningă, era prima zi de Decembrie, mi-am promis că luna asta va fii diferită faţa de precedenta.Mă gândeam la luna ce trecuse şi ce se întâmplase ....Mă despărţisem de iubitul meu mă certasem cu toţi prietenii mei , doar câţiva mi-au mai rămas ...doar cei care mă înţelegeau cu adevărat şi nu îmi judecau decizile.A fost o lună plină de sentimente , emoţii, urlete, plânsete, nervi,dar şi iubire, sinceritate, zâmbete, râsete , lacrimi de bucurie, mi-aş fii dorit ca momentele acelea să nu se termine.Dar nu a fost aşa.Totul are un sfârşit nu?
Mă întorceam acasă de la şcoală .Era ora 7:20 seara.O zi obositoare...era vineri abia aşteptam să mă duc acasă şi să mănânc ceva şi să mă bag în pat.Inundată de gândurile mele şi de amintiri nu mai dădeam importanţa nici unui eveniment ce se întâmpla în jurul meu.Parcă mergeam ca un robot.Când vroiam să traversez strada mă gândeam că nu o să mai trăiesc niciodată ce am trăit în acea lună.O maşină claxonase puternic şi mă trezisem "la realitate" .Venea spre mine , şoferul nu mai putea să oprească m-am panicat, nu puteam să mă mişc, tot ceea ce puteam să fac era să mă gândesc la viaţa mea.Îmi trecuse totul printr-o secundă în faţa ochiilor.Primul sărut,prima lovitură, bunica , mama, prima dată când mi-am văzut tatăl, prima ceartă cu fostul ,totul!Singurl lucru care mi l-am spus când maşina mai avea 2 m şi mă lovea a fost : "Te rog, ajută-mă!".Nu ştiu la cine m-am rugat.La mine, la Dumnezeu...am spus-o doar şi s-a întâmplat.M-a ajutat.Un străin a sărit pe mine dintr-o parte şi m-a ferit din faţa maşinii.
M-a impins din fata masinii ,dar ma lovisem cu ,capul de bordura.Ma uitam in sus spre cer ,simteam durere ,simteam cum ceva se scurge din mine cred,ca acela era sangele,vroiam doar sa ii multumesc strainului pentru ca a incercat,dar in acelasi timp vroiam si sa traiesc ,ma rugam sa nu ma ia acum.Erau atatea lucruri pe care inca nu le facusem.Erau atatea lucruri care inca nu vroiam sa se sfarseasca.
Strainul incerca sa ma intrebe daca sunt bine ,dar nu ma puteam misca.Simteam cum mor ,nu mai aveam mult de trait.Mu uitam la cer ,era asa de innorat si asa frumos ,nu vroiam sa plec vroiam sa raman ,daca m-ai fii cerut un motiv bun pentru a ramane in viata ti-as fii raspuns cu "Cerul".Nu mai puteam sa rezist mult ,pierdeam sange din cauza loviturii la cap.In ultima secunda de viata mi-am spus ca vreau sa raman.
Eram doar eu si cu gandurile mele.Singura printre ganduri, ,amintiri ,regrete,fericire,tristete.Am deschis ochii ,eram intr-o camera goala ,jumatate neagra ,jumatate alba.Eram intinsa pe jos ,m-am ridicat m-am uitat imprejur ,nu mai era nimeni in acea camera.Era absolut imensa.Eu eram asezata in partea alba a camerei.Am incercat sa ma plimb prin acea camera imensa.Semana cu un imens desert.Ori cat as fii mers spre partea alba a camerei nu vedeam nici-o persoana.Parca mergeam pe un drum fara intoarcere.M-am intors spre limita dintre partea neagra si partea alba a camereiEra o dunga gri ce despartea partea neagra a camerei de cea alba.Am incercat sa trec in partea neagra a camerei ,dar nu am putut.Parca era un zid ce despartea cele doua parti.Cu ,cat ma uitam mai atent la partea neagra ,parca vedeam pe cineva.Erau monstrii .Incercau sa ma traga in partea lor ,dar zidul ii oprea.Unul dintre ei ce statea mai retras a venit spre mine.Avea ochii negrii plin de durere si regret .Era difereit fata de ceilalti .Avea ceva mai special.Putea sa treaca in partea alba a camerei.Cand a trecut in partea alba a camerei s-a transformat intr-un om.Din pielea neagra si batrana pe care o avea s-a schimbat total.Mai putin ochii ,aceia au ramas neschimbati ,plin de durere si regret.Se transformase intr-un baiat cam de 17-19 ani ,parul brunet si ochii negri.
-In sfarsit.Ma saturasem sa astept .
-Cine esti?
-Un spirit ce se plimba intre 3 lumi.Iadul,raiul,si lumea celor vi.
-Unde sunt?
-Acum esti in rai.
-De ce nu pot trece pe partea cu negru?
-Acolo este iadul.
-Visez?
-Nu,esti in rai.
-Daca sunt moarta de ce nu pot vedea si celelalte spirite?
-Pentru ca nu esti complet moarta.
-Ce?
-Inanite sa mori cineva te-a salvat ,nu ?
-Da.
-Iti amintesti ultimele cuvinte pe care le-ai spus inainte sa mori?
-Te rog ajuta-ma.
-Asta a fost si dorinta baiatului card te-a salvat ,sa te ajute cu tot ce poate.
-Nu inteleg.
-Ai doua optiuni.Mori si ajungi in rai ori sa ajungi la fel ca mine.Blocat intre 3 lumi.
-Daca aleg a 2-a optiune pot sa mai stau in lumea mea?Daca da,cat timp.
-Pana cand o sa vina judecata.
-Nu inteleg!
-Tu acum esti in rai.Si asa o sa ramai daca alegi sa mori.Daca alegi sa traiesti o sa ramai blocata in lumea celor ,care traiesc ,rai si iad.
Gandeste-te bine la ce ai de facut.