Bu daha benim ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz☺Yorumlarınızı bekliyorum .

8 0 0
                                    

Artık 3 ay tatilini geride bırakmıştım ve heyecanlı beklediğim lise hayatına başlıycaktım.Ortaokuluna gittiğim özel okul benim lisem de olacaktı çünkü aynı okula devam ediyordum.Normalde 8.sınıfta dersler 9.30 da başlıyordu.Bende yine aynı saatte başlıycağını umarak 9.30 da okuldaydım. Taa ki sınıfa girdiğimde 2. derse başlıycaklarını öğrenene kadar.Sınıfa girdim ve herkes kahkaha atmaya başlamıştı.İlk başta sebebini anlayamıştım ama sonradan tüm dikkatlerin üstümde olduğunu fark ettim.Onlar için tek sorun boyumun kısa olmasıydı.Evet doğru boyum kısa ama dalga geçilecek bir durum olduğunu düşünmüyordum.Ardından önlerde güzel bir yer kalmadığı için en arkaya oturdum.Yanımda çok tatlı bir çocuk oturuyormuş meğerse ama o kahkalardan sonra o kadar dalgındım ki kimse umruda değildi.O bana onları takmamam gerektiğini onların tipik ergen olduğunu söyleyip beni güldürmüştü.Okuldan çıktıktan sonra içimde hiç yaşamadığım bir his vardı.Ben ilk defa aşık olmuştum.Hiç kimsenin beğenmediği kısa boylu çirkin kız ben artık birinden hoşlanıyordum.Bütün gece onu düşünürken nasıl sabah olduğunu anlamamıştım.Sadece o var diye o liseye o sınıfa gitmek istiyordum.Sınıfa bu gün tam vaktinde gitmiştim.Yine iyi ki onunla yan yana oturduk.Biliyor musunuz?Adı Emir miş.Ve o kadar hızlıydi ki bana ikinci görüşte çıkma teklifi etmişti.Ama ben onu sevmeme karşı kabul etmemiştim.Çünkü sınıfta o kadar güzel kızlar varken bana bakmıycağını düşünmüştüm.Yani kısacası bunun bir oyun olduğunu zannetmiştim.Aradan bana göre onsuz olduğum için 10 gün 10 yıl gibi gelmişti.Ama artık canıma tak etmişti ve teklifini kabul etmiştim.Onsuz olamadığımı düşünmüştüm.Ama baktımki benim tanıdığım Emir sandığım emir değilmiş.Bunların hepsi oyunmuş.Emir şımarık zengin bir ailenin oğluymuş.Bu yaşadıklarımdan sonra lisede başka hiç bir arkadaşım olmadı ve 4 senenin nasıl geçtiğini bende anlayamdım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise yıllarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin