"Končíme!" Zakričali šéfka o 20:30. "Nekončíme nejako skoro?" Spýtala som sa už polomŕtvej šéfky. "Som z toho celá vyčerpaná a je tu aj tak málo ľudí." Povedala a išla "vyhnať" ľudí. Vyšla z baru a zamkla ho. Kráčala som si do svojho bytu po tmavej ulici, keď zrazu som počula policajnú húkačku. Skôr ako Polícia pribehol nejaký chalan ktorý keď prechádzali policajti ma pritlačil k stene a dal mi pusu. "Čo to..?" Spýtala som sa so strachom v očiach. "Nerieš" odpovedal a odbehol preč. Už som bola pri byte tak som zabehla do vchodu. "Dobrý večer zlatko" pozdravila vo vchode moja stará pani susedá. "Dobré rá.. Teda večer" povedala som zmätene čo si stará pani Brigita všimla. "Čo sa deje zlatko?" "Nič, všetko je v poriadku" usmiala som sa a odišla som do výťahu. Stlačila som 6. Poschodie a zamkla sa. Doma ma čakal môj psík Teddy. Zrazu mi zazvonil telefón. "Áno?" Spýtala som sa do telefónu "počúvaj prídem zajtra aj s vecami Ok?" Do riti úplne som zabudla! "Ok v pohode" zložila som telefón a išla som vyvenčiť Teddyho. Keď som sa vrátila, zavolala som mame "Ahoj mami, prosím príď mi zajtra pomôcť vypratať izbu. Sťahuje sa sem Timea" "No ahoj zlatko tak môžem prísť no.. Ale o koľkej?" "To je super. Tak asi o 10:00?" "Ok okolo 10:00 budem tam ahoj" "ahoj" zložila som telefón a išla sa osprchovať. Keď som si dávala dole náramky videla som, že mi jeden chýba. "No do riti! To bolo drahé!" Zvrieskla som na celú kúpeľnú.
Už na to kašlem. Proste sa osprchujem a idem spať. Ráno som musela bežať do školy. Prišla som do triedy a kto sa tam neotŕča?
-------------------
Pokračovanie nabudúce
Ttetur 👋🏼👋🏼
YOU ARE READING
Čo tým myslíš?
RandomAhoj volám sa Lucy mám 20 rokov, chodím na hotelovú školu a pracujem ako barmanka.