Ανακοίνωση

140 4 1
                                    


Γειά σας..., HI...

Ευχαριστώ που διαβάσατε της ιστορίες μου και ευχάριστο για μερικά σχόλια που είχα και ψήφους χχχ.

Ευχαριστώ τους ακόλουθους και αυτόυς που διαβάζουν της ιστορίες μου.

Ιστορίες μου

1)Ωκεανικος έρωτας
2)Ο λύκος και το κορίτσι
3)Η Αγάπη είναι περιττή
4)Αγάπη χωρίς όρους
5)Όταν ξέρεις που ορίζεις
6)Ένας έρωτας απλός
7) Ο Προρισμός μας

Η ιστορία "Ωκεανικος έρωτας" γίνονται διορθώσεις και ελπίζω να σας αρέσει ξανά κ να το διαβάσετε ξανά για να δείτε της διορθώσεις και τα έξτρα πράγματα που έχω βάλει.

Όπως είπα και στις ιστορίες τρίτο μέρος ίσος να έχουν:

"Η αγάπη είναι περιττή" και

"Αγάπη Χωρίς όρους".

Η νέα ιστορία λέγετε:

" Όταν ξέρεις που ορίζεις", θα αργήσει αυτή η ιστορία γιατί έχω κάτι δουλειές αλλά υπόσχομαι να την τελειώσω όσο πιο γρήγορα μπορώ...

Ευχαριστώ που καταλαβαίνετε...

Η ιστορία Όταν ξέρεις που ορίζεις έχει τελείωση περιμένω σχόλια, εντύπωσης και ψήφους για την ιστορία μου ελπίζω να σας αρέσει.

Η ιστορία Ένας έρωτας απλός μόλις άρχισανα το γράφω σε 20 η 30 μέρες θα είναι έτοιμο για διάβασμα και ελπίζω να ας αρέσει., Και άλλη μια ιστορία που σκέφτομαι λέγεται Το ταξείδι μας άλλαξε όνομα ελπίζω να σας αρέσει και καλό διάβασμα να έχετε.

....

Θα ήθελα να σας πω λίγα λόγια για μένα.

Θέλω να γίνω Συγγραφέας και η ψήφος σας και τα σχόλια σας με κάνουν χαρούμενη και έτσι βλέπω τα λάθη μου και να τα διορθώσω με τα δικά σας σχόλια.

Σας παρακαλώ αν έχει κάτι λάθος η κάτι που δεν είναι σωστό απλά πες τε μου να το διορθώσω.

Περιμένω τα σχόλια σας και της κριτικές σας στο πως γράφω της ιστορία μου.

Ευχαριστώ για της ψήφους σας.
Περιμένω σχόλια.
Φιλάκια χχχ...
...Μ.Σ...

Μικρές Ιστορίες Μ.ΣNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ