"Mustahil.. il.. tu bukan hoshi.. kau tak pakai cermin mata sebab tu nampak macam-macam.."
aku cuba berfikiran positif.. aku menutup langsir tingkap bilik ku..
♥♥♥
"arghhh"
aku melabuhkan tubuh ku ke atas katil setelah penat membuat projek..
Seulgi menindih ku dengan tubuhnya yang masih berbogel..
"Cukup lh untuk hari ni"..
untuk pertama kali nya aku puas dengan perubahan yang dibuatnya..
"Nak lagi?"
sekarang aku hanya mahu rehat..
"Just suck my d*ck"
"if u want babe"
Aku memandang ke siling.. Fikiran ku terbayang kan wajah Tae il.. auchh..
"aaahh.. h..hyaaa.."
Arghh .. alangkah bagusnya jika Tae il yang mengulum, menjilat dan mnghisap (wtf) arghh..
"Palli sygg arghhh!"
Aku menggenggam cadar katil dengan kuat.. Boleh tahan Sundal ni.. aku bangun lalu menarik rambutnya..
"aargh! hyaa!"
"cukup untuk hari ni"
Aku melepaskn rambutnya.. dia mengambil pakaian nya lalu keluar... aku mencapai fon pintar ku lalu membuka gallery.. 89% gambar daripadanya hanya gambar Tae il.. aku berpuas dengan orang yang aku upah untuk menangkap gambarnya.. aku masuk ke bilik air untuk membersihkan tubuh ku.. aku harap tiada sesiapa yang mengkhianati aku..
♥♥♥
Aku memasuki pagar sekolah.. tanpa aku sedari seseorang telah memeluk bahu ku dari belakang..
"Eo?"
aku memandang nya sekilas..
"Morningkeu Il ^ "
"Morningkeu chim"
aku mengusutkan rambutnya.. dengan sengaja.. aku ketawa melihat wajahnya bertukar masam apabila aku membuat sedemikian..
"aishhh rosak arh rambut aku yang handsome ni.. "
"Ishh perasaan.. >< kaja nanti lambat pula.."
"yelorhh.. kajaa"
♥♥♥
aku membiarkn dia jalan terdahulu daripada ku.. Aku memerhati bentuk tubuh nya dari belakang..
wow..
perjalanan ku terhenti seketika.. patutlah Hoshi tergilakan budak nerd ni .. macam mana agaknya wajahnya jika tanpa memakai cermin mata?
dia mula sedar yang aku tiada di sebelahnya lalu memandang ke belakang..
"hyaaa palli.."
YOU ARE READING
+Łïťťłë Høřñý 《K.S.Y》
Fiksi PenggemarSEVENTEEN 새븐틴 MALAY FF 18++++++ WARNING -SIAPA YANG OTAK BYUNTAE JE LEH BACA KALAU RASA IMAN TU LEMAH JANGAN YE.. - "Aku benci kau" "Classmate" "Dia Jiran aku" "Musuh ketat" "Basah? kau mesti horny tengok apa yang aku buat" "H-hajimaa.." "Do it m...