Ünlü Olmak

115 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar2. hikayemi sunmuş bulunmaktayım onu yarım bıraktım biliyorum ilk okuyucularıma özür dilerim ama en kısa zamanda devam edicem . Umarım bunuda beğenirsiniz . İYİ OKUMALAR . 

Aghh !!  evet alarmın ani sesiyle yere düşmüş bulundum harika !!! Bugün büyük gün iş başvurusunda bulunucağım . Durumumuzun bu kadar iyi olmasına rağmen çalışmak zorundaymışım falan fistan bla bla bla işte . Bi müzik grubumu ne varmış 5 kişilik One direction mı ne herneyse ona katılmayı planlıyorum sesimin güzel olmasına güvenerek aslında babam para sıçarken ben niye bi gruba katıldığımı anlamıyorum . Herneyse geç kalıcam hazırlanıp çıkmam lazım . Lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra yarım saat dolabımın önünde bekledim . Ne giyiceğime karar veremdim değil telefonla uğraşınca unutmuşuım .Ooo tam tamına yarım saatim var hızlıca şortumla salaş tişörtümü üstüme geçirdikten sonra ayağıma siyah supralarımı geçirdim ardından makyaj masasına hiç oturmadan tekrar banyoya gidip saçımı tarayıp kulağımın arkasına koyup telefonu cebime koyup arabmın anahtarlarımı alıp aşağıya indim . Kate kahvaltı hazırlamış ama hiç bişey yemeden çıkıcam . Çantamı alıp çıktım .David arabanın yanında duruyodu ona tek gitmek istediğimi söyledim ve yola çıktım. Radyoyu açmayı planlamıyorum çünkü bilmiyorum istemiyorum .Yarım saatlik bi yolculuktan sonra yarışmanın olduğu otele geldim hadi bakalım . 

Evet bekleme salonundayım ve en sonuncuyum .Bi kızlara bakıyorum bi de kendime etekleri eğilseler götleri gözükücek durumda zaten üst taraf ve yüzlerinden hiç bahsetmiyorum. 3.5 saat sonra sıra bana geldi gayet rahat bi şekilde içeri girdim ama ağzım açık kalmasın diye dudaklarımı birbirine bastırdım .Şu bizim sınıf Zayn Javved Malik değilmiydi bakıyım vallaha o yeminlen o . Çocuğu en son nasıl dövmüşsem evrim geçirmiş amk . Aslında ben ortaokulu yarıda başka okulda devam ettim duyduğuma göre Bradfortun kötü çocuğu olmuş . Herneyse hızlı adımlarla mikrafonun önüne  geldim . Heyy buda Louis bunların arkadaşlıkları okulda ün kazanmıştı . Herneyse kafasında cap olan çocuk başvuru formumua baktıktan sonra zayne verdi ve yamuk bi sırıtışla yüksek sesle okudu o bitirene kadar Louisin suratına baktım oda gülümsüyordu.Ben başla demesini beklerken biz seni arıcaz 1 saat sonra sonuçlar açıklarınır dedi kıvırcık saçlı olan . Yeni işe başvurmam gerekecek diye düşünüp sahneden çıkarken arkadan tanıdık bir ses geldi .Louisin sesi . Yutkunmama sebep olmuştu . Yıllar önce beni hep farketmesini istedim ama hiç farketmemişti. Sen bizim okuldaki Maya GONDERFULL değilmisin .dedi

Heyy beni farketmiş Louis beni farketmiş .  Evet ben seni hep farkettim .dedi . AOoo sesli düşündüm .dimi dedim . Gülerek kafasını sallaDI .Mavi gözleri.. tıpkı deniz gibiydi. İyi günler diyip ayrıldım ve eve gittim . Beni dinlemeden karar vermişlerdi harika . Telfonumun çaldığını farkettim ve kim olduğuna bakmadan açtım odama çıkarken .MAYA GONDERFULL lamı görüşüyorum .dedi Evet buyrun.ben  stüdyodan arıyorum .NEYY dedim birden .stüdyoya gelebilirmisiniz araba yollayalımmı .dedi bende ben gelebilirim dedim ve yola çıktım.

Hemen beni içeri alıp stüdyoya soktular.Ve Little things adlı parçayı önüme koydular okumam için .Okurken louisin gözü hep üstümdeydi ama ona çaktırmadan bakıyordum .

5 Saat sonra 

Ben onu bırakırım dedi louis . ona bakıp benim arabam var kendim gidebiliyorum dedimama nafile evin kapısına gelince iyi geceler dedim inerken vede bıraktığın için sağol dedim inerken heyy bişeyi unutmadını dedi suratına bakarken parmağıyla yanğını gösterdi. Gülüp dil çıkardım sonra ufak bi öpücük bırakıp eve girdim .....

+5 te yeni bölüm başlıyo kankiler 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ünlü OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin