Heeei dragilor, iată ca am postat si a 5a parte. Vreau să mulţumesc în primul rând celor care au acordat atenţie si au avut răbdarea să îmi citească povestea. A, si dacă va place daţi vot. Kisses :*
Melodia de astăzi pe care o recomand să o asculti în timp ce citiţi este Coldplay-Atlas.
Am auzit la urechea mea respiraţia lui Harry. Carliontii lui îmi gadilau partea dreapta a feţei, apoi am simţit cum îşi apasa buzele de gâtul meu.
-Bună dimineaţa love. Mi-a spus cu o voce caldă trecându-si mâna prin părul meu.
-Neata.
Sa ridicat în şezut, si-a sprijinit capul de perete si sa uitat la mine cu colţul ochilor.
-Ma duc să fac dus, dacă vrei poţi veni si tu cu mine. Va fi mai plăcut.
-Nici o sansa Styles. Nu ai decât să te duci singur.
-Bine, dar să nu vii după mine cum ai făcut si aseară.
-Ma voi abţine cu greu. Am dat ochii peste cap si am pufnit în ras.
Nu puteam să cred ca eram acolo cu cel mai frumos băiat pe care înima mea la consemnat ca unicul. În ultimii ani devenisem o tocilara cu normă întreaga, uitasem de weekend-urile grozave cu prietenii, de petrecerile extravagante. Deşi mai mergeam cu Robin prin diferite locuri pentru a ne destinde asta nu ma făcea mai puţin ceea ce eram. Însă nevoia de libertate si-a spus cuvântul, si nu puteam găsi o persoană mai potrivită ca Harry care să ma readucă la viaţa, ăsta a fost noroc pur.
Încă stăteam întinsă pe patul imens când paşii lui sau auzit venind spre mine. M-am ridicat în coate pentru o secundă. Harry stătea chiar în fata mea căutându-si nuştiu ce lucru prin sertar. I-am analizat părul umed, buclele fiind distruse, apoi privirea sa oprit către tatuajele sale care spre surprinderea mea erau mai multe decât ma aşteptasem să aibă. Abdomenul era atât de bine lucrat de ziceai ca la sculptat chiar Michelangelo însuşi, fără să îmi dau seama gura îmi era întredeschisă în semn de mirare. Gândul mi-a fost întrerupt de restul lui Harry.
-Ce e aşa amuzant?
-Tu.
-Ei bine, dacă asta e modul tău de ai spune unei fete ca e drăguţă , atunci nu vreau să aud mai departe. Continuăm să ma uit la el, în timp ce venea din ce în ce mai aproape de mine. Sa aplecat în faţă si mi-a dat un sărut pe frunte. După care a plecat să se îmbrace. Între timp la parter sa auzit uşa deschizandu-se urmată de nişte voci. M-am gândit ca probabil erau mama si sora lui , si am început să ma aranjez cât de repede am putut. Când a venit Harry ma luat de mâna si am coborât scările amândoi.
Făcusem cunoştinţă cu Anne, mama lui si Gemma, care erau chiar drăguţe cu mine.
Se lăsase seara, iar după cina festivă eram toţi adunaţi în jurul semineului. Anne a scos un album vechi plin cu poze înfăţişândul pe Harry în diferite ipostaze ale vieţii, urmate de câteva poveşti aminitite. El era vizibil stânjenit...oarecum. În tot acest timp ma ţinea langa el si zambea sau comenta la poveştile ei. În ciuda acestui comportament de băiat exemplar ştiam, deşi nu îmi era pe deplin confirmat, ca în Harry se ascunde si o altă parte. Totul a decurs perfect si devenisem geloasă pe caminul primitor si cald pe care el îl avea. Aş fi vrut ca si părinţii mei să fi fost la fel, nu în pragul divorţului. Ai mei nu mai erau de mult o familie, doar obsesia pentru job-urile lor îi mai ţineau împreună. Colindătorii începuseră să apară, am privit bucuroşi câteva grupuri după care Gemma anunţase ca nu mai are răbdare si ca vrea să deschidă cadourile. Harry a fost primul care le împărţise spunând ca sunt din partea amândurora. I-am mulţumit în şoaptă la ureche apoi Anne mi-a înmânat o cutiuţă roşie. Am desfăcut încet ambalajul si am văzut un colier cu un pandantiv în formă de inima. Mi-a zâmbit matern iar eu am imbratisato ca pe propria mea mama.
CITEȘTI
Tear down and die//A Harry Styles fan fiction
FanficO tanara de doar 19 ani ce nu cunoaste neajunsurile vietii, dar care ar da orice pentru a avea cat mai multe amintiri frumoase, decide sa se lase in voia sortii dupa ce il cunoaste pe baiatul ce a crezut ca ii poate oferi asta pentru totdeauna. Nu i...