A doua zi te-am văzut când ieseam de la ore, erai la câțiva metri în fața mea împreună cu grupul tău de prieteni. Am început să alerg pentru a vă prinde din urma,strigandu-ti numele pe masura ce mă apropiam, însă pareai că nu mă auzi.
-Aria, am spus când am ajuns în spatele tău, si te-am prins de încheietura, făcându-te să te întorci spre mine.
-Shawn? ai spus pe un ton confuz, însă chipul tău nu trăda nicio expresie, spre deosebire de ale celorlalți care mă priveau cu repulsie.
-Ai un minut? Vreau să vorbim, îți spun fără să le acord atenție.
Ai clipit rapid de câteva ori, apoi ai aruncat o privire rapidă în jur.
-De ce as vrea să vorbesc cu tine? mi-ai răspuns rece.
Te-am privit direct în ochi, încercând să pătrund în profunzimea exteriorului lor de gheață.
-E important, te rog.
-Mă-ntorc imediat, ai spus adresându-se celor din jur, apoi ai început să te indepartezi la o distanță potrivită, iar eu te-am urmat.
-Poți să te grabesti, îl astept pe...
-Îl astepti pe el, normal, te-am întrerupt, simțindu-mă ca un fraier.
-Ştii că te înseală? am continuat, privindu-te în ochi.
-Ce...? ai spus încet ridicându-ți privirea.
-L-am văzut aseară sărutându-se cu o fată, am spus. Îmi părea rău că trebuia să afli în modul ăsta.
Tăcerea căzu peste noi, tu părând să te gândesti la ce tocmai ai auzit.
-De unde stiu că spui adevărul? ai întrebat sceptică.
Nu-mi venea să cred.
-De ce te-as minți? am spus sincer.
Nu as putea să mint niciodata atunci când ochii tăi mă fixează.Deodată atenția îți este captată de un zgomot de masină.
-Trebuie să plec,spui repede plecând de lângă mine.
M-am întors să te privesc. El se apropia de tine,cu o expresie îndoielnică pe față. A început să-ți pună niste întrebări care presupun că mă includeau pe mine,după privirile pe care mi le arunca.
Atunci m-am întors si am plecat în direcția opusă.
CITEȘTI
treat you better (✅)
Nouvelles"Cuvintele sunt inutile pentru a exprima ce simt. Singura modalitate de a vedea ar fi să-mi smulgi inima din piept si să vezi ce se petrece înăuntrul ei." [#4 în proză scurtă 1.08.2019]