Dwie Aniele?

203 26 7
                                    

Jestem miszczem przerabiania *^* wiecie ile tego zrobiłam? No wiem, że nie wiecie i sama nie liczyłam xd

Ja: UM..ja..Nie! Manipolujesz mną!

??: Jak sobie chcesz, ale już za dwadzieścia minut nastąpi nowy dzień, a potem noc. A Anieli już nikt nie pomoże. A ja mogę zrobić by Cole znalazł inną.

Ja: Nie wierze.

??: Nie?

Ja: Nie! Oszukujesz!

??: Alesz skąd. Chcesz zobaczyć? - Nie odpowiedziałam, a on od razu wyczarował dziewczynę. Miała fioletowe włosy i pomarańczowe pasemko. Wyglądała jak Aniela tylko w innej wersji.
(Macie zdjęcie sama zrobiłam)

(Macie zdjęcie sama zrobiłam)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

??: Poznaj Klarę.

Klara: Witam.

??: Od dziś będziesz Anielą.

Klara: Tak.

??: Co ty na to?

Ja: A co to da?

??: Klara wcieli się w Anielę i pocałuje Cola w dobrym momencie. Aniela wróci do domu. Ale wiesz, coś za coś.

Ja: Nie!

??: Uparty jesteś. Posłuchaj to jedyna szansa by pomóc jej. Klara będzie z nim....

Ja: A ry z moją siostrą?! Nie!

??: Posłuchaj ja jej nic nie zrobię.

Ja: Nawet cię nie znam!

??: Haha...do wieś z się.

Ja: Wole nie!

??: No dalej wiem, że jednak jesteś za mną. Zjednoczyły się!

Klara: Panie zrobię wszystko by Aniela wróciła do domu.

??: Widzisz.

Ja: Nie!

Klara: Panie proszę wysłuchać, mój stwórca jest dobry, a ja kiedy skończe zadanie zniknę.

Ja: Jak znikniesz to Cole wróci...

Klara: Mogę się nim zająć.

Ja: Hm..

??: Damy ci czas do siódmej. - Zniknęli nareszcie. Klara wyglądała jak Aniela...jak on to zrobił?! Muszę to przemyśleć. Aniela jest młoda...postawie inne warunki, napewno się zgodzi! A na razie idę dalej!

Oczami Ani

Ledwo już chodziłam. Upadłam na ziemię i łapałam oddech. Nie mam siły, słabo mi.

Ninjago: Krwawa MiłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz