-Mulțumesc, i-am spus vanzatoarei apucand buchetul de trandafiri si schitand un zâmbet.
Mi-am continuat drumul, privind petalele roșii de parcă ele ar fi soluția tuturor problemelor mele,desi stiam bine că nu era asa.
M-am aşezat pe o bancă, chiar la câțiva metri de casa ta. Am scos un bilețel din geantă, si am încercat să scriu ceva, însă încheietura mainii îmi tot tremura.
"Haide Shawn,esti penibil." mi-am spus.
M-am aplecat asupra bucatii de hârtie, scriind cu răsuflarea tăiată.
"vreau doar să-ți ofer iubirea care-ți lipsește. "
Cuvintele,atât de simple si totusi cu atât de mult înțeles, păreau scrise de altcineva.
Am aşezat bucata de hârtie între flori, apoi m-am apropiat de casa ta. Cu grijă, am pus buchetul jos, am sunat la usă, apoi, la fel cum făceam când eram copil, am fugit.
M-am ascuns după un copac din apropiere pentru a trage cu ochiul.Peste câteva secunde uşa s-a deschis, si buclele tale castanii şi-au făcut apariția în prag.
Ai a privit în jur, apoi ai observat trandafirii. Expresia feței ți s-a schimbat într-una surprinsă, în timp ce îi ridicai. Ai citit biletul, si un zâmbet melancolic ți se aşternu pe chip. Îți ridici mâna si mângâi delicat petalele florilor, privindu-le cu drag, apoi te întorci în casă.
Am zâmbit, simțindu-mă,pentru câteva clipe, cel mai fericit băiat din lume.
hey guys, îmi pare rău dacă nu mi-a ieșit cine stie ce, timpul mă presează si cu greu îmi fac timp să scriu. sper că nu vă dezamagesc, ly all.
CITEȘTI
treat you better (✅)
Short Story"Cuvintele sunt inutile pentru a exprima ce simt. Singura modalitate de a vedea ar fi să-mi smulgi inima din piept si să vezi ce se petrece înăuntrul ei." [#4 în proză scurtă 1.08.2019]