Astazi e ziua mea ... Dar nu sunt fericita ... E o zi ca toate celelalte ... Durerea mea se intensifica pe zi ce trece ... Iar inima mea se naruie . Ieri mi am facut curaj si l am sunat, am fost rasplatita cu "apel respins" ... Poate asa e mai bine ... Nu vreau sa stie situatia mea ... Ziua mea de nastere e ziua in care eu cea veche am murit ... Acum un an si jumatate m am trezit din coma.. Mai bine muream decat sa traiesc aceasta viata mizerabila si toate din vina geloziei ...
Ei bine Danica nu a fost mereu asa cum parea ... Iubirea ei pentru Andrew a devenit obsesie . Nici acum nu stiu de ce sunt impreuna ... Intr-un fel sau altul si el isi va da seama cine se ascunde sub masca de Barbie model...(cel putin sper) . Nimic nu se va compara cu ce a fost intre mine si Andi , mergeam pe ideea " nu conteaza viitorul , sa ma bucur de prezent " ei bine viitorul este naucitor ... Dar el .. Pentru el conta viitorul
Aniversarea de 15 ani a Myei :
Nu mi am dorit niciodata o petrecere , dar colegii si prietenii mei cei mai buni au gandit altfel ...
La liceu devenisem o "bitch " doar incercand sa ii atrag atentia lui Andi ( impacarea a rezistat vreo 2 luni dupa inceperea liceului ... Dupa nu prea am mai vorbit .. Eram pur si simplu cunostinte ) Ma machiam strident , m am vopsit blonda , trebuia sa arat cel mai bine ... Sau cel putin ca Danica , care abea incepuse o relatie cu brotacul meu preferat ... Nu imi pasa de nimeni inafara de ei ... Aveam un sistem bine pus la punct de sclavi ... Toti faceau ce voiam eu , dar nu dadeau 2 lei pe mine , faceau asta doar pentru popularitate' ceea ce imi crescuse surpinzator , mai ales cand proful de franceza a zis in fata clasei ca e indragostit de mine . Eram clasa a 9a totul era asa ciudat ..
Revenind la subiect , petrecerea a fost tinuta intr un club exclusivist , toti banii fiind platiti de catre Danica si Andrew ... La inceput totul parea promitator ...
Am fost adusa legata la ochi ... Danica ma machiase si imi daruise o rochie D&G de la mama ei ...
Intru :
—Surpizzzzzzaaaaaaaaaa!!! ( se aud vocile prietenilor mei )
Am fost asa uimita , nu ma asteptam la asta ...
Perspectiva lui Andrew
Am observat mica sarbatorita intrand ... Era superba ... In momentul acela am realizat ca am sentimente pentru ea .. Si mereu am avut .. Inima ma intepa datorita valului de sentimente ... Aveam fluturi in stomac ... Tineam si la Danica , dar nu in felul acesta ...
Ma simteam ciudat in prezenta ei ... Nu mai vorbisem de mult timp... Ne racisem .. Acum realizez de ce , eram prea intimidat dat faptului ca am sentimente pentru ea ...
Ma ia in brate si ma saruta pe obraz ( oh eram in al 9 lea cer ) mi a multumit pentru petrecere...Dar nu parea asa incantata , deoarece se simtea prost ca am cheltuit bani ...
Petrecerea a fost minunata , am dansat , am cantat karaoke ...
Iar momentul inevitabil a fost atunci cand ... I am daruit un medalion cu o printesa , iar daca uneai medalionul ei cu brelocul meu ... Era sarutul dintre printesa si brotac ... Apoi am sarutat- o ... Totul a fost magic ... Stiam ca este primul ei sarut ... A fost spontan si frumos. Eram rosu ca un rac. Mya nu a fost asa incantata ca si mine o lacrima traversandu i obrazul si intorcand capul in jos ... Imeditat o observ pe Danica inecata in lacrimi. Trebuie sa ii explic, ii sunt dator ... O las pe Mya fugand repede la Danica ... Nu pot sa ii fac asta .. Ma iubeste.. Trebuie sa raman cu ea , deoarece cu timpul o voi iubi si eu ...
Perspectiva Myei
Primul meu sarut ... Eram asa de trista , deoarece ma indragostisem de el.. De cel mai bin prieten al meu .. Si iubitul celei mai bune prietene ... Danica a vazut tot momentul, iar in acel moment iubirea ei pentru mine s a transformat in ura ... Mereu mi a facut viata un calvar ... De la a rade de situatia mea financiara pana la a modifica poze cu mine ... Sufeream .. Am pierdut omamenii la care am tinut cel mai mult ... Nu imi pot lua gandul de la sarut ... De ce a facut asta ?********************
—Domnisoara Gaelle , noul asistent a venit pentru proba !
— Eu nu vreau altul.. Te vreau pe tine ..
— Sunt prea batrana ... Am nepoti .. Imi pare foarte rau ...
Ma uit la barbatul din fata mea , era bine facut , frumos , ochi albastrii par blond ( tot ce isi putea dori o fata de varsta mea ) cel putin una care poate merge...
Incepe a vorbi cu mine ... Expresiile lui sunt foarte cunoscute ... Are un aer foarte familiar ... Seamana cu Andrew ! De la modul de a vrobi pana la modul de a se aranja si imbraca ...
Il cheama Phillipe ... Ma inteleg bine cu el... El este "alesul" angajat :) , desi mi am facut rau cu mana mea invintand 24|24 un om care ii seamana leit primei si ultimei mele iubiri ...
—Multi ani traiasca , sarbatorit-o ! Se indreapta el spre mine aducandu- mi o briosa cu o lumanare in varf .
— De unde sti ca e ziua mea ? Spun eu uimita
— Doamna Charlota , ii cam place sa povesteasca ! Asa ca spune mi povestea ta.. Ca de la asistena nu am inteles bine ...
Discutia se intrerupe in momentul in care tableta mea suna de zori , un apel video , oare cine o fi ?
Raspund nedumerita , Oohh Doamne ! Este chiar ea ! Danica !
— Hei hei hei , ti ai primit ajutorul de handicap saptamana aceasta ? Imi spune ea aroganta , iar lacrimile deja formeaza un rau pe fata mea
— Ce mai vrei ? Deja m ai distrus total ? Lasa ma te rog.......
— Uite cum sta treaba ! Daca mai incerci sa imi suni iubitul , ma voi face sigura ca nu te mai vei trezi ! De data asta te omor ! Eu si Andrew suntem fericiti impreuna ... Dat faptul ca sunt mamica ! ( arata rezultatele analizeror ) Asa ca nu te mai interesa de viata noastra , deoarece vei avea de suferit !
— Nu ma pot opri din plans la aflarea vestii si inchid repede videocall-ul ...
Phillipe vizibil uimit nu ma lasa pana cand nu ii povestesc totul ... Ma bucur ca am avut un umar pe care sa plang ! De ce iubirea mea a distrus tot ?
Se scuza un moment si paraseste camera
Mesaje intre Phillipe si Danica
Ceee? Esti insarcinata cu acel om ? Nu pot sa cred .. Ai zis ca ma iubesti .. M- ai trimis langa aceasta depresiva si eu m am dus ... Te iubesc ..
S a intamplat sa raman insarcinata ... Si imi pare extrem de rau ... Sti foarte bine ca te iubesc pe tine ... Ai rezolvat cu schimbarea numelui ?
Da am rezolvat .. Actele vor fi trimise prin mail poimaine ... Uite nu ma intereseaza daca nu sunt tatal putem sa crestem copilul impreuna dupa ce terminam a o doborî !
Bine iubire ! Asa va fi ! I ai facut poza ceruta !?Vreau sa dorm bine noaptea vazand-o suferind!
Phillipe trimite o poza cu Mya plangand in scaunul cu rotile .
Ohh te iubesc ! Fa-o sa te iubeasca ! Vorbim maine!
Dimineata urmatoare ! Andrew povesteste:
Ma duc sa ii fac o surpriza iubitei mele ! Sunt tata ! Cel mai fericit lucru din viata mea s a intamplat , cand ma asteptam mai putin ! Ii iau telefonul pentru a gasi la ce ora se intoarce acasa ... Dar atentia mea a fost captata de o poza cu o fata intr un scaun cu rotile ... Ma uit mai atent si fata imi devine alba ! Este Mya! O lacrima imi mi se iveste , iar apoi altele interminabile !
Nu pot sa cred ! Oare ce a patit ?! Despre asta vorbea Max! Trebuie sa o gasesc neaparat ! Durerea pe care am simtit - o in momentul in care am vazut poza e incomparabila ... Am un gol in stomac ... Dar ce cauta poza aceasta la Danica ?
Tocmai intra pe usa ... Am de gand sa port o discutie serioasa cu ea ..oare Max a dat de inteles ceva ?
Ma vede si se inroseste toata.. Are de ascuns ceva !
— Ăăaă.... Lasa - ma sa iti povestesc iubire asculta ma ... Te rog ... Nu e ceea ce pare !
— Ascult .. Dar nu stiu daca mai pot avea incredere .. Esti mama copilului meu .. Asa ca explica mi mai repede !
— Ăăă ... Pai totul a inceput ..... ( o lacrima i se iveste Danicai )Heii guys ! Cum a fost la scoala / liceu ? Eu am inceput clasa a 11a si totul este mai frumos ca niciodata ! Daca va placut acest capitol nu uitati de steluta ! Ma incurajeaza foarte mult ! Daca doriti pute ti lasa un comentariu !
Oare ce crede ti ca ii va spune lui Andrew ?
Vreau sa aud parerile voastre ! Xoxo:*
CITEȘTI
Locul Tău e cu Mine ( You belong with me )
Fiksi RemajaAm fost infectata cu o boala incurabila numita dragoste... Nu sunt sigura ca voi iesi invingatoare acestei batalii...Toul se schimba, anii trec... Iar viata este un fir de ata al unui veșmânt fara sfarsit. Se spune ca daca apuci sa cunosti pe cineva...