You don't have to know me, i love you...

268 9 5
                                    

"Aissa, sadece düzgün düşün. O senin abin, onun yanında olman gerekiyor karşısında değil." Vivian bunları bana tekrar ederken düşünebildiğim tek şey kullandığı o küçük kızın güzel yüzüydü.

Ağabeyim on dokuz yaşında üniversiteli, normal sayılabilecek bir insandı. Kendinden küçük kızlardan hoşlanır onlarla takılırdı ilk defa gerçek aşkını bulduğunu düşündüğü kız da on altı yaşındaydı... Tabii herkes, ben de dahil, Marinette'in abimin 'gerçek aşkı' olmadığını biliyordu.

Diğerlerine yaptığı gibi onu da başkasıyla aldatıp kandırmaya devam ediyordu ve ben ne zaman Marinette'in yüzüne baksam abimin yaptığı pisliği söylememek için kendimi zor tutuyordum.

"Vivian farkında mısın bilmiyorum ama küçücük kızı kullanıyor, nasıl onun yanında durmamı bekliyorsun?" Bana bakıp göz devirdi ve hafifçe güldü
"Çünkü o senin ağabeyin, aptal."
"Ama bu benim ağabeyimin haksız olduğunu değiştirmiyor." Diyip boş bir ifadeyle suratına baktım. Bir kaç saniye sonra her neyse diyerek mutfağa kahve hazırlamaya gitti.

Telefonum titredi "Skymachinery is typing..." Bu kim diye düşünürken merakla snapchati açıp kim olduğuna baktım. Bende ekli değildi ve tanımıyordum. 

"Have a snap from Skymachinery."

Eklemek için istek attım bir kaç saniye sonra kabul etti. Hikayesinde hiç snap yoktu ve puanı da çok sayılmazdı. Yazdığını görmek için snapini açtım.

Skymachinery: Kim olduğumu bilmene gerek yok, seni seviyorum...

Yüzümü ekşitip kim diye düşünmeye başladım ama aklıma kimse gelmiyordu. Birinin bana komik olmayan bir şaka yaptığını düşünürken Yazmaya başladım...

Poppgirl: Komik değil.

Skymachinery: Pardon?

Skymachinery: Oh, ben şaka yapmıyordum

Skymachinery: Seni seviyorum

Vivian içeri elinde kahve bardağıyla girince telaştan telefonu nereye saklayacağımı düşündüm ancak telefonu önüme düşürdüm, hızlıca alıp cebime attım. Bana bir kaç garip bakış attıktan sonra önümdeki koltuğa oturdu ve televizyonu açabilmek için kumandayı aramaya başladı. O kumandayı ararken telefonum tekrar titredi. Yine o yazıyordu.

Skymachinery: Neden cevap vermiyorsun?

Skymachinery: Sana seni sevdiğimi söylüyorum ama bana "ok" bile demiyorsun.

Poppgirl: ok

Skymachinery: Ha ha ha inanamıyorum çok komiksin, tekrar aşık oldum desemm xd

O daha demin xd mi yazmıştı...

Poppgirl: Ablacım yaşın kaç senin git başka yerde oyna

Skymachinery: BU BEBEK 16 YAŞINDA VE SANA SIRILSIKLAM AŞIIKKKK AHAH x

Poppgirl: Her neyse, iyi akşamlar.

Skymachinery: Hey dur nereye?

Skymachinery: Aaa mızıkçılık yapma

Skymachinery: Küçük çocuk gibi davranıyorsun

Poppgirl: Yaşın daha on altı ve bana bunu sen mi söylüyorsun? Hmm tamam belki başka zaman konuşmaya devam ederiz.

Skymachinery: Bundan sonra mesaj atarsam cevap vereceksin. Söz ver.

Poppgirl: Sz

Poppgirl: Söz*

"skymachinery take a screen shot!"

Cidden mi yani? Gerçekten ss mi aldı?

Vivian televizyonu açıp kanallara bakmaya başlayınca ben de yanına oturup telefonu bir kenara bırakmıştım. Kahvesinden bir yudum aldıktan sonra kafasıyla telefonu işaret edip gözlerini kırpıştırdı.

Anlamayarak yüzüne baktım kahvesini kenara bırakıp ağzındaki kahveyi tam olarak yuttuktan sonra bu sefer eliyle telefonu gösterip "O kimdi?" dedi.

Elime telefonu alıp kilit ekranını açtım ve tekrar kapattım sonra ona dönüp cevap verdim.

"Bir salak benimle uğraşıyor sanırım." Yüzüme bakmaya devam etti sanki devam et der gibi "Her neyse zaten daha küçük yani pek önemsediğimi söyleyemem." diyerek konuyu kapatmaya çalıştım, o da pek irdelemedi ve hmm diyerek televizyona geri döndü.

On dakika kadar televizyon izledikten sonra Vivian'ın telefonu çaldı ve birisiyle konuştuktan sonra evden çıkıp gitti. Ona kimle konuştun dediğimde de bir arkadaşım diyip geçiştirdi büyük ihtimalle yine eski sevgilisiyle sevişmeye gidiyordu... Vivi'den bahsediyoruz, yapmadığı şey değil.

Koltuğa geçip telefonumla uğraşmaya başladım  bir kaç saat sonra da gözlerimin acısıyla uykumun geldiğini anlayıp odama gittim. Hala aklımda o boş snap vardı, çok düşünmemek için gözlerimi kapatıp uyumayı denedim.


*medyada Aissa var.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nothin' // GirlxGirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin