Kadın:herşeye rağmen,sana rağmen,dedi adama

383 25 52
                                    

Güneş:hayır..!anlamadım..!anlamayacağım..!

(Haluk güneşin dudaklarına odaklanır)

Haluk:ah senin bu inadın..

(Güneş'te Haluk'un dudaklarına odaklanır)

Güneş:evet..

Haluk:artık bırakıyorum seni tamam mı..

Güneş:bırak..

(Haluk güneşi bırakır,güneş kenarına çekildi,yanakları kızarmıştı)

(Haluk hafif bıyık altından tabiriyle sıyırıttı)

Haluk ;içinden: O kadar tatlısınki..hem tatlı hem inatçı..

Güneş ;içinden:sen az kalsın  adamın dudağına ...offf..!kendine gel güneş..! Kaptırma kendini..! Bu adam hem seni aldattı..!hemde oynadı..bide yetmez gibi sana sahip oldu..bide hamile bıraktı..ama dünya tatlısı bir oğlana sahip olmamı sağladı..herşeye rağmen iyikilerim kerem oldu..o kadar kötü durumdan beni aldı bambaşka mutluluk yaşattı..!şimdi bu adamla yakınlaşma asla..!bazen gözleriyle öyle bakıyorki..sadece tek suçu beni sevmesi gibi..sadece bu adam beni sevmiş..!benden başkası olmamış gibi..!gözleri bile yalancı bu adamın..beni kandırmaya çalışıyor gözleri..!

(Bu sessizliği bozan haluk oldu)

Haluk:5 dakikadır tv sesi gelmiyor..selin her halde odalarına geçmiş..artık ben gideyim..!

Güneş:iyi ozaman..ben seni geçireyim..

Haluk:gerek yok..sen uyu..

Güneş:tamam..kendine iyi bak..!

(Haluk tebessüm eder)

(Haluk odanın kapısı kapatmadan)

Haluk:bakarım..iyi uykular..inatçı keçim..

(Haluk odadan çıktı)

Güneş:kendine iyi bak ne demek güneş sanane..!banane tabi adam oğlumun babası ve kocam..(güneş gülerek)iyice sende ona bağladın ne kocası..!aslında kasten onla inatlaşıyorum sırf gıcıklık olsun..oda sanki bunu biliyor ve benle yarşıyor..bendeki inat keçi inatı..o ise katır inadına bağlıyor..bir dakika o çıkışta;iyi uykular dedi başka bir şey dahada dedi..nee..!inatçı keçim dedi..o eskidendi.. Bana dedi ya..

(Haluk otel odasından çıkar)

Haluk:kendine iyi bak mı dedi..? Evet dedi.. Iyi bakmam için senden bıraz uzak durmam gerekiyor..resmen imzayı attığım andan beri şiddet kullanıyor hemde bana haluk Mertoğluna..bu arada ben dur..!nasıl kapıdan çıkarken ne dedim ben..inatçı keçim dedim.. Duymadı..duymamıştır yoksa bu fırsat bu fırsat der yastığı bana atardı..huysuz belam..!

***************************

Öğlen saat 12

(Haluk geceyi otelde suütin de geçirdi,haluk sabah biraz geç uyanmış.duş ve kahvaltı derken saat 12 olmuştu)

(Haluk keremi özlemiş onu görmek için güneşe mesaj atar)

Haluk;mesaj:müsaitsen  güneş çalışanlar bir tanesini yolluyorum.keremi yanıma getirsin.. Özledim babacıkı

(Güneş gelen mesajla telefona bakar,haluktan gelen mesaja bakar)

Güneş:babacık seni özlemiş.. Ama seni biraz sonra yatırmam gerekiyor öğle uykusu için..

Kerem:baba bapa..

Güneş:babayımı istiyorsun..

Güneş haluka mesaj atar" haluk birazdan uyuması gerek,öğle uykusu için..

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin