Karakterler

65 9 5
                                    

Melisa ATEL
O tam anlamıyla bir komedi ve tatlılık eseri sfmdldödspsn. İnsanlarla hem samimi olabilirken hem de kavga edebilen, kankası Rüya için herşeyi yapabilecek bir kız.
(Kerem: Ihım. Tatlı derken? Benim sevgilim olduğunu yazmadın sanırım. Ayrıca sen niye ismini yazıyorsun ki onun.)
(Ateş: yakında melise bakanlara 'she is mine' diye bağıracak diye çok korkuyorum aısbdodnox)
(Kerem: En azından sevgilime
bakanlara 'ı want to kill him' diye bakmıyorum wısjeodbeksbskdndkskd)
Bi izin verin de devam edeyim o zaman. Kerem'in tavşanı sjddknfğdnf
Onu sevgiden boğabilecek bir sevgilisi var. Çok şanslı bir kız.

Kerem SELKET
Melisa'nın erkek arkadaşı. Ateş'in aşkeytosu kansoxbskxndlxndkx.
(Ateş: Yazar hani bu senle benim aramdaydı sen nasıl yazarsın bunu jsjjejdksjdks)
Pardon bebegim sısbxldnxl
(Kerem: Gay mısın annem sen ha?)
Tamam be kesin şunu jbskdbdoendkr
(Ateş: Gay olsam seni gene sevmezdim Kerem. Kehsowhzksndldnsodndpsf)
Aakdvpsndpsbxosdpwxğabzpwbxğakcjs çıldırıyorum. Ihım. Herneyse. Melis'in gülmesine bile izin vermeyecek kadar kıskanç ve bir o kadar da odun -.- skkdkdndlfkf

Ateş SARSEL
Tam bir beşiktaş fanatiği.
(Ateş: BEŞİKTAŞ diye yazarsan sevinirim.)
Pardon, tam bir BEŞİKTAŞ fanatiği. Egosu kendinden önde bir insan. Beşiktaşın küçük yazılmasına bile müsaade etmez.
(Ateş: Onu da büyükle yazıp üstten virgülle ayırırsan sevinicem. Birgün hepiniz doğru yola gelip BEŞİKTAŞ'LI olucaksınız.)
Oooooof oooof. Neyse. Arkadaşı Kerem ve abisi Toprak'tan başka bir insanla sıkı muhabbeti olmaz. Tam bir Rüya manyağı ksjskdjdkdj
(Ateş: Yalan söyleme ya yazar sende onlardansın. Asıl Rüya benim hayranım. Aısjdkdnf)
(Rüya: -_-)

Heyy sen kapar mısın çeneni? Yazar sen misin ben miyim? Ben öyle istiyorum belki seni ilgilendirir mi? Sjshsıjsps

Rüya UYGAR
Genelde o meşhur dağınık topuzuyla evde çikolatalı mısır yiyen , ölesiye kıskanç, sinirlendiğinde ağlayan sakar bir kız ve gene beşiktaş fanatiği,
(Ateş: Yazar sen beni delirmeye falan mı çalışıyorsun, şu BEŞİKTAŞI büyük yazsana delirtme insanı.)
Peeef, anladımm. Gene pardon BEYEFENDİ. Tam bir BEŞİKTAŞ fanatiği. Melis'in en yakın kankeytosu. Kendine siyah hariç hiçbir rengi yakıştıramayan kızımız.

Berkay UYSAL
Rüya'nın eski sevgilisi. Aslında ilişkileri sevgili kelimesi altında gitmemiş olmasına rağmen iyi biri.

Toprak SARSEL
Ateş'in abisi. Ateş'in en pis laflarını attığı insan sısjxoejdodjdo aslında ultra yakışıklı bir çocuk yani jsjsdxpdn
(Rüya: Sana katılıyorum yazarcımcım ksjskdjdkd)
(Ateş: Hangi konuda?)
(Kerem: I want to kill him sjsnxkenxldnskndkdndkd)
(Rüya: Laf atma şeysinde de sanane?)
(Kerem: Dare dare da its di madi faking ye-yo biç ksnsobeosbepnekdnwlsmskdn)
(Ateş: Elimde birşey olsa aslında Kerem'in ağzına sokarak onu öldürebilirdim.)
Vovovovovovov skdkslndlsdn sakin canmcm wjdjdkdndk
(Kerem: o_O)

Eftun,Tuna ve Mednan ATEL
Onlar ailenin en komik üçüzleri ve Melis'in baş belaları. Mednan, hiçkimseyle kavga etmeden duramayan, hırslı bir çocuk daha 4 yaşında olmasına rağmen oldukça çapkın.
(Ateş: Geleceği parlak bu çocuğun aynı ben zjjdskdjjsjekd)
(Kerem:Allah'ım yazdıysan boz sjsnksndsjskkskd)
Tuna, samimi, içten ve savunmasız bir çocuk. Esprileriyle insanları kopartıp kaosa sürükleyebilir ksndkdnxkf
Eftun, diğerlerine göre daha çocuksu ama romantik bir çocuk insanlarla iç içe yaşamayı seviyor değer verdikleri için inanılmaz savunmacı ve duygusal ksjs

Şeyy, aslında bu kitabı yazarken okurken eğlendiğinizi, duygulandığınızı, etkilendiğinizi, mutlu olduğunuzu, merak ettiğinizi bildiğim bir kitap yazmak istiyorum. Benimle beraber sizin de aynı duyguları yaşamanızı, hissetmenizi istiyorum ve bu konuda hizmete kesinlikle açığım. Sjsjdkdndosnflsn. Karakter eklesem mi bilmiyorum ama yardımcı olmanızı istiyorum.
(Ateş: Erkek eklemezsen sevinirim yazarcımcım.)
Daha sevgili bile değilsiniz sakin breymin lütfen sıwjdoejdorndjeofdk
(Ateş: Sonuçta benim yani kimsenin ona bulaşmasını istemem hatta santim yanına yaklaşamaz yoksa-)
(Kerem: I want to kill him anladık tm tm sjsbxkenxlndkx)

SERENATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin