Αριας Pov
Με τον Αχχιλεα τα πήγαμε τέλεια πήγαμε για καφέ και μου είπε πολλά για αυτον..Ζει στο δικό του κόσμο και έχει δαίμονες λέει..δεν κατάλαβα πολλα..Πολύ καλό παιδί..Το συμπαθησα..Ήρθε για κάτι δουλειές στη Θεσσαλονικη και θα γυρίσουμε μαζι Αθηνα.Τελεια..Με τον Νικητα τελείωσα δεν θέλω να τον ξαναδώ αλλά κάτι μου λέει ότι κρύβει πολλά... Τεσπα.. Φτάσαμε Αθηνα και με αφήνει σπίτι μου..
Εγώ:Όπως ειπαμε το βράδυ θα σε πάω κάπου..Με τα πόδια..Τα λέμε..Και τον φιλαω στο μάγουλο..
Αχχιλεας:Τα λέμε..και φεύγει..
Χτυπώ το κουδούνι και περιμένω κάποιος να μου ανοίξει.. Κοιτάζω τα νύχια μου και αντικρίζω ότι λείπει το πανάκριβο βραχιόλι μου..Οχι ρε πουστι μου..Ήταν το αγαπημένο μου.. Ανοίγει την πόρτα ένα κορίτσι.. Μάλιστα..Άντε πάλι;;
Κορίτσι: Αχχιλεα ήρθε μία κοπελιά εδώ
Εγώ: Άδειασε μας την γωνιά κουκλιτσα μμ..
Την σπρώχνω και βλέπω έναν γυμνό Αχχιλεα..Ουρλιάζωωω
Εγώ:Παναγια μμμ..
Αχχιλεας: Αριαδνη..Μην ανοίξεις τα ματια σου..
Εγώ: Είσαι μαλάκας;;ς
Αχχιλεας:Έλα άνοιξε τα..
Εγώ: Είσαι με τα καλά σου;;
Αχχιλεας:Κι εγώ σε έχω δει στην βάπτιση..
Εγώ:Άλλο στην βάπτιση και άλλο τώρα..Παναγια μμ
Αχχιλεας:Έλα ρε σιγά και τι ειδες..Μην μου πεις ότι δεν έχεις δει ακόμη;;
Εγώ:Χασου απο δω...
Αχχιλεας: έγινε μικρή...
Παναγίτσα μμ τι θα δω άλλο.. Σήμερα Κυριακη έρχεται ο Daddy μμ Τέλεια...Πάω και κάνω ένα μπανακι να χαλαρωσω..Παίρνω πετσέτα εσώρουχα ενα σορτσάκι και μία μπλούζα.. Μπαίνω στο μπάνιο και τι να δω 5 προφυλακτικά.. Παίζει να το έχουν κάνει 5 φορές ιουυυ...
Εγώ: ΑΧΧΙΛΕΑ ΠΑΡΕ ΤΟ ΚΏΛΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΠΈ Ή ΌΠΟΥ ΕΊΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑ ΠΑΝΩ..
Αχχιλεας: Έρχομαι..
Σε λίγα δευτερόλεπτα ήταν πάνω..
Εγώ: Μάζεψε όλες αυτές τις μαλακιες τωρα..
Αχχιλεας:Γτ δεν μπορείς εσύ;;
Εγώ:Πας καλά μωρέ;; Τις βρωμιες σου θα πιάνω; Άντε παρτα πριν σε κάνω εγώ να τα πάρεις...
Αχχιλεας:Για άραξε..
Εγώ:Οχουυ τελείωνε..Τα πήρε και έκλεισε την πόρτα όλο δύναμη.... Βγάζω τα ρούχα μου και τα βάζω στο πλυντήριο.. Μπαίνω μέσα και κάνω ένα γρήγορο μπανακι.. Ντυνομαι και βλέπω τον Αχχιλεα να μαγειρεύει..Μμμμ.. Τρέχω κατά πάνω του και τον αγκαλιάζω..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sad Soul
Romance-Αρια: Γιατί το κάνεις τόσο δύσκολο;; Του λεω..Ήμουν έτοιμη να κλάψω -Νικητας: Κοίτα απλά κοπελιά δεν σε χωνευω.. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις.... Με παρατησε.. ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ.Όλοι μαλακές είναι κανένας δεν αξίζει. Δενν υπήρξε ποτέ η λέξη Σ ΑΓΑΠΏ γ...