Love is not easy - kap.1

3.3K 29 4
                                    

Hejhej!
Här är en liten kort presentation om mig:
Jag är en glad, konstig, galen tjej. Jag är tretton och mitt namn är Kajsa. Jag är totalt förälskad i Justin Bieber och The fooo. Mina vänner är mitt allt.
Mer får ni veta med tiden!

Jag tänkte allafall börja skriva en novell (jag ska ge er en ledtråd, den handlar om The Fooo så shhhh). Har många idéer i mitt huvud.., so let's start!

Kapitlet kommer på redan nu sååå.... Scroll down and start read..;)

***************

Hej!, mitt namn är Wilma och jag är femton år. Jag bor i Gävle med min familj eller man kan säga att jag bor med min mamma. Min pappa dog i cancer för några år sen. Vi bor i en tråkig sliten lägenhet lite utanför centrum.

Jag låg på mitt rum i sägen och höll på med min mobil. Tilde, min kompis skickade en länk till mig på kik. Jag klickade på länken och kom in på youtube. Det var ett bildspel med fyra olika killar. Jag hörde en låt i bakgrunden och jag antog att det var deras låt.
Jag skickade och frågade vilka det var.
Hon svarade: "The Fooo = Felix Oscar Omar Ogge"
"Ogge, vilket sött namn" tänkte jag,
Sedan skickade Tilde en bild som alla namnen stog på. Jag tittade på Ogge. Jag vet inte riktigt vad som hände, men någonting hände med mig..


***************

Det vart inte så långt, men det kommer bli mer sen ;)

Många Nattmackor // Kajsa

Love is not easy - The Fooo novellWhere stories live. Discover now